Tiden vil vise daJeg tror jeg aner noe, men jeg kan ta feil![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tiden vil vise daJeg tror jeg aner noe, men jeg kan ta feil![]()
Ja jeg er spentTiden vil vise da![]()
Syns jeg kunne såvidt se antydning til strek når den var tørket, men det kan jo fint være skygge. Er helt ny i gamet her, med de to forrige var testene så tydelige at de kunne ikke tolkes feilJa jeg er spent![]()
ifølge helt hjem skal testene som er 5ml/U komme imorgen tidlig, så da ryker nok en test
Syns jeg kunne såvidt se antydning til strek når den var tørket, men det kan jo fint være skygge. Er helt ny i gamet her, med de to forrige var testene så tydelige at de kunne ikke tolkes feilifølge helt hjem skal testene som er 5ml/U komme imorgen tidlig, så da ryker nok en test
![]()

Da kommer den nok snart, ser heller ingenting :/IKM i går/i dag, og 11/12dpo. Blenda test og ingen tr![]()
Ser ingenting :/Ny dag, ny testnoen som ser noe her? Ser ikke noe jeg hvertfall
![]()

Å jadda!!!13 dager siden Ovitrelle. Synes jeg ser noe supersvakt, men vanskelig å vite… Tenk om det hadde vært en begynnende babystrek.![]()

men, det er jo mange timer siden og jeg så bare såvidt en gang på den og tok bilde før jeg la den fra megTa en ny test!Måtte jo bare tilfeldigvis se på testen jeg tok tidligere idag, og nå er det jo to streker dermen, det er jo mange timer siden og jeg så bare såvidt en gang på den og tok bilde før jeg la den fra meg
i tillegg så er jo fargen spredt litt utover..

Må vente til i morgen tidligTa en ny test!![]()
Det kan skje, så spar på forventningene, men ville absolutt testa pånytt imorgenMåtte jo bare tilfeldigvis se på testen jeg tok tidligere idag, og nå er det jo to streker dermen, det er jo mange timer siden og jeg så bare såvidt en gang på den og tok bilde før jeg la den fra meg
Det skal jeg, prøver å tenke at det skjer når det skjerDet kan skje, så spar på forventningene, men ville absolutt testa pånytt imorgen![]()

Måtte teste, ser en svaak strek på cb sin, og forsåvidt på den andreMåtte jo bare tilfeldigvis se på testen jeg tok tidligere idag, og nå er det jo to streker dermen, det er jo mange timer siden og jeg så bare såvidt en gang på den og tok bilde før jeg la den fra meg
måtte spørre mannen, og han med sitt dårlige streksyn så også strek på cb sin
men, skal se om jeg klarer å holde meg til ikm om 5 dager før jeg tar en digital som jeg slipper å tolkeSer dessverre ingenting på noen av disse..Måtte teste, ser en svaak strek på cb sin, og forsåvidt på den andremåtte spørre mannen, og han med sitt dårlige streksyn så også strek på cb sin
men, skal se om jeg klarer å holde meg til ikm om 5 dager før jeg tar en digital som jeg slipper å tolke
![]()
Håper det bare er meg som ikke har streksyn.Var veldig vanskelig å prøve å få de på bilde, men kan jo liksågodt være skyggeSer dessverre ingenting på noen av disse..Håper det bare er meg som ikke har streksyn.
Jeg ser noe på den førsteMåtte teste, ser en svaak strek på cb sin, og forsåvidt på den andremåtte spørre mannen, og han med sitt dårlige streksyn så også strek på cb sin
men, skal se om jeg klarer å holde meg til ikm om 5 dager før jeg tar en digital som jeg slipper å tolke
![]()