Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Seer!!Denne tatt i stad på 3 timers utvanna urin. Jeg hååååper
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Seer!!Denne tatt i stad på 3 timers utvanna urin. Jeg hååååper
Grattis! Er den grønne kjøpt på normal? Den er skikkelig dårlig ift babyplan sine. Jeg hsr ikke flere BP igjen, bare de grønne. Stoler mer på BP. RFSU er også så dårlig. Hva synes du?Dagens, 10dpo![]()
![]()
TakkGrattis! Er den grønne kjøpt på normal? Den er skikkelig dårlig ift babyplan sine. Jeg hsr ikke flere BP igjen, bare de grønne. Stoler mer på BP. RFSU er også så dårlig. Hva synes du?

Ja, på Facebook og her inne! Var på UL idag, og dette var det jeg fikk seEn dag bak meg da6+0 nå.
Du er med i Juli-gruppen ja?
Har ikke UL selv før om neste tirsdag..!
Gratulerer!Dagens, 10dpo![]()
![]()
TakkGratulerer!

Ingen tvil om at du er gravid! GratulererDagens, 10dpo![]()
![]()

Tusen takk! Syns det hele er veldig uvirkeligIngen tvil om at du er gravid! Gratulerer![]()
Jeg turte å sette pos på chartenMeget spennende!Så spent på temp og test imorgen! Og antagelig test ikveld?
![]()
(de to nederste.)Jeg er ingen ekspert, men synes den ser alt for tydelig ut til å være skygge! Tror nok det er ekte strekHei jeg har postet her et par ganger tidligere litt om meg jeg er 35 snart 36 vi har prøvd i to år. Jeg er så lei blenda tester og falske forhåpninger og nesten gitt opp men i dag 11 dpo mannet jeg meg opp og tok en test naturligvis etter så mange skuffelser tar jeg ingen ting for gitt så kan dere snille vakre damer hjelpe meg å tyde om dette er en skygge strek eller baby strek?

Ser ut som babystrekHei jeg har postet her et par ganger tidligere litt om meg jeg er 35 snart 36 vi har prøvd i to år. Jeg er så lei blenda tester og falske forhåpninger og nesten gitt opp men i dag 11 dpo mannet jeg meg opp og tok en test naturligvis etter så mange skuffelser tar jeg ingen ting for gitt så kan dere snille vakre damer hjelpe meg å tyde om dette er en skygge strek eller baby strek?

Hei jeg har postet her et par ganger tidligere litt om meg jeg er 35 snart 36 vi har prøvd i to år. Jeg er så lei blenda tester og falske forhåpninger og nesten gitt opp men i dag 11 dpo mannet jeg meg opp og tok en test naturligvis etter så mange skuffelser tar jeg ingen ting for gitt så kan dere snille vakre damer hjelpe meg å tyde om dette er en skygge strek eller baby strek
Det er ikke skyggestrekHei jeg har postet her et par ganger tidligere litt om meg jeg er 35 snart 36 vi har prøvd i to år. Jeg er så lei blenda tester og falske forhåpninger og nesten gitt opp men i dag 11 dpo mannet jeg meg opp og tok en test naturligvis etter så mange skuffelser tar jeg ingen ting for gitt så kan dere snille vakre damer hjelpe meg å tyde om dette er en skygge strek eller baby strek?

Hei jeg har postet her et par ganger tidligere litt om meg jeg er 35 snart 36 vi har prøvd i to år. Jeg er så lei blenda tester og falske forhåpninger og nesten gitt opp men i dag 11 dpo mannet jeg meg opp og tok en test naturligvis etter så mange skuffelser tar jeg ingen ting for gitt så kan dere snille vakre damer hjelpe meg å tyde om dette er en skygge strek eller baby strek?
Gratulerer så mye med spiren