Oss testetøser imellom

Søren ass, trodde testene skulle være enda sterkere i dag på morgenurinen, og sterkere enn i går, men de ser jo svakere ut på ikm:shifty::shy:Tror ikke dette var klaff likevel:meh:

Vedlegg

• 342A64CD-A09E-4F36-B4E2-7951F7DF3174.jpeg
    342A64CD-A09E-4F36-B4E2-7951F7DF3174.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 197
DA var det kanskje ikke lenger tvil, ble ganske overrasket og meget happy når resultatet lyste mot meg i dag:joyful::love7:Heartbigred Håper bare at det går bra hele svangerskapet, ingen tidlig SA eller noe sånt:Heartred:HeartblueSyns det er skummelt å glede seg for tidlig, men man kan jo ikke gå rundt å ta sorgene på forskudd heller, da blir livet ganske miserabelt:Heartred

Vedlegg

• ABE9D228-261E-4CC3-8458-097DF039FAB7.jpeg
    ABE9D228-261E-4CC3-8458-097DF039FAB7.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 145
Heisann :)

Jeg fikk positive EL tester på søndag og mandag. På mandagskvelden ble den negativ igjen. Og tempen steg litt idag.
855BEBEC-133D-469C-9A9F-48A3DC5A0353.jpeg
E1CEE430-24D7-43C9-BD38-42FA8B2A8FF3.jpeg

Er jeg da 1 DPO idag eller imorgen siden jeg fikk en negativ test igår kveld? Hva tror dere?:happy:

Jeg er på dag 12 etter Ovitrelle.
Er enten 9 (Premom) eller 10 (FF) dpo idag.

Tok nye ettermiddags tester. Men fortsatt antydning til strek, men ikke noe svakere eller sterkere.:banghead: Er bare utålmodig :hilarious: Jeg skal ta nye ikveld etter å ha holdt meg lenge nok :angelic:

- Første bildet er med tidligtester
- andre bildet med vanlige tester
- tredje bildet med vanlige tester også, men med blitsz
- legger ved tempgraf også

Fortell meg gjerne hva dere syns :p Det kan jo fortsatt være rester av Ovitrelle, men fordelen er at den ikke har sunket ned på 2 dager liksom?:pompus:

Vedlegg

• 9EE45C4B-3789-461F-AE56-5C7181C8A7B2.jpeg
    9EE45C4B-3789-461F-AE56-5C7181C8A7B2.jpeg
    607,2 KB · Visninger: 132
  • EFAD33CA-A112-47CB-BA7B-6237A7143F70.jpeg
    EFAD33CA-A112-47CB-BA7B-6237A7143F70.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 130
  • ED9D7EE3-4512-4D1D-9D11-B94036A9EA00.jpeg
    ED9D7EE3-4512-4D1D-9D11-B94036A9EA00.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 132
  • E58209BF-FAF8-49C0-91A9-023AA8EAEE8D.jpeg
    E58209BF-FAF8-49C0-91A9-023AA8EAEE8D.jpeg
    808,4 KB · Visninger: 129
Jeg er på dag 12 etter Ovitrelle.
Er enten 9 (Premom) eller 10 (FF) dpo idag.

Tok nye ettermiddags tester. Men fortsatt antydning til strek, men ikke noe svakere eller sterkere.:banghead: Er bare utålmodig :hilarious: Jeg skal ta nye ikveld etter å ha holdt meg lenge nok :angelic:

- Første bildet er med tidligtester
- andre bildet med vanlige tester
- tredje bildet med vanlige tester også, men med blitsz
- legger ved tempgraf også

Fortell meg gjerne hva dere syns :p Det kan jo fortsatt være rester av Ovitrelle, men fordelen er at den ikke har sunket ned på 2 dager liksom?:pompus:
Jeg er svært optimistisk på dine vegne!!!
9/10 dpo er ennå litt tidlig, men at streken ikke er svakere er et veldig godt tegn synes jeg!
Her har du en tydelig og klar strek, og ikke noe man må myse etter for å se - Til og med på bildene som legges inn her har du klart å få med strek.
Synes det er et positivt tegn, men dessverre vanskelig å konkludere med noe som helst...
Du må nesten fortsette å ta prøve. Det kan godt hende at du i forregårs/i går hadde kombinasjon Ovitrelle/Baby, som nå bare er baby f.eks, men da bør du se en stigning om et par dager.
Det KAN også hende at du er en av de som har Ovitrelle litt lenger i kroppen, men det finner man dessverre bare ut om man tar nye tester litt senere :)

Uansett, et godt tegn at ikke strekene har blitt noe særlig svakere, men 9/10 dpo er fortsatt ganske tidlig å konkludere med noe :) :) Spennende å følge med! :D Ta nye tester i morgen og fredag, og se (spesielt fredag, dobling ca hver 48-72 time) - Og del med oss! :D

Edit: Med "Fortsette å prøve" mener jeg såklart Fortsette å TESTE :D

Edit 2: Sist jeg satte Ovitrelle, så hadde jeg nesten blenda tester 8/9 dpo (kunne såvidt tenkle seg til at det var "noe" der, men den ville blitt tolket som klart negativ...). Noen dager etterpå, hadde jeg helt klar og tydelig babystrek som bare økte og økte :)

Jeg er svært optimistisk på dine vegne!!!
9/10 dpo er ennå litt tidlig, men at streken ikke er svakere er et veldig godt tegn synes jeg!
Her har du en tydelig og klar strek, og ikke noe man må myse etter for å se - Til og med på bildene som legges inn her har du klart å få med strek.
Synes det er et positivt tegn, men dessverre vanskelig å konkludere med noe som helst...
Du må nesten fortsette å ta prøve. Det kan godt hende at du i forregårs/i går hadde kombinasjon Ovitrelle/Baby, som nå bare er baby f.eks, men da bør du se en stigning om et par dager.
Det KAN også hende at du er en av de som har Ovitrelle litt lenger i kroppen, men det finner man dessverre bare ut om man tar nye tester litt senere :)

Uansett, et godt tegn at ikke strekene har blitt noe særlig svakere, men 9/10 dpo er fortsatt ganske tidlig å konkludere med noe :) :) Spennende å følge med! :D Ta nye tester i morgen og fredag, og se (spesielt fredag, dobling ca hver 48-72 time) - Og del med oss! :D

Edit: Med "Fortsette å prøve" mener jeg såklart Fortsette å TESTE :D

Edit 2: Sist jeg satte Ovitrelle, så hadde jeg nesten blenda tester 8/9 dpo (kunne såvidt tenkle seg til at det var "noe" der, men den ville blitt tolket som klart negativ...). Noen dager etterpå, hadde jeg helt klar og tydelig babystrek som bare økte og økte :)
Takk for tilbakemelding her :Heartred

Ja enig, det er så vanskelig å svare sikkert hva det kan være akkurat nå:pompus: Rester av Ovitrelle, babystrek eller begge deler :hilarious: Idag sank tempen min litt nedover, men fortsatt høyt over coverlinen :p

Ingen tegn til TR foreløpig, hadde egentlig IKM igår. Lurer på om hvis man tar digital og vil Ovitrelle slå ut om den sto positiv?:angelic:

Det var ei i IKM gruppa mi som testet seg positiv med digital idag etter 1-2 dager med svake strek etter IKM. Men uten Ovitrelle da.

Ja enig, det er så vanskelig å svare sikkert hva det kan være akkurat nå:pompus: Rester av Ovitrelle, babystrek eller begge deler :hilarious: Idag sank tempen min litt nedover, men fortsatt høyt over coverlinen :p

Ingen tegn til TR foreløpig, hadde egentlig IKM igår. Lurer på om hvis man tar digital og vil Ovitrelle slå ut om den sto positiv?:angelic:

Det var ei i IKM gruppa mi som testet seg positiv med digital idag etter 1-2 dager med svake strek etter IKM. Men uten Ovitrelle da.
Du vil nok ikke få noe bedre svar av digital, dessverre.. Ovitrelle tukler med hcg som er det alle graviditetstester måler.
Spørsmålet for din del er jo ikke om du har strek eller ikke, for det har du helt klart, det kan godt hende du hadde fått positiv digital :) Spørsmålet er jo hva streken skyldes, og om den vil øke eller minke fremover :)

Er ikke IKM 10 dpo litt tidlig? Får du progesteronstøtte i tillegg?

Bare så det er sagt - Forstår godt at du er spent og nysgjerrig, og jeg synes det ser veldig lovende ut!
Men for din egen del så ville jeg ventet for å se om det skjer noen endring de neste dagene.
Det kan fort ende med flere spørsmål enn svar, og forhåpninger om noe som aldri vil bli hvis det ikke skulle gå rette veien.

Når det er sagt, så er ikke graviditetstester sykt godt egnet for å se små endringer, derfor er det også bare de store endringene som man egentlig kan få noe særlig ut av ved å sammenligne tester. Det avhenger av så veldig mye hvordan disse testene slår ut!

Men, vil ikke drepe gleden din, det var det som var poenget med å svare to ganger her.. Vil bare at du skal få svar (og forhåpentligvis et positivt et!), men det kan være lurt å være realistisk oppi dette også.

Jeg heier på deg!

Bare så det er sagt - Forstår godt at du er spent og nysgjerrig, og jeg synes det ser veldig lovende ut!
Men for din egen del så ville jeg ventet for å se om det skjer noen endring de neste dagene.
Det kan fort ende med flere spørsmål enn svar, og forhåpninger om noe som aldri vil bli hvis det ikke skulle gå rette veien.

Når det er sagt, så er ikke graviditetstester sykt godt egnet for å se små endringer, derfor er det også bare de store endringene som man egentlig kan få noe særlig ut av ved å sammenligne tester. Det avhenger av så veldig mye hvordan disse testene slår ut!

Men, vil ikke drepe gleden din, det var det som var poenget med å svare to ganger her.. Vil bare at du skal få svar (og forhåpentligvis et positivt et!), men det kan være lurt å være realistisk oppi dette også.

Jeg heier på deg!
Jo, du har et poeng. Vi får se hva strimlene sier ikveld :hilarious: Håper at det er noe øking da! Jeg har ikke regelmessig syklus pga PCOS:)

Neida, du dreper ikke gleden min - og det er jeg som ba etter svar og det er kjempe fint at dere kan skrive svar og hva dere tror her inne. Det er forumet til!:D

Takk og herlig at du heier på meg:joyful:

DA var det kanskje ikke lenger tvil, ble ganske overrasket og meget happy når resultatet lyste mot meg i dag:joyful::love7:Heartbigred Håper bare at det går bra hele svangerskapet, ingen tidlig SA eller noe sånt:Heartred:HeartblueSyns det er skummelt å glede seg for tidlig, men man kan jo ikke gå rundt å ta sorgene på forskudd heller, da blir livet ganske miserabelt:Heartred
Var på et kurs en gang der jeg lærte meg å alltid ta gledene på forskudd, sorgen kommer uansett hvis det går galt, men gleden kan komme flere ganger:cool05

Hallo!
Er i dag 10 dpo, og testet nettopp etter kjeeeeempesvake streker i går ettermiddag og i dag tidlig.
Hva tenker vi om disse? Det er streker der vel? :pompus:
Herregud, jeg blir jo heeelt testegal!

Vedlegg

• 86FCCC96-37D9-4108-8647-F9767CCB5119.jpeg
    86FCCC96-37D9-4108-8647-F9767CCB5119.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 182
Noen som har fått slike skygger etter de har tørket og vært gravide? Er 11 dpo i dag..

Vedlegg

• EA57C2C1-1292-4968-867D-B692F29272E2.jpeg
    EA57C2C1-1292-4968-867D-B692F29272E2.jpeg
    975,6 KB · Visninger: 118
  • 24A6E3FB-477E-4AA4-AC21-382267EEC4BC.jpeg
    24A6E3FB-477E-4AA4-AC21-382267EEC4BC.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 122
Kan jeg be dere testetøser om en liten tjeneste?
Orker ikke klippe og lime så fælt... men blir kjempeglad om dere som har erfaring med å teste EL kan gå inn i dagboken min og se på de siste innleggene.
Har ikke gjort dette før, og synes det er snålt om det plutselig er EL, liksom.
Med så lave tall.
:scratch
Link til dagboken er i signaturen.

:greet015

Ny kjemisk?

Poster her inne også… Er muligens 11 DPO i dag. Testet ikke etter EL denne runden, og hadde en kjemisk forrige PP. Det kan være at EL har kommet senere… Har virkelig ikke peiling. De siste dagene har jeg fått disse strekene. Tydelige skygger (vet ikke om de syns så godt her inne). Spm mitt er om jeg går mot en ny kjemisk eller om jeg har fått et elendig parti fra MakeSure. :meh: Hva tenker dere?
B10C73D6-8131-4167-9A06-0B105E60F17F.jpeg

Ny kjemisk?

Poster her inne også… Er muligens 11 DPO i dag. Testet ikke etter EL denne runden, og hadde en kjemisk forrige PP. Det kan være at EL har kommet senere… Har virkelig ikke peiling. De siste dagene har jeg fått disse strekene. Tydelige skygger (vet ikke om de syns så godt her inne). Spm mitt er om jeg går mot en ny kjemisk eller om jeg har fått et elendig parti fra MakeSure. :meh: Hva tenker dere?
Vis vedlegget 371379
Ser tydelig skyggene på dem. Var dem der innen fristen også?

Ser tydelig skyggene på dem. Var dem der innen fristen også?

På de to siste kunne jeg se antydning til strek før tidsfristen, men da måtte jeg virkelig myyyse…:hilarious:
AE73DD84-EF7C-4BCD-8DA9-EEDA9EE86E54.jpeg

Edit: trengte egentlig ikke å myse no særlig, men streken forsvant raskt og kom tilbake ta testen var tørr.

Last edited:
På de to siste kunne jeg se antydning til strek før tidsfristen, men da måtte jeg virkelig myyyse…:hilarious:
Vis vedlegget 371381

Edit: trengte egentlig ikke å myse no særlig, men streken forsvant raskt og kom tilbake ta testen var tørr.
Spennende å se om det er noe der :) har fått strek etter fristen på dem, men tror ikke jeg da så noe før fristen hadde gått ut.
Ikke godt å vite, kanskje el har vært litt senere denne perioden pga den kjemiske. Nei du får bare følge med evt teste jevnt videre eller ta en om noen dager :happy: jeg hadde sikkert testet to ganger om dagen fremover, blir helt tussete og rar om jeg skimter strek :hilarious:

Back
Topp