Oss testetøser imellom

Elendig stigning på make sure og metode testene :arghh: Men testen fra normal var det grei styrke på da. Og digital viser hvertfall fortsatt gravid

634AB6E8-68D7-4BEB-BDB4-E09BF9D2C24E.jpeg

31CBE7F5-B948-4685-A6F5-52AA18BD2E4B.jpeg

Pleier Babyplan å gi skygge??? Fikk et innfall i går om å dyppe en graviditetstest samtidig, for el-testene har vært sånn nesten positive i 4 dager. Holdt på å ramle av stolen, for jeg tror det kom strek på graviditetstesten også. Men det må jo være skygge?? Skjønner ingenting i så fall. Tok en til i dag tidlig. Syns jeg ser skygge på den også o_O

Edit: bildet med to tester tatt etter 5 min ca. Med en test har nok tørka litt, 20 min kanskje

Så lenge du ikke har hatt den inntil ELtesten, så vil jeg tro det er babystrek. Synes den er for sterk til å bare være skygge :)

Pleier Babyplan å gi skygge??? Fikk et innfall i går om å dyppe en graviditetstest samtidig, for el-testene har vært sånn nesten positive i 4 dager. Holdt på å ramle av stolen, for jeg tror det kom strek på graviditetstesten også. Men det må jo være skygge?? Skjønner ingenting i så fall. Tok en til i dag tidlig. Syns jeg ser skygge på den også o_O

Edit: bildet med to tester tatt etter 5 min ca. Med en test har nok tørka litt, 20 min kanskje

Har lest at noen har opplevd skygge på babyplan, personlig har jeg aldri opplevd skygge på de og jeg har sikkert testet med over 50 stykker de 3 siste månedene, syns også testen er for sterk til å være skygge :)

Denne synes jeg ser positiv ut, for mye farge til å være skygge? Kan EL ha vært for 8 dager siden? Håper du tar en ky test i dag :-)

Tanken på tvillinger har slått meg, hehe. Har det i morsslekta, og jeg er jo godt voksen og (38).
Hehe. Jeg trodde det forrige gang, da målte jeg så høyt på blodprøve. Men var bare èn :angelic: Vi og har tvillinger i familien. Mormor har to sett på rad. Hoppet over mamma. Så skulle vært min tur.. men med mine streker, er det ikke mye tvillinger:hilarious: Hva føler du ift tvillinger da ?

Hehe. Jeg trodde det forrige gang, da målte jeg så høyt på blodprøve. Men var bare èn :angelic: Vi og har tvillinger i familien. Mormor har to sett på rad. Hoppet over mamma. Så skulle vært min tur.. men med mine streker, er det ikke mye tvillinger:hilarious: Hva føler du ift tvillinger da ?
Det hadde vært veldig velkomment, selv om det er skummelt med risikosvangerskap. Jeg har et barn fra før, og hun har Downs syndrom. Har inntrykk av at mange som har barn med ds får tvillinger også- uten at jeg har noe empiri på det da. Men vet om flere, både der de har tvillinger der en har ds og en ikke, men også en del som har fått barn med ds og fått tvillinger etterpå. Og jeg vil gjerne ha 3 barn, så med min alder hadde jo tvillinger vært praktisk, hehe.

Det hadde vært veldig velkomment, selv om det er skummelt med risikosvangerskap. Jeg har et barn fra før, og hun har Downs syndrom. Har inntrykk av at mange som har barn med ds får tvillinger også- uten at jeg har noe empiri på det da. Men vet om flere, både der de har tvillinger der en har ds og en ikke, men også en del som har fått barn med ds og fått tvillinger etterpå. Og jeg vil gjerne ha 3 barn, så med min alder hadde jo tvillinger vært praktisk, hehe.
Det hadde jo gjort susen ja.. spennende da :D Skal du på tidlig ul?

IKM i går eller i dag, ingen tegn at den skal komme. Heftig soppinfeksjon forrige uke (pleier aldri og ha det) så jeg hadde jo faktisk litt håp. Men neeeida.

897107B2-410C-44C2-87FC-A6493CFEA509.jpeg

Denne synes jeg ser positiv ut, for mye farge til å være skygge? Kan EL ha vært for 8 dager siden? Håper du tar en ky test i dag :)
Dagens test :) Ganske lik som i går. Klarte ikke holde meg mer enn tre timer og var på tur så fikk ikke tatt på morgenurin. Må bli en ny i morgen tidlig!

Jeg skjønner ikke helt… Syklus har vært på bærtur i flere mnd. Ikke hatt mens, bare spottet. Sist fra 1. - 5. august. Hatt sex 24. juli, 8., 10. og 11. august. El-testene har vært nær positive i 5 dager nå.

Vedlegg

• 58433CB6-C915-4760-A394-2C7F86BF3EAA.jpeg
    58433CB6-C915-4760-A394-2C7F86BF3EAA.jpeg
    1 MB · Visninger: 130
Dagens test :) Ganske lik som i går. Klarte ikke holde meg mer enn tre timer og var på tur så fikk ikke tatt på morgenurin. Må bli en ny i morgen tidlig!

Jeg skjønner ikke helt… Syklus har vært på bærtur i flere mnd. Ikke hatt mens, bare spottet. Sist fra 1. - 5. august. Hatt sex 24. juli, 8., 10. og 11. august. El-testene har vært nær positive i 5 dager nå.
Spennende! Jeg har aldri fått skygge på babyplan hvertfall.

Spennende! Jeg har aldri fått skygge på babyplan hvertfall.
Vil vri klokka frem til i morgen tidlig så jeg kan ta en test til! Om det er antydning til strek på den også må jeg kjøpe fra et annet merke og prøve tror jeg. Synes liksom det er litt for mye strek til å være skygge :rolleyes: Men datoene for når dette kan ha skjedd henger absolutt ikke på greip:smiley-ashamed004

Back
Topp