Hoppetossa
Betatt av forumet
Dette ser veldig lovende ut!Trodde det var kjemisk, men kanskje denne sitter likevel!
Ikke like sterk som mange andre 16 dpo, men hvertfall stigning, til å med på metode! Vis vedlegget 386712
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette ser veldig lovende ut!Trodde det var kjemisk, men kanskje denne sitter likevel!
Ikke like sterk som mange andre 16 dpo, men hvertfall stigning, til å med på metode! Vis vedlegget 386712
Den parentesen må du ta med hver gang framoverVis vedlegget 386719
Måtte bare teste med en strimmel med mlU/ml25 også, testetøs som jeg tydeligvis er… 14DPO (hilsen tidligere førstegangsprøver36prøvernr2, nå med nytt og enklere nick)
Jeg har allerede mistet hukommelsen, så jeg kommer aldri til å finne deg igjen med nytt nick
Nei, jeg leste det, det var underlig med tidspunktetVil vri klokka frem til i morgen tidlig så jeg kan ta en test til! Om det er antydning til strek på den også må jeg kjøpe fra et annet merke og prøve tror jeg. Synes liksom det er litt for mye strek til å være skyggeMen datoene for når dette kan ha skjedd henger absolutt ikke på greip
![]()
Så gøy at dine tester også blir sterkere!Bittelitt sterkere streker i dag. Så det går hvertfall ikke feil vei.. for øyeblikket hvertfall.. Jobber med å beholde troende to øverste fra i går, nederste fra i dag
Vis vedlegget 386669
Vis vedlegget 386668
Vis vedlegget 386670
Hehe- har samme bilde daDen parentesen må du ta med hver gang framoverJeg har allerede mistet hukommelsen, så jeg kommer aldri til å finne deg igjen med nytt nick
![]()
Ble så lei av å ha så langt og knotete nickDu.. jeg tar ut en kaffekopp, og setter sukettene inn på kaffekoppen sin plass.. der er jeg i hjernekapasitet om dageneHehe- har samme bilde daBle så lei av å ha så langt og knotete nick
Mannen skrattlo og spurte hva i all verden jeg holder på med
Men skal prøve å memorere bildet ditt ! Var et langt nick ja, skjønner du ville ha nytt
Jeg blir også forvirra av de to snuppeluppene, hehe!Du.. jeg tar ut en kaffekopp, og setter sukettene inn på kaffekoppen sin plass.. der er jeg i hjernekapasitet om dageneMannen skrattlo og spurte hva i all verden jeg holder på med
Men skal prøve å memorere bildet ditt ! Var et langt nick ja, skjønner du ville ha nytt
Jeg ble så forvirra når det plutselig kom inn en her som hadde samme nick som meg, bare et annet tall. Blir fortsatt forvirra
![]()
Jeg hadde sterkere strek på ettermiddagen enn morgenen i starten. Så min morgen 12DPO, ettermiddag12DPO og morgen 13DPO var nesten helt like. Hatt fin stigning etter det.Dagens test. Synes ikke den er noe sterkere enn i går ettermiddag… Vis vedlegget 386744
Jeg forbereder meg litt på kjemisk merker jeg, men dette var godt å høre likevelJeg hadde sterkere strek på ettermiddagen enn morgenen i starten. Så min morgen 12DPO, ettermiddag12DPO og morgen 13DPO var nesten helt like. Hatt fin stigning etter det.

Mine tester fra make sure er utrolig dårlig strek på. Jeg er 4+2 nå.. de stiger, men er veldig svakt. Kanskje det er noen partier ute som er dårlige nå for tidenNoen som har opplevd skyggestreker på make sure sine tester? Har de to siste syklusene hatt surr, hatt vanligvis 27 dagers, men forrige var på 32 og nå er jeg på dag 33 uten å ha fått TR. Må sies at vi har ikke prøvd, men droppa kondom de siste gangene og har heller hoppet ut i svingen. På de fire siste testene mine har det vært en svak strek der, så svak at jeg knapt har fått dem på bilde. Blir veldig usikker på om det kan være skygge eller om jeg faktisk har blitt gravid. Venter på nye tester fra babyplan, men de kommer ikke før tidligst onsdag![]()

Først og fremst, gratulerer!Mine tester fra make sure er utrolig dårlig strek på. Jeg er 4+2 nå.. de stiger, men er veldig svakt. Kanskje det er noen partier ute som er dårlige nå for tiden![]()
Hmm, det er godt mulig. Har du brukt tidligtestene eller de "normale"? Jeg har hatt de normale, men har bestilt tidligtestene til babyplan nå siden det var dem jeg brukte med august 2020 barnet. TakkFørst og fremst, gratulerer!Hmm, det er godt mulig. Har du brukt tidligtestene eller de "normale"? Jeg har hatt de normale, men har bestilt tidligtestene til babyplan nå siden det var dem jeg brukte med august 2020 barnet.
![]()
Jeg brukte de «normale» til make sure. Brukte babyplan tidlig noen dager og. Grei strek på. Fikk også på babyplan normal. Får god strek på Normal sine tester, men rfsu og make sure er det elendig strek på.. helt merkelig hele greien, så jeg jubler ikke heeeelt enda
Såpass stor forskjell jaTakkJeg brukte de «normale» til make sure. Brukte babyplan tidlig noen dager og. Grei strek på. Fikk også på babyplan normal. Får god strek på Normal sine tester, men rfsu og make sure er det elendig strek på.. helt merkelig hele greien, så jeg jubler ikke heeeelt enda
![]()
krysser fingrene for deg! 
Tenker at fargen ikke har trukket seg ferdig og at det ikke er meningen at dem skal åpnesHva syns dere? 5+3 i dag. Fortsatt 2-3 på clearblue.
Øverste er i dag og er mye svakere.
Nederste er i går og sterkere.