B-40439576
Første møte med forumet
Babystrek!? Eller skygge? Vi har ventet på positiv test i mange måneder. Nå klarer nesten ikke vente til ny test i morgen tidlig. Hva tenker dere?
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den ser positiv ut!Babystrek!? Eller skygge? Vi har ventet på positiv test i mange måneder. Nå klarer nesten ikke vente til ny test i morgen tidlig. Hva tenker dere?Vis vedlegget 400106

Jeg ser den! Håper den er sterkere i morgenOkei, jeg tror det bare er tilfeldig skygge, men likevel. Tok en el test og, tenkte kanskje det er det som skjer, men altså:
Graviditetstest kl 9 i dag tidlig:
Vis vedlegget 400102
Testene nå kl 20:
Vis vedlegget 400101
Er det håp, eller er det bare skygge? Hva tror vi?![]()
BabystrekBabystrek!? Eller skygge? Vi har ventet på positiv test i mange måneder. Nå klarer nesten ikke vente til ny test i morgen tidlig. Hva tenker dere?Vis vedlegget 400106
Ser litt ut som min, man ser en svaaaak strekHva tror dere?
Bilde 1, 3 min etter testen ble duppa
Bilde 2, 15 min etter![]()
Er dette make sure vanlig eller make sure tidligtest?
Make sure tidligtestEr dette make sure vanlig eller make sure tidligtest?
Jeg hadde like tester som deg 7 og 8dpo! Morgen 9dpo var det ingen tvil! Krysser fingrene for deg!Det er «noe» der… dette er make sure tidligtest. Er 8 dpo i dag
Vis vedlegget 400125
Ååååh, håper håperJeg hadde like tester som deg 7 og 8dpo! Morgen 9dpo var det ingen tvil! Krysser fingrene for deg!

Krysser fingrene for deg!Ååååh, håper håper![]()
Jeg har tatt frem testen fra morgenen igjen for å se, om det dukket opp strek etter fristen, og det har det gjort. Vet det var en svak skygge typ 5 minutter etterpå. Men nå er den lyse rosa. Ble dine også sånn? Får ikke frem rosa fargen på bilde daKrysser fingrene for deg!
Jeg må nesten teste i kveld ogsåJa de ble noe tydeligere etter en stund! Men ikke sånn som den du la ut bilde av i går. Legger ut bildene jeg har av testene mine:Jeg har tatt frem testen fra morgenen igjen for å se, om det dukket opp strek etter fristen, og det har det gjort. Vet det var en svak skygge typ 5 minutter etterpå. Men nå er den lyse rosa. Ble dine også sånn? Får ikke frem rosa fargen på bilde daJeg må nesten teste i kveld også
Ja de ble noe tydeligere etter en stund! Men ikke sånn som den du la ut bilde av i går. Legger ut bildene jeg har av testene mine:
7dpo tidligtest
Vis vedlegget 400159
Samme test litt senere (tror jeg) hvert fall 7dpo
Vis vedlegget 400160
8dpo tidligtest
Vis vedlegget 400161
også 8dpo
Vis vedlegget 400163
9dpo ikke tidligtest
Vis vedlegget 400162

Synes ikke det er rart at du får opp håpet med de testene der altså!! Krysser fingrene for degVis vedlegget 400164
Dette er tidligtest, 8 dpo, tatt i dag.
Vis vedlegget 400165
Samme testen, men senere på dagen. Streket er mer rosa i virkeligheten enn jeg får på bilde. Så dette er andre testen hvor det kommer tydelig strek etter fristen… blir jo håpefull, men samtidig så vet jeg ikke om jeg tørr å håpe. Ny test i kveld hvert fall.
Veldig tydelig test 9 dpo til deg da, gratulere![]()
![]()
ja, 9dpo var det ingen tvil lenger! Hadde rask stigning denne gangen.Artig å se så stor forskjell på 8 dpo og 9 dpo. Så blir spennende i morgen tidlig når jeg skal testeSynes ikke det er rart at du får opp håpet med de testene der altså!! Krysser fingrene for degja, 9dpo var det ingen tvil lenger! Hadde rask stigning denne gangen.

Så spennende! Uten å gi deg mer forhåpninger, så tror jeg den vil bli sterkere i kveld. Har selv best erfaring av å teste på kvelden.Vis vedlegget 400164
Dette er tidligtest, 8 dpo, tatt i dag.
Vis vedlegget 400165
Samme testen, men senere på dagen. Streket er mer rosa i virkeligheten enn jeg får på bilde. Så dette er andre testen hvor det kommer tydelig strek etter fristen… blir jo håpefull, men samtidig så vet jeg ikke om jeg tørr å håpe. Ny test i kveld hvert fall.
Veldig tydelig test 9 dpo til deg da, gratulere![]()
![]()