La inn positiv el test i Flo, og da endret den el til i morgen istedenfor mandag som det opprinnelig sto. Blir dette riktig ? 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Lykke tilJeg leste på clearblue nå at smiley kommer 24-36 timer før el? At i dag og i morgen skal være godt nok ? Kanskje vi må gønne på med en runde mens mini sover i dag![]()

Det samme skjedde hos meg, den endret seg til dagen etter hver gang, så jeg la ikke inn noe selve dagen, for de anslo el da.La inn positiv el test i Flo, og da endret den el til i morgen istedenfor mandag som det opprinnelig sto. Blir dette riktig ?![]()
Så hvis de har anslått el riktig dag, så la den stå. Ellers legger du inn positiv dagen før, for da anslår de riktig dagDet samme skjedde hos meg, den endret seg til dagen etter hver gang, så jeg la ikke inn noe selve dagen, for de anslo el da.
Syns de er utrolig forvirrende disse testene. For noen steder står det at egget slipper 24-36 timer etter positiv, mens andre steder står det at el er ved positiv testDet samme skjedde hos meg, den endret seg til dagen etter hver gang, så jeg la ikke inn noe selve dagen, for de anslo el da.
Fikk lagt noen aksjer på onsdag og da, så kan jo hende det gårJa, jeg synes også det er veldig forvirrende, men det kommer nok an på hvor stort el-vindu du har, og det varierer fra person til person. Jeg bruker ClearBlue fertilitetsmonitor, og synes den har gjort testingen mye enklere. Den sier «høy» når den har oppdaget østrogen-stigningen (som er noen dager før LH-stigning, og da begynner vi å legge inn aksjer), også sier den maksimal når den har oppdaget LH-stigning. Når den oppdager Lh-stigningen, er det 24-36 timer til el. Det stemte sist i hvert fall, for jeg hadde kjempesterke el-smerter ca 24 timer etter den viste maksimal.Syns de er utrolig forvirrende disse testene. For noen steder står det at egget slipper 24-36 timer etter positiv, mens andre steder står det at el er ved positiv testFikk lagt noen aksjer på onsdag og da, så kan jo hende det går
![]()
Happy humping! 
Takk for godt svarSniker! Jeg brukte også cbd eltest de siste syklusene før jeg ble gravid, samt makesure strimmel eltest, og felles for de er at peak betyr lh-økning og max fertilitet. El skjer som regel et sted mellom 24-48 timer etter lh-økningen, og du er derfor på ditt mest fertile nå som smileyen dukket opp (og ja, ut fra tidsberegningen over her er det helt vanlig å regne med at el skjer dagen etter positiv test, altså i morgen for din del).I tillegg lever egget i inntil 24 timer etter det er sluppet, så peis på både i dag og i morgen, og oddsen er definitivt tilstede for at du kan bli gravid
Happy humping!
![]()
Bare hyggelig!Takk for godt svarDa jobber vi på et par runder til
![]()
Gjør det, jeg skal heie i kulissene her Veldig positiv denne jaForventet ikke el før søndag eller mandag, men denne er vel positiv? Testet negativt i går, og hadde en skikkelig fyllekule i gårheldigvis lagt inn aksjer både i går og i dag da
![]()
Sist vi prøvde så kjørte vi på hver dag. Tok oss ett år da. Kanskje annenhver dag funker ?Jeg får også smilefjes to dager på radFikk jaggu smilefjes på el testen i dag også. Skal jeg anta at el er i morgen da ? La inn aksjer på onsdag og i går. Droppe i dag og kjøre på i morgen ? Vet ikke hva som er best ?Sist vi prøvde så kjørte vi på hver dag. Tok oss ett år da. Kanskje annenhver dag funker ?
![]()
De sier man skal regne første positive som gjeldende, så EL 24-48 timer etter denne.OkayJeg får også smilefjes to dager på radDe sier man skal regne første positive som gjeldende, så EL 24-48 timer etter denne.
Hvis mannen har god nok sædkvalitet har vi i alle fall blitt anbefalt av sykehuset å kjøre på så ofte vi kan i de mest fertile dagene!

Din tid kommer Irrgrønn, det er jeg sikker på!!!Å, så hyggelig av deg å si. Jeg blir særlig glad enten når folk som har prøvd lenge endelig blir gravide, eller når folk med blødninger, svake/sene tester e.l. ser ut til å få vellykkede svangerskap. Det gir meg selv troen på at det kan gå for meg også, selv om det tar tid og jeg tester sent positivt, spotter e.l. Men jeg er bare et menneske, jeg også, så jeg må innrømme at jeg kjenner det stikker litt hver gang noen f.eks. legger ut bilde av positiv test og er bekymret for om de er gravide fordi det ikke var planlagt
![]()

Ser absolutt strekSer noen noe her? Desperat etter svar, for jeg ser noe her, og det er rosa.
Jeg føler meg helt alene i verden… Har ingen venner som er testetøser, alle er så fornuftige og venter, pfft…
Tror EL var 24 eller 25 juli?
Babyplan tidlig test.
Vet noen forresten om noen «batch nummer» som har mer eller mindre skygger, eller er det bare tilfeldig?

Omg, omg, omg.Ser absolutt strek![]()
Sniker! Helt tydelig strek, syns t.o.m den ser rosa ut på bildet! Her er jeg veldig optimistiskSer noen noe her? Desperat etter svar, for jeg ser noe her, og det er rosa.
Jeg føler meg helt alene i verden… Har ingen venner som er testetøser, alle er så fornuftige og venter, pfft…
Tror EL var 24 eller 25 juli?
Babyplan tidlig test.
Vet noen forresten om noen «batch nummer» som har mer eller mindre skygger, eller er det bare tilfeldig?