Oss testetøser imellom

Spennende! Har du prøvd å ta bilde med blits? :) ellers syns jeg oftest det er lettest å se hvis jeg holder den opp ved vinduet i dagslys!
Har ikke prøvd blits eller dagslys. Men så streken bedre når jeg endret til et «varmt» bilde. Må vel kanskje smøre meg med tålmodighet :hilarious:

Tok en test isted og kan se en uuuuutrasvak strek. Får den ikke med på bilde. Tror jeg.. elendig spotter i taket og :arghh: hva er denne appen man kan endre til negative bilder og se strek lettere ?
Som Lilje sier; ta bilde i dagslys, helst ikke i sol dog, men overskyet. Vet ikke om en app, men du kan gjøre det på iPhone ved å gå til innstillinger - Tilgjengelighet - Skjerm og tekststørrelse og der slå på «Klassisk invertering». Lykke til! PS! For meg hjalp ikke invertering på ultrasvak strek dog, så ikke gi opp håpet om du ikke der tegn til lysstripe der streken din skal være.

Som Lilje sier; ta bilde i dagslys, helst ikke i sol dog, men overskyet. Vet ikke om en app, men du kan gjøre det på iPhone ved å gå til innstillinger - Tilgjengelighet - Skjerm og tekststørrelse og der slå på «Klassisk invertering». Lykke til! PS! For meg hjalp ikke invertering på ultrasvak strek dog, så ikke gi opp håpet om du ikke der tegn til lysstripe der streken din skal være.
Det fungerte ikke hos meg heller, men takk for tips ! Med alle symptomene jeg har, så har jeg fortsatt troen. Får vente noen dager til :D

Hvordan er tidligtestene til makesure? :) Har ikke brukt de før! Slår de ut tidlig/sent? Skyggestreker?

Hvordan er tidligtestene til makesure? :) Har ikke brukt de før! Slår de ut tidlig/sent? Skyggestreker?
Jeg liker dem ganske godt! De er rimeligere enn på apotek, og tror aldri jeg har fått skyggestrek. Fikk supersvak positiv 10-11 DPO, og relativt jevn stigning siden. Legger ved bilde, siste er en litt gammel «ikke-tidlig»-MakeSure-test som har vært i åpnet emballasje i to mnd, men ser ut til å funke likevel.

Vedlegg

• FEBB86F7-53DD-41AA-AD6A-9784FA456522.jpeg
    FEBB86F7-53DD-41AA-AD6A-9784FA456522.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 220
Hvilke tidligtester sverger dere til ? Nå har jeg brukt metode, men får bare antydning til strek. Så leser jeg rundt om at de ofte slår ut seint…?

Hvilke tidligtester sverger dere til ? Nå har jeg brukt metode, men får bare antydning til strek. Så leser jeg rundt om at de ofte slår ut seint…?
Make sure sine er uten tvil de beste har jeg erfart etter fire år med testing. Trenger ikke tidligtester heller der, de har slått ut ni dpo på meg hver gang jeg har vært gravid :happy:

Okay, håper på svar:angelic: hvor mange dager etter egget fester seg kan man se det på testen?

Jeg skulle IKKE teste før etter ikm.. Men har testet siden 7 dpo. :hilarious: Make sure 25 mIU/ml, har ikke brukt disse før nå, da jeg har sverget til babyplan sine strimler, og de er på vei i posten for vi skulle ikke starte 1 pp før neste mnd:nailbiting: Men fikk denne idag, ca 9 dpo på 2t utvannet kveldsurin. Jeg får ikke fargen med på bilde, men den er ikke grå. Håper håper håper ikke det er skygge:nailbiting: Ser dere andre den? Noen som vil sammenligne med sine fra dette merket?:hungry:

Vedlegg

• 7107E51B-614A-4548-8506-BFCDCF778588.jpeg
    7107E51B-614A-4548-8506-BFCDCF778588.jpeg
    252,2 KB · Visninger: 202
Jeg skulle IKKE teste før etter ikm.. Men har testet siden 7 dpo. :hilarious: Make sure 25 mIU/ml, har ikke brukt disse før nå, da jeg har sverget til babyplan sine strimler, og de er på vei i posten for vi skulle ikke starte 1 pp før neste mnd:nailbiting: Men fikk denne idag, ca 9 dpo på 2t utvannet kveldsurin. Jeg får ikke fargen med på bilde, men den er ikke grå. Håper håper håper ikke det er skygge:nailbiting: Ser dere andre den? Noen som vil sammenligne med sine fra dette merket?:hungry:
Ser ut som en babystrek syns jeg! :) Krysser fingrene!

Ser veldig ut som babystrek ja :D

Den ser positiv ut:joyful:

Hva er det tidligste dere har fått positiv graviditetstest? Er det vits å ta test før 10dpo?:happy:

Noen som vil dele bilde eller erfaring med cb pluss? Jeg har tatt én i dag (11 dpo) og får en svak strek på den. Har også tatt metode tidligtester (som jeg forbanner av hele mitt hjerte), som jeg ser noe på! Er cb pluss til å stole på? Og evt hvordan så din test ut 10/11 dpo? :D
20220714_190200~2.jpg

Noen som vil dele bilde eller erfaring med cb pluss? Jeg har tatt én i dag (11 dpo) og får en svak strek på den. Har også tatt metode tidligtester (som jeg forbanner av hele mitt hjerte), som jeg ser noe på! Er cb pluss til å stole på? Og evt hvordan så din test ut 10/11 dpo? :D Vis vedlegget 384573
8F8DAAA7-54F4-44C8-97BA-447F5CA78034.jpeg

Kveld 9dpo!!

FE47DC91-68F6-4909-AA13-1E638975477C.jpeg

Morgen 11 dpo

Skal ta en igjen i morgen tidlig hadde jeg tenkt! Da er jeg 4+1

J
Vis vedlegget 384574
Kveld 9dpo!!

Vis vedlegget 384575
Morgen 11 dpo

Skal ta en igjen i morgen tidlig hadde jeg tenkt! Da er jeg 4+1
Herlig! Gratulerer :D Bra stigning der :) Jeg er veldig usikker på om min er "sterk nok" til å være 11 dpo.... Men samtidig kan jo eggløsning ha vært litt senere enn jeg trodde, eller at det har festet seg noe sent! Må nesten bare vente vente vente :p

Back
Topp