Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja er nok rett det! Men vil jo egentlig teste for å se om jeg får 3+ også, så tenker jeg kanskje kjøper en 2-pk. Så tester jeg både i morgen og lørdag (så venninnen min får se), samt når strimlene blir like sterke så tester jeg etter 3+Høres ut som en gøy måte å fortelleEr nok ikke lengre enn 24timer at de skal holder seg, men har opplevt å ta en test kl 1200 og på morningen dagen etter var den avslått.

Nå skal jeg stoppe å dele tester her inne. Men først gjorde jeg en liten test, som jeg tenkte kanskje kunne være interessant for noen. Testet med tre forskjellige merker for å se hvor sterk test-streken var når digital viste 2-3. Stor forskjell ser dere! Og makesure som er vanlig test er sterkest. Hadde tenkt babyplan kanskje måtte være litt sterkere, men det var tydeligvis nok til å få utslag!
Jeg ser! Håper den blir sterkereDa var jeg tilbake her! Er ca 10 dpo. Igår var testen blank, men syns jeg skimter en skygge i dag? Hva tenker dere andre testetøser?
Da var jeg tilbake her! Er ca 10 dpo. Igår var testen blank, men syns jeg skimter en skygge i dag? Hva tenker dere andre testetøser?
2-3 på digital i dag 4+0, hurraNå skal jeg stoppe å dele tester her inne. Men først gjorde jeg en liten test, som jeg tenkte kanskje kunne være interessant for noen. Testet med tre forskjellige merker for å se hvor sterk test-streken var når digital viste 2-3. Stor forskjell ser dere! Og makesure som er vanlig test er sterkest. Hadde tenkt babyplan kanskje måtte være litt sterkere, men det var tydeligvis nok til å få utslag!
Sannelig! Måtte gå å sjekke, og det er faktisk vanlig! Godt observertGratulerer
Men det er vel ikke babyplan tidlig? Den skal jo være rosa med hvit skrift? Ser ut som vanlig babyplan for meg![]()
Men den slo jo tidlig ut da! Både makesure og babyplan var jo ganske tydelige 10dpo.Haha, har brukt noen tester fra babyplan foråsidetsånnSannelig! Måtte gå å sjekke, og det er faktisk vanlig! Godt observertMen den slo jo tidlig ut da! Både makesure og babyplan var jo ganske tydelige 10dpo.
Her må du nok dessverre bare vente og se. Den testen er dessverre kjent for å gi skyggestreker, men jeg håper inderlig for dere at dette er en babystrek og ikke en skyggeHei jeg og ekte mann min har prøvd og bli gravid i 9 år å etter en laproskpi i juni fikk jeg endelig positivt eggløsning test 8.07 jeg er nå 12 dpo tok en ultra tidlig clearblue så streken med en gang jeg ble over lykkelig men skuffelsen ble stor når digital hva negativ jeg legger ved bilde som jeg måtte redigere streken er tydeligere i virkeligheten. Hva tror dere ?
Ja jeg har faktisk lest om det desverre må nok bare gjøre det takk for svarHer må du nok dessverre bare vente og se. Den testen er dessverre kjent for å gi skyggestreker, men jeg håper inderlig for dere at dette er en babystrek og ikke en skygge![]()
Åjj sånn ser min test ut også i virkeligheten å men er så redd for det ikke er det lykke til degVis vedlegget 384961
Morgen 9 dpo, Clear Blue tidligtest
Høres ut som en gøy måte å fortelleEr nok ikke lengre enn 24timer at de skal holder seg, men har opplevt å ta en test kl 1200 og på morningen dagen etter var den avslått.
Gratulerer så mye!! For en festlig overraskelseHei damer.. Jeg skjønner litt lite nå.. Trodde jeg var ferdig med TR og var på CD8, men i dag kjente jeg at kroppen var litt rar og tok en test (et merke som brukes mye her jeg bor; Telano). Den er positiv. Har gjort om TR i FF til spotting, så dere kan se hva som har skjedd den siste tiden. 14., 15., 16. hadde jeg «vanlig mens», brukte OB og tenkte ikke tanken på at det kunne være festeblødning, men nå tenker jeg på om det var det.. Har hatt exu før og vellykket graviditet med tvillinger, og har blødd tidlig i begge svangerskap, så tenker ikke at blødning er noe negativt nødvendigvis -
Det jeg nå lurer på er når jeg ble gravid i såfall.. Befruktning 7. juli? Typ 14DPO i dag? Innspill tas i mot med takk til forfjamset kvinnfolk, så jeg ikke er helt tamsete når jeg går til legen for å sjekke skikkelig.
Vis vedlegget 384984Vis vedlegget 384985
Blir jo helt umulig å vurdere termin her, før en eventuelt ultralyd
Ut fra styrken på testen så ville jeg kanskje sagt at du ikke er fullt 14dpo, men er jo åpenbart aksjeleggingen fra cd22 som har gjort susen! Så en plass mellom 11dpo og 14dpo er du jo sikkert? Ville kanskje gjettet 12/13? Men er jo kun gjettingTakk!Gratulerer så mye!! For en festlig overraskelseBlir jo helt umulig å vurdere termin her, før en eventuelt ultralyd
Ut fra styrken på testen så ville jeg kanskje sagt at du ikke er fullt 14dpo, men er jo åpenbart aksjeleggingen fra cd22 som har gjort susen! Så en plass mellom 11dpo og 14dpo er du jo sikkert? Ville kanskje gjettet 12/13? Men er jo kun gjetting
Ja, veldig fin overraskelse. Tenker også at det må være aksjene fra CD22, og at jeg ikke har fått med meg når EL var i det hele tatt.. Tror jeg er enig i gjettingen din. Blir spennende med TUL nå.