Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sniker! Dette er en strek!Hei jeg har postet her et par ganger tidligere litt om meg jeg er 35 snart 36 vi har prøvd i to år. Jeg er så lei blenda tester og falske forhåpninger og nesten gitt opp men i dag 11 dpo mannet jeg meg opp og tok en test naturligvis etter så mange skuffelser tar jeg ingen ting for gitt så kan dere snille vakre damer hjelpe meg å tyde om dette er en skygge strek eller baby strek?
Her er mine når digital slo ut!Beklager, så ikke denne! Men gratulerer så myeTusen takk for svar derejeg holdt meg noen timer og nå på ettermiddagen var streken mye sterkere og våger meg og ta en digital vanlig cb som viste gravid 1-2 uker kan ikke be om mer bekreftelse en det
![]()
Skulle ønske jeg visste sikkert om EL har vært eller ikke. Ventetiden er lang. Kan jo fort bare være skyggestreker også, har skjønt babyplan har hatt mye av det i det siste. 
Ikke noe el-slim. Men har kjent det jobbes der nede. Hatt negative el-tester i mange dager. Alt er bare rot. Positive el-tester 17, 18, 19, 20 og 21 nov. Negativ etter det. 25. nov hadde jeg masse slim som kom ut. Minnet om slimproppen med tanke på hvor seigt det var. Høy livmortapp. Livmortappen har vært høy siden. Og i går kveld begynte jeg å kjenne «jobbing» der nede, som jeg kjenner litt av og på i dag også. Og så denne eggløsningstesten da.. kjenner jeg savner tempmåler denne første syklusen etter svangerskapsavbruddet 
SerSer dere noe?
Jeg synes disse er litt tydeligere enn de forrige du la ut?Jeg er gal, det vet jeg![]()
![]()
Det synes jeg også, både i virkeligheten og på bildeneJeg synes disse er litt tydeligere enn de forrige du la ut?
Jeg som ikke er så god på svake streker ser i hvert fall.
Håper det! 

Jeg ser strek!Det synes jeg også, både i virkeligheten og på bildeneHåper det!
![]()
Håper den blir sterkere i morgen. Redd for at det kan være igjen hcg-rester etter forrige svangerskap. Men denne testen er sterkere enn den «siste» jeg tok 19. nov. Den streken var så og si ikke synlig. Så sa meg ferdig med å teste, frem til i går da. Men da tenkte jeg å teste for å se om jeg hadde blitt gravid igjen liksom.Jeg ser strek!
Jeg ser!Jeg er gal, det vet jeg![]()
![]()
Aner ikke, hadde også en skygge på min make sure, men den var alt for nærme kontrollstrekenFF mener 6 DPO i dag, jeg selv mener 4 ifølge EL-tester. Men hva skjedde med denne skrå streken/skyggen? Helt feilplassert og. Haha
Skjedd et eller annet med de testene der nå for tiden føler jeg.. Føler ikke de er pålitelige lenger de heller nesten..Aner ikke, hadde også en skygge på min make sure, men den var alt for nærme kontrollstreken
Føler dem fortsatt er pålitelig, for det vises ganske tydelig strek fortere enn andre testerSkjedd et eller annet med de testene der nå for tiden føler jeg.. Føler ikke de er pålitelige lenger de heller nesten..