Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg vet ikke, er på CD 35 i dag. Har bare hatt en mens etter slutt på p-piller.Ja, jeg ser heller ingen strek. Hvilken dpo er du??
Synes jeg ser noe svakt det ja. <3Her er min fra i dag
Cd35, ja da skjønner jeg du tester litt krøll etter pille sluttJeg vet ikke, er på CD 35 i dag. Har bare hatt en mens etter slutt på p-piller.
Regnet jo med negativt, men håper jo like mye hver gang. Tenker jeg fortsetter å teste en gang per uke foreløpig![]()
Ja, det gjør det jo litt «usikkert». Satser på det blir mer stabilitet etter hvert. Bare å smøre seg med tålmodighetskrem. Nå har jeg bare fem tester igjen i hus! Bestilte femtenCd35, ja da skjønner jeg du tester litt krøll etter pille slutt
Der er de skimter litt på den eneDagens! 7dpo (6-8)
Sååå gøy
Jaaaaaa, selv om jeg vet at levendefødsel er litt under 50 % fra nå…Så er jeg glad!Sååå gøy
Masse lykke tilJaaaaaa, selv om jeg vet at levendefødsel er litt under 50 % fra nå…Så er jeg glad!
Lykke til! Nyt gledenJaaaaaa, selv om jeg vet at levendefødsel er litt under 50 % fra nå…Så er jeg glad!
Jeg ser ingenting, men jeg er ingen erfaren «strekleter»Jupp! Gikk på en smellaner ikke mlu på disse, bestilt fra medtest. Mulig de gir skygge, men den vises litt bedre i virkeligheten. Tisset rett på pinnen på sånn halv-konsentrert urin
![]()
Ser jo at det er noe rart med den, så vet den ikke har reagert på hcg liksom, men om jeg hadde fått denne om sånn 14 dager, og ikke var gravid, hadde jeg blitt sur liksomDen ser jo positiv utJeg venter jo på EL nå, og testene øker, så håper den kommer når den skal. Fikk et innfall om å ta en g-test (tidligtest), og mitt spørsmål da er: Kan gtester reagere på EL? For jeg vet jo at jeg overhodet ikke er gravid. Men den streken her var først helt hvit, og ble sånn her etter 2 1/2 min, haha. Eller har jeg bare fått et typ ødelagt parti med tester?Ser jo at det er noe rart med den, så vet den ikke har reagert på hcg liksom, men om jeg hadde fått denne om sånn 14 dager, og ikke var gravid, hadde jeg blitt sur liksom
Sikker på at du ikke er gravid? Aldri opplevd positiv g-test av ELJeg venter jo på EL nå, og testene øker, så håper den kommer når den skal. Fikk et innfall om å ta en g-test (tidligtest), og mitt spørsmål da er: Kan gtester reagere på EL? For jeg vet jo at jeg overhodet ikke er gravid. Men den streken her var først helt hvit, og ble sånn her etter 2 1/2 min, haha. Eller har jeg bare fått et typ ødelagt parti med tester?Ser jo at det er noe rart med den, så vet den ikke har reagert på hcg liksom, men om jeg hadde fått denne om sånn 14 dager, og ikke var gravid, hadde jeg blitt sur liksom
Tok en MS vanlig test også, og den var virkelig negativ. Så det var nok noe rart med den tidligtesten. Hadde virkelig blitt sur om det var på et tidspunkt hvor jeg skulle begynne med g-tester.. For den ser jo liksom positiv ut, men synes streken er litt rar ogSikker på at du ikke er gravid? Aldri opplevd positiv g-test av EL
Prøvd en ny test? For denne er helt klart positiv
Vet, men synes kanskje streken er litt rar og. Hadde dette vært om 14 dager og jeg skulle begynt å teste for graviditet, hadde jeg blitt sur. Tok en vanlig test også, men den var helt klart negativ. Så jeg er jo ikke gravid. Hadde jo mensen for litt siden og venter på EL.Den ser jo positiv ut![]()