Oss testetøser imellom

Jeg fikk denne nå. Er såååå spent…..
3466FB0E-6872-4525-BE54-606E265B4723.jpeg

Jeg ser en svak strek, særlig på det ene bildet,og den ser rosa ut. Hvor mange dpo er du?
Jeg satt inn spiral i sommer. Men drømte at jeg var gravid og har følt meg litt rar de siste dagene, så tenkte jeg skulle ta en test for morroskyld. Og da skimtet jeg denne streken rett etter at testen ble tatt. Håper det er en skyggestrek :) Har akkurat fått minste i bhg etter å ha fått to tette. Og vi har snart to tenåringer i hus! Så en til nå hadde vært mye :) haha

Last edited:
Jeg satt inn spiral i sommer. Men drømte at jeg var gravid og har følt meg litt rar de siste dagene, så tenkte jeg skulle ta en test for morroskyld. Og da skimtet jeg denne streken rett etter at testen ble tatt. Håper det er en skyggestrek :) Har akkurat fått minste i bhg etter å ha fått to tette. Og vi har snart to tenåringer i hus! Så en til nå hadde vært mye :) haha
Ok, hvis du ikke har noe barneønske håper jeg det blir slik du vil det og at dette bare er en lurestrek.
Jeg har hatt helt hvite tester, men har nå en svak strek. Vi prøver siden januar i år. Han har tre barn og jeg to, annen hver uke, men vi ønsker oss ett felles…. Og kanskje et minibuss sertifikat….

Jeg fikk denne nå. Er såååå spent…..
Vis vedlegget 387354
Ok, hvis du ikke har noe barneønske håper jeg det blir slik du vil det og at dette bare er en lurestrek.
Jeg har hatt helt hvite tester, men har nå en svak strek. Vi prøver siden januar i år. Han har tre barn og jeg to, annen hver uke, men vi ønsker oss ett felles…. Og kanskje et minibuss sertifikat….
Jeg ser Defintivt strek hos deg Så hos deg er det noe på gang, helt klart! Krysser fingrene for at det både blir baby og minibuss sertifikat på deg i 2023 :D Tror jeg må kjøpe en test til og sjekke om det er noe utslag på den. Hadde jo såklart ingen flere tester igjen :/ Men siden streken var såpass svak så er det nok sikkert bare skygge.

Jeg ser Defintivt strek hos deg Så hos deg er det noe på gang, helt klart! Krysser fingrene for at det både blir baby og minibuss sertifikat på deg i 2023 :D Tror jeg må kjøpe en test til og sjekke om det er noe utslag på den. Hadde jo såklart ingen flere tester igjen :/ Men siden streken var såpass svak så er det nok sikkert bare skygge.
Har du et lite ønske selv om dere har det travelt? Det er lov det…..
Her tenker vi ikke at det er lurt, men at vi skal få det til likevel fordi vi ønsker oss et barn sammen. Vi vet godt hva det går ut på begge to da, så vi vet det blir krevende

Ok, tusen takk for ærlig tilbakemelding. Jeg krysser fingrene veldig her for at jeg får en sterkere test i morgen. Skal egentlig til ICSI. Alle medisiner ligger klar på apoteket…. Men hvor fantastisk hadde det ikke vært om naturen slo til selv i siste liten…..:kryss:
Krysser fingrene for at det er en liten spire!! Spennende!

Har du et lite ønske selv om dere har det travelt? Det er lov det…..
Her tenker vi ikke at det er lurt, men at vi skal få det til likevel fordi vi ønsker oss et barn sammen. Vi vet godt hva det går ut på begge to da, så vi vet det blir krevende
Føler meg egentlig ganske ferdig :) Men om jeg skulle blitt gravid på spiral så hadde jeg ikke tatt abort, uansett hvor travelt livet er. Alt går! Men tviler på at det var noe annet enn en skygge på babyplan testen. Har bare ikke pleid å få skygger på de før, så ble litt usikker her. Kjøpte metode test på apoteket som jeg tok nå og den var ganske blenda :) Skal ta en ny om et par dager for å være på den sikre siden.

Fikk denne nå i morrest. 12 dpo. Denne kan jeg stole på? I dag kom streken på babyplan opp etter 1 min, men er enda ikke sterk. Jeg har brukt å ha tydelig strek ved 12 dpo, men da har det vært ICSI med innsatt befruktet egg. Kjenner jeg er litt usikker….på om alt er ok. Ja,ja. Jeg hvisker et forsiktig hurra!
Vis vedlegget 387393
Gratulerer så mye, du er gravid :love017

Var inne for å måle hcg i går, da digital enda ikke har slått ut på 3+. Jeg var mellom 5+2 og 5+4 i går.. usikker på el. Hcg på 965. Syns det er litt lavt, så jeg går inn i morgen og tar ny og ser om det dobler seg. Noen som har vært borti er like «lavt» tall i uke 5+ ? Vet det er innenfor normalen, men de fleste jeg har sett har gjerne 4000+ :shifty:

Noen som bruker appen premom for å legge inn el testene? Synes det er så rart når jeg ser at teststreken i dag er litt sterkere enn i går, men får mindre «score» i dag. Noen som kan forklare dette? :) Eller har ikke den scoren betydning kanskje? Jeg vet at forrige pp så kunne jeg de at EL nærmet seg ved at den scoren ble høyere og høyere hver dag.

Noen som bruker appen premom for å legge inn el testene? Synes det er så rart når jeg ser at teststreken i dag er litt sterkere enn i går, men får mindre «score» i dag. Noen som kan forklare dette? :) Eller har ikke den scoren betydning kanskje? Jeg vet at forrige pp så kunne jeg de at EL nærmet seg ved at den scoren ble høyere og høyere hver dag.
Jeg opplever det samme. Og at hvis jeg legger inn testen i fanen easy@home så er det høyere score enn i others på samme test. Relativt stor forskjell. Håper noen har et godt svar på det

9B7231B3-198C-46BF-94C2-31DC9EC215D3.jpeg

Svak positiv strek CD8, vært blenda tester fram til i dag. Nå fikk jeg denne. Svak, men kanskje EL er på vei nå? MYE senere enn hva jeg tidligere har trodd. Jeg får mensen alltid 14 dager etter Flo sier jeg har hatt EL og nå hvis dette er EL får jeg det på CD 13 mensen 10 dager etterpå.
Hadde også litt slim i morges. Hva tror dere? Har syklus på 23 dager
628D7A15-956F-44C5-8B33-75BA8CDE55A6.jpeg

Fikk denne idag! 10dpo. Hva tenker dere? Er det bare meg, eller er det noe her?

Vedlegg

• Snapchat-1932369210.jpg
    Snapchat-1932369210.jpg
    1,4 MB · Visninger: 106
Ser absolutt noe. Men jeg stoler ikke på de testene lenger. Fikk ganske sterk strek sist, uten at det var noe :/
Jeg har hatt sterk strek før, men da var det kjemisk. Ellers har jeg bare hatt skygger og nålstreker når det ikke var noe på disse. Jeg får skygge på alt mulig annet også, men denne var så tydelig iforhold til de andre!

Jeg har hatt sterk strek før, men da var det kjemisk. Ellers har jeg bare hatt skygger og nålstreker når det ikke var noe på disse. Jeg får skygge på alt mulig annet også, men denne var så tydelig iforhold til de andre!
Får teste igjen i morgen eller om et par dager :) Så håper jeg for din del at dette er noe :Heartred

Back
Topp