Tester og tester 8 dpo. Innbiller meg noe her, men vet ikke om det er svak strek eller antydningen til der streken skal være

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Er noe på den nederste, men litt uklart bilde for å være helt sikkerTrenger egentlig bare hjelp til å ikke være helt koko i hodet- og få bekreftet at det ikke er antydning på den nederste. Usikker på DPO, kan være alt fra 7-9 så er uansett veldig tidlig.
Den øverste bruker jeg bare som referanse og er fra tidligere da jeg testet ut ovitrelle.
Har holdt meg «sane» ganske lenge nå etter å ha bikket to års prøving så er vel bare et tilbakefall![]()
Kan se en skygge på den nederste!Trenger egentlig bare hjelp til å ikke være helt koko i hodet- og få bekreftet at det ikke er antydning på den nederste. Usikker på DPO, kan være alt fra 7-9 så er uansett veldig tidlig.
Den øverste bruker jeg bare som referanse og er fra tidligere da jeg testet ut ovitrelle.
Har holdt meg «sane» ganske lenge nå etter å ha bikket to års prøving så er vel bare et tilbakefall![]()
Er noe på den nederste, men litt uklart bilde for å være helt sikker![]()
Takk for svar- da blir det litt spennende selvom jeg har sluttet å tro veldig etter så lang tid <3Kan se en skygge på den nederste!
Tror jeg skimter noe her jeg også, men litt usikker. Vent et par dager Åsså ta en ny test?Trenger egentlig bare hjelp til å ikke være helt koko i hodet- og få bekreftet at det ikke er antydning på den nederste. Usikker på DPO, kan være alt fra 7-9 så er uansett veldig tidlig.
Ja, tenker det jeg også <3Tror jeg skimter noe her jeg også, men litt usikker. Vent et par dager Åsså ta en ny test?![]()
Jeg ser tydeligere på den øverste jeg.Trenger egentlig bare hjelp til å ikke være helt koko i hodet- og få bekreftet at det ikke er antydning på den nederste. Usikker på DPO, kan være alt fra 7-9 så er uansett veldig tidlig.
Ja det er ikke så rart- det er en «referanse» jeg har brukt for å se hvor streken er, som er en test jeg hadde liggende fra jeg testet ut ovitrelleJeg ser tydeligere på den øverste jeg.
Rfsu der ogsåEr det noen som vet hvilke tester jeg kan finne hos bunnpris? Finner bare rfsu på de andre butikkene...
Da skjønner jegJa det er ikke så rart- det er en «referanse» jeg har brukt for å se hvor streken er, som er en test jeg hadde liggende fra jeg testet ut ovitrelleog da hadde kunstig HCG i kroppen
)
Fordi hCG ikke stiger som det skal
hCG skal dobles hver 2. døgn til nivået er ca 1200, og min hCG dobler seg hvert 5.-6. døgn. Nøyaktig det samme skjedde i oktober og da mistet vi i uke 8.

For en herlig samling!! Godteri for øynene dette

For en herlig samling!! Godteri for øynene dette![]()
Klarer ikke å kontrollere testetøsa

TakkUff, så forferdelig trist![]()
Med en veldig god grunnMan blir helt bitt av basillen med testinga![]()
Klarer ikke å kontrollere testetøsa
![]()