Nysgjerrig skeptiker
Forelsket i forumet
Yaaaas, takk takk for bekreftelse.Sniker! Helt tydelig strek, syns t.o.m den ser rosa ut på bildet! Her er jeg veldig optimistisk![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Yaaaas, takk takk for bekreftelse.Sniker! Helt tydelig strek, syns t.o.m den ser rosa ut på bildet! Her er jeg veldig optimistisk![]()
GravidSer noen noe her? Desperat etter svar, for jeg ser noe her, og det er rosa.
Jeg føler meg helt alene i verden… Har ingen venner som er testetøser, alle er så fornuftige og venter, pfft…
Tror EL var 24 eller 25 juli?
Babyplan tidlig test.
Vet noen forresten om noen «batch nummer» som har mer eller mindre skygger, eller er det bare tilfeldig?
Ser den lettSer noen noe her? Desperat etter svar, for jeg ser noe her, og det er rosa.
Jeg føler meg helt alene i verden… Har ingen venner som er testetøser, alle er så fornuftige og venter, pfft…
Babyplan tidlig test.
Vet noen forresten om noen «batch nummer» som har mer eller mindre skygger, eller er det bare tilfeldig?
Lykke til med videre testing! De har jeg faktisk. Har på lager:Ser den lettLykke til med videre testing!
Hadde prøvd make sure vanlige tester, de er veldig gode.

Fantastisk! Gratulerer så mye, har fulgt med på ditt andre innleggEtter mye om og men, blødning med klumper, beskjed om at jeg ikke er gravid osv!!! Så fikk jeg endelig bekreftelse på at!!! Jeg er gravid!!!

Tusen takkFantastisk! Gratulerer så mye, har fulgt med på ditt andre innlegg![]()
Har vært litt av en turbulent tur for å endelig få bekreftet det kroppen prøver å si til tross for at legen sa jeg har mistet og ikke er gravidSer på begge bildene!Ser noen noe her? Desperat etter svar, for jeg ser noe her, og det er rosa.
Babyplan tidlig test.
Ser noen noe her? Desperat etter svar, for jeg ser noe her, og det er rosa.
Babyplan tidlig test.
). Så, da er da greit å vite antall DPO.
Ser absolutt strek her! Har troen på dette som babystrek, men enda litt tidlig å si! Krysser fingreneSer noen noe her? Desperat etter svar, for jeg ser noe her, og det er rosa.
Babyplan tidlig test.

Ser ut som en babystrekHva tror dere om denne? Synes ser ut som en svak strek, 8-9 dpo![]()
Strek!Hva tror dere om denne? Synes ser ut som en svak strek, 8-9 dpo![]()
Ser strekHva tror dere om denne? Synes ser ut som en svak strek, 8-9 dpo![]()
Ganske tydelige tester for å være så kort på veiMed hjelp fra dere for å beregne dpo, så satser vi på at EL var 24 juli = 8dpo i dag.
Babyplan, tidlig øverst og vanlig nederst. Kunne ikke se noe på Make Sure (vanlig), så tok ikke bilde av den.