Oss testetøser imellom

Ah ja, det visste jeg jo egentlig. Men skal jeg tolke den som at den var positiv i går?

Tror jeg ville tolket dem som positive, men test 1x dagen til tempen evt øker.
Ser ut som normal sine tester, eller evt kinatester, og de er så dårlige at de er vanskelige å tolke... Litt for lite sensitive og alt for dårlig fargestoff..

Tror jeg ville tolket dem som positive, men test 1x dagen til tempen evt øker.
Ser ut som normal sine tester, eller evt kinatester, og de er så dårlige at de er vanskelige å tolke... Litt for lite sensitive og alt for dårlig fargestoff..
Det er testene fra RFSU. Er de like dårlige?

Det er testene fra RFSU. Er de like dårlige?
På styrken, vil jeg si ja. Rfsu er ikke kjent for å ha gode g-tester heller.. lite fargestoff, og dårlig sensitivitet. Slår ut senere enn alt annet, liksom. Så.. derfor ville jeg bare gått ut fra sterkeste test, selv om den ikke er helt positiv.

Etter x-antall tester begynner det endelig å ligne på noe :)

Vedlegg

• 20220828_125043.jpg
    20220828_125043.jpg
    1,3 MB · Visninger: 87
Assa.. dette er lilla CB EL test, som blinker når det er høyt og smilefjes når el test er positiv. Jeg fikk ikke blink og ikke smilefjes at all men negativ.
Når jeg så skal ta ut strimmel…. Hadde dette vær en strimmeltest hadde jeg da absolutt tolket den som positiv??? Skjønner ikkeno jeg :hilarious:

133BE961-2FDE-4A52-86EE-8C27B7A98B71.jpeg

Assa.. dette er lilla CB EL test, som blinker når det er høyt og smilefjes når el test er positiv. Jeg fikk ikke blink og ikke smilefjes at all men negativ.
Når jeg så skal ta ut strimmel…. Hadde dette vær en strimmeltest hadde jeg da absolutt tolket den som positiv??? Skjønner ikkeno jeg :hilarious:

Vis vedlegget 387632
Fordi strekene på en digital ikke skal leses av sånn som andre strimler :playful: de funker annerledes. Så styrken på de strekene betyr egentlig ikke så mye. Sånn som jeg har forstått det hvert fall :)

Vis vedlegget 387632

Ikke første gang du bruker den vel..?
For du må nesten ta første test en dag der du har "lav" fertilitet; ellers kan ikke testen registrere ØKING i østrogen og LH.

(Men disse har ikke kontrollstreker altså. Det er østrogen og LH strek)

Fordi strekene på en digital ikke skal leses av sånn som andre strimler :playful: de funker annerledes. Så styrken på de strekene betyr egentlig ikke så mye. Sånn som jeg har forstått det hvert fall :)
Jepp. De skal ikke leses av uten «monitor» :) det er alltid streker på dem. Og vanskelige å tolke, selv om de ser sterke ut.
Ikke første gang du bruker den vel..?
For du må nesten ta første test en dag der du har "lav" fertilitet; ellers kan ikke testen registrere ØKING i østrogen og LH.

(Men disse har ikke kontrollstreker altså. Det er østrogen og LH strek)

Tusen takk damer:woot: jo, det var første gang jeg tok den typen, sambo kjøpte feil, jeg skulle hatt de rosa:hilarious: den var negativ da jeg tok den der, heldigvis får jeg vel si da, for nå var det smilefjes gitt:angelic:
Ignorer sminkesvampen:hilarious:
2BEC7650-B5BE-4191-B9D3-0E8C83F5F491.jpeg

Tusen takk damer:woot: jo, det var første gang jeg tok den typen, sambo kjøpte feil, jeg skulle hatt de rosa:hilarious: den var negativ da jeg tok den der, heldigvis får jeg vel si da, for nå var det smilefjes gitt:angelic:
Ignorer sminkesvampen:hilarious:
Vis vedlegget 387652

Til neste gang, husk at den første testen av de der alltid blir negativ uansett; fordi det er en kartleggingstest :)

Blir usikker på når jeg skal ta neste EL test. Jeg kjenner på kroppen at EL er rett rundt hjørnet, med både murringer og mye slim. Tok en sånn CB digital rosa med smiley. Men fikk tok sirkel når jeg tok den nå nettopp. Burde jeg teste igjen senere i kveld eller skulle jeg ventet til i morgen? :shy:

20220829_221947.jpg
Har allerede bestemt meg for å ikke kjøpe flere strimmeltester til neste syklus om det ikke går nå. For noe stressende greier. Dette var siste strimmel, så bedre enn dette blir det ikke. Fortsatt smiley på digital da, så det er jo noe:hilarious:

Har gått med en intens hodepine i 2 dager nå og migrenemedisin, Paracet eller Ibux hjelper ikke… så i frykt for en ny runde med corona så tok jeg test nå… og ser en skyggestrek
:bag:
men ikke med farge… såtror jeg ser streker der det ikke er
:laughing025
:laughing025

Hei. Jeg tok ut spiralen i starten av august og vi startet å prøve direkte. Jeg bommet nok på eggløsning da det viste seg at den var veldig nært da jeg tok ut og vi var akkurat da bortreist fra hverandre så den gangen gikk i dass. Nå andre runden har jeg fulgt syklusen jeg hadde forrige måned som var kortere enn når jeg hadde spiral. Har både CB digitale EL test og babyplans strimmel. Starte dag 6 etter mens med babyplans og dag 7 med CB. Tok begge bare for å kunne følge med litt på striper og ikke kun digital. Men jeg skjønner ikke noe for stripene blir svakere for hver dag og var aldri ekstremt sterk o starten. Kan jeg hatt EL rett etter mensen tok slutt. Hadde 5 dager blødning? Eller kommer den enda fast strekene blir svake ? Litt forvirret her. CB er negative. Er syklusen enda kortere nå. Her noen litt mer erfarenhet enn meg her kanskje

Hei. Jeg tok ut spiralen i starten av august og vi startet å prøve direkte. Jeg bommet nok på eggløsning da det viste seg at den var veldig nært da jeg tok ut og vi var akkurat da bortreist fra hverandre så den gangen gikk i dass. Nå andre runden har jeg fulgt syklusen jeg hadde forrige måned som var kortere enn når jeg hadde spiral. Har både CB digitale EL test og babyplans strimmel. Starte dag 6 etter mens med babyplans og dag 7 med CB. Tok begge bare for å kunne følge med litt på striper og ikke kun digital. Men jeg skjønner ikke noe for stripene blir svakere for hver dag og var aldri ekstremt sterk o starten. Kan jeg hatt EL rett etter mensen tok slutt. Hadde 5 dager blødning? Eller kommer den enda fast strekene blir svake ? Litt forvirret her. CB er negative. Er syklusen enda kortere nå. Her noen litt mer erfarenhet enn meg her kanskje
CB gir fast smilefjes når de er positive i alle fall. Jeg får oftest positiv EL test på kveldstid, og tester derfor etter EL morgen og kveld fra Cd 10/11 :happy: Har du testet noe på kveld?

Back
Topp