Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser strekSer jeg skygge her? Eller er jeg blitt tullerusk?
Fikk mensen nå, så derivat jo bare tull…Ser jeg skygge her? Eller er jeg blitt tullerusk?
Ser streken!Hei erfarne damer. Trenger tydehjelp
Så selv noe på denne, men 10 minutter etter den var tatt forsvant den svake streken mer og mer. Noen som har opplevd lignende md BP early?
Jeg har også fått svak positiv på babyplan som så har blitt borte! Veldig irriterendeHei erfarne damer. Trenger tydehjelp
Så selv noe på denne, men 10 minutter etter den var tatt forsvant den svake streken mer og mer. Noen som har opplevd lignende md BP early?
Men har ingen lang erfaring med babyplan, så vet ikke om det er en greieHar opplevd det selv flere ganger! Tidlig tidlig ser man streken, så forsvinner den litt etter tørking. Men etterhvert som dagene går blir streken sterkere, da vet du at du er gravid helt sikkertHei erfarne damer. Trenger tydehjelp

Ser ut som streken blir sterkere og sterkere, så hvorfor skal ikke det gå veien? Jeg kan ingenting om hcg og hvor mye den må stige. Please forklarVis vedlegget 401588
Mine tester med tilhørende hCG. Det ser ikke ut til å gå veien, dessverre :/
Fordi hCG ikke stiger som det skalSer ut som streken blir sterkere og sterkere, så hvorfor skal ikke det gå veien? Jeg kan ingenting om hcg og hvor mye den må stige. Please forklar![]()
Takk for svar! Så trist å høreFordi hCG ikke stiger som det skal
hCG skal dobles hver 2. døgn til nivået er ca 1200, og min hCG dobler seg hvert 5.-6. døgn. Nøyaktig det samme skjedde i oktober og da mistet vi i uke 8.

TakkTakk for svar! Så trist å høreHåper det går bedre på neste forsøk
![]()