Jeg har troa på denne strekenHva tror dere? Noen som har opplevd skyggestrek som denne før? Er så nervøs
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har troa på denne strekenHva tror dere? Noen som har opplevd skyggestrek som denne før? Er så nervøs
Jeg har troa på denne streken![]()
Ja. Jeg har fått mange skyggestreker opp gjennom årene, men synes denne er for rosa og sterk til å være skyggeVirkelig?Håper så inderlig at det er vår tur
![]()

Ja. Jeg har fått mange skyggestreker opp gjennom årene, men synes denne er for rosa og sterk til å være skygge![]()
Skjønner det. Etter fire år, to positive tester (kjemisk) og en haug (!) med skygger, så har jeg vansker for å tro ting selv. Men jeg har helt klart troa på din strekDet har jeg også, og har vært så ofte at jeg har fått håpet opp for ingenting.. derfor er det ekstra vanskelig å tro på nå![]()
Hvor mange dpo er du?Skjønner det. Etter fire år, to positive tester (kjemisk) og en haug (!) med skygger, så har jeg vansker for å tro ting selv. Men jeg har helt klart troa på din strekHvor mange dpo er du?
Det er en utrolig krevende reise. Og man trenger ikke prøvd lenge, før man kjenner det begynner å bli tungt. Men når man ønsker dette så sterkt, så gir man liksom aldri opp. Selv om man ofte er på bunn. Det er en real berg og dalbane til tider. Og livet føles ekstremt urettferdig. Men man må bare la seg selv få lov til å være skuffa og sinna, når det ikke går. Men reise seg opp igjen, og få positive tanker til å kverne. Og tenke: «dette SKAL vi få til»Ja.. hadde aldri trodd at denne reisen skulle bli så følsom og tung til tider. Her har vi «bare» prøvd siden Januar, men hatt to kjemiske.. Kan ikke tenke meg hvor vanskelig det er og sterk man må være for å holde på 4 år! Håper det klaffer for det snartEr bare 8 dpo, kanskje 9.

Det er en utrolig krevende reise. Og man trenger ikke prøvd lenge, før man kjenner det begynner å bli tungt. Men når man ønsker dette så sterkt, så gir man liksom aldri opp. Selv om man ofte er på bunn. Det er en real berg og dalbane til tider. Og livet føles ekstremt urettferdig. Men man må bare la seg selv få lov til å være skuffa og sinna, når det ikke går. Men reise seg opp igjen, og få positive tanker til å kverne. Og tenke: «dette SKAL vi få til»
Spennende å se om streken din utvikler seg, noe jeg tror den gjør![]()
Det står respekt av å ha stått i det så lenge og fortsatt være positivHvis dette hjelper noen, så har jeg stor tro på at ananas hjelper. Merkelig nok, så har jeg blitt «gravid» kun de 3 ppene jeg har spist ananas rundt eggløsning og ut i dpo-land
![]()

Men da jeg ble gravid, brukte jeg ingenting. Så umulig for min del å si hva som hjelper. 
Tror jeg har prøvd omtrent alle kjerringrådene som fins. Babyklister, bidronninggele, wild yam, ananas, grapefruktkjerneekstrakt, hostesaft osvMen da jeg ble gravid, brukte jeg ingenting. Så umulig for min del å si hva som hjelper.
Så nå har jeg lagt fra meg alle disse rådene, og prøver heller å kose oss mer, men nå skal det sies at vi har hatt en lengre, etterlengtet pause fra dette også da.
Men vi gir oss ikke![]()

Hva tror dere? Noen som har opplevd skyggestrek som denne før? Er så nervøs
Hvor mange dpo er du?Jeg føler den der er positiv!Hvor mange dpo er du?
er 8 dpo, kanskje 9Hva tror dere? Noen som har opplevd skyggestrek som denne før? Er så nervøs
Den må vel være for sterk til skyggeKan dette være skygge?![]()

Kan dette være skygge?![]()
Må da være babystrek detteprøv med digital i morgen?
![]()

ja kanskje det![]()