mamat2prinsesser&4prinser
2007♡ 2009♡ 2012♡ 2018♡ 2021♡ 2023♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du har mye bedre tester enn jeg hadde med min kjemisk. Dette kan gå bra, så ikke gi opp håpet enda.Vis vedlegget 401588
Mine tester med tilhørende hCG. Det ser ikke ut til å gå veien, dessverre :/
Du har mye bedre tester enn jeg hadde med min kjemisk. Dette kan gå bra, så ikke gi opp håpet enda.
Å, svakere tester derimot er jo et litt dårlig tegn dessverre…. Men strimmeltestene dine er jo sååå fine!leit å høre at du har hatt kjemisk.
Sjekket du hCG da du hadde kjemisk?
hva var nivåene? RSFU testene mine har blitt svakere 19dpo - 21dpo så ikke mye håp. Blir spennende å se hva dagens hCG-prøve viser.
Jeg ser!Min tur med testegalskap. Jeg ser noe svaaakt her i virkeligheten. Hadde helt hvit test i går. Er 8 eller 9 dpo. Noen andre som ser noe?
Vis vedlegget 401718
TakkÅ, svakere tester derimot er jo et litt dårlig tegn dessverre…. Men strimmeltestene dine er jo sååå fine!
Jeg målte ikke hcg nei.
Jeg vet hvor tøft det er å håpe, så er du jo gravid akkurat nå og da er håpet ekstra vondt.
Sender en styrkeklem.
Håper for deg litt til.
Kjempefine tester!!! Hvilke tester bruker du og hvor kan man kjøpe dem?10 11 og 12 dpoVis vedlegget 401646
Tusen takkKjempefine tester!!! Hvilke tester bruker du og hvor kan man kjøpe dem?
Gratulerer med graviditeten.
Ja, egentlig ganske lett å se den også!Min tur med testegalskap. Jeg ser noe svaaakt her i virkeligheten. Hadde helt hvit test i går. Er 8 eller 9 dpo. Noen andre som ser noe?
Vis vedlegget 401718

Dette er jo såklart terminspire! 13 dpo og 2-3 - Grattis! Bare helt nydelig!
Ettermiddag 9 dpo. Tro om jeg får positiv digital i morgen. Det tror jeg.
Vis vedlegget 401846

Dette er jo såklart terminspire! 13 dpo og 2-3 - Grattis! Bare helt nydelig!