Antar at denne er lett positiv!?
Streken kom opp innenfor tiden og syns den så rosa ut. Blir å ta en digital om et par dager
Streken kom opp innenfor tiden og syns den så rosa ut. Blir å ta en digital om et par dager

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Der er det noe på gang!Antar at denne er lett positiv!?
Streken kom opp innenfor tiden og syns den så rosa ut. Blir å ta en digital om et par dager![]()
Har du tatt noen flere tester eller ? har tatt digital negativ i går skal ned på helsestasjon i dag for at en ny g test og eventuelt få en undersøkelse har litt håpa enda er 14 dpo i dag å ingen mens har hatt mensen smerter siden 10 dpo aldri opplevd før så blir veldig spennende på timen i dagVis vedlegget 384961
Morgen 9 dpo, Clear Blue tidligtest
Hvilken undersøkelse kan de gjøre når du er så tidlig?Har du tatt noen flere tester eller ? har tatt digital negativ i går skal ned på helsestasjon i dag for at en ny g test og eventuelt få en undersøkelse har litt håpa enda er 14 dpo i dag å ingen mens har hatt mensen smerter siden 10 dpo aldri opplevd før så blir veldig spennende på timen i dag
Kanskje HCG i blod? Jobber selv på legekontor.Hvilken undersøkelse kan de gjøre når du er så tidlig?
JaHar du tatt noen flere tester eller ? har tatt digital negativ i går skal ned på helsestasjon i dag for at en ny g test og eventuelt få en undersøkelse har litt håpa enda er 14 dpo i dag å ingen mens har hatt mensen smerter siden 10 dpo aldri opplevd før så blir veldig spennende på timen i dag
Ser positivt ut!JaTok ny clear blue tidligtest på ettermiddagen dagen etter (10dpo):
Vis vedlegget 385084
Deretter samme dag, kveld 10 dpo:
Vis vedlegget 385085
Øverste er vanlig test, nederste er tidligtest.
Ny test morgen 11dpo, ser lik ut fra den igårkveld:
Vis vedlegget 385086
Så gøySer positivt ut!
Er like mange dpo som deg forresten![]()
Kjøpte en digital nå i stad, men var visst ikke med ukeindikator, haha. Hadde det visst travelt pga ferien i dag og er på reisefot så bar bare inn og ut og kjøpe kvalmestillende sånn i tilfelle siden jeg alltid får hyperemesis som gravid. Får se om det blir framgang på disse testene, spennende!Så gøyvært morro å sammenlignet styrken på testene
jeg har to digitale med ukesindikator - tenker jeg venter til jeg kan få 2-3 og 3+
![]()
Æsjda! Men håpet er jo enda ikke ute! I følge countdowntopregnancy er det 1/3 som får falsk negativ test 10dpo. Krysser fingrene!Dritt testen 10dpo......![]()
![]()
![]()
YeeyDa fikk man bekreftet at den svake streken faktisk var babystrek![]()
Gratulerer så mye!! Har du noen fra før?Takk!YeeyGratulerer så mye!! Har du noen fra før?
Spennende! Merkelig at kjønn og alt allerede er bestemt, men det bare er vi som er uvitende en stund tilTakk!
Ja, har 3 gutter fra før og vi skulle så gjerne fått en jente, men det kan man ikke akkurat bestemme så vi tar det vi får, hehe.
Hva med deg? Har du barn?

Jada! Håpet er ikke helt ute før tanta kommer. Men man håper ekstra på at det skal være noe 10dpo når det har vært det med de to andre jeg harÆsjda! Men håpet er jo enda ikke ute! I følge countdowntopregnancy er det 1/3 som får falsk negativ test 10dpo. Krysser fingrene!![]()

Gratulerer med positiv digitalTakk!
Ja, har 3 gutter fra før og vi skulle så gjerne fått en jente, men det kan man ikke akkurat bestemme så vi tar det vi får, hehe.
Hva med deg? Har du barn?
Ja, er lurt å holde ting for seg selv til uke 10-12 ca. Brukte å fortelle folk om graviditeten etter uke 12 ultralyden og her jeg bor ble det NIPT test i tillegg.Spennende! Merkelig at kjønn og alt allerede er bestemt, men det bare er vi som er uvitende en stund til
Det er min første, så veldig spent på hele prosessen! Ganske redd for det skal gå galt, mange i omgangskrets som har mistet, samt det virker som det er så mange her inne det går galt med. Menmen, prøver å ikke la det ødelegge gleden heller![]()
Kan tenke meg det er litt skummelt å blø tidlig i svangerskapet! Har ikke opplevd noe blødning til nå heldigvisJa, er lurt å holde ting for seg selv til uke 10-12 ca. Brukte å fortelle folk om graviditeten etter uke 12 ultralyden og her jeg bor ble det NIPT test i tillegg.
Har selv hatt en spontanabort i uke 6 ca, men det var min tidligere partner. Med mannen har jeg blitt gravid med på PP1 med 3/4 graviditeter nå pg såvidt jeg vet ikke noe SA enda (bank i bordet). Det verste er at jeg alltid blør i starten av svangerskapet selv om det ikke ble noe SA, fra og med uke 6. Syns det var veldig frustrerende og det ble et par tidlig ultralyder. Men ekkelt å ha det typisk rundt den tiden tidlig. Krysser fingrene for at det går bra med oss begge!
Må finne ut hvordan vi gjør det med det.Fikk tidlig ultralyd og de sa det var hjertebank i uke 6 med de to eldste og måtte bare slå meg til ro med det. Med yngste hadde jeg oppfølging med gynekolog da det er vanlig her jeg bor (i et EU land).Kan tenke meg det er litt skummelt å blø tidlig i svangerskapet! Har ikke opplevd noe blødning til nå heldigvisHar du fått oppfølging av lege når du har blødd?
Tror vi blir å fortelle det til foreldre etter tidlig ultralyd i uke 6+6, men vente med alle andre. En nær venninne vet det, og tror mannen blir å fortelle det til en kompis etterhvert. Men har noen arrangementer i vente i august som kan bli veldig vanskelig å unngå at noen gjetter detMå finne ut hvordan vi gjør det med det.