Oss testetøser imellom

Tørr faktisk ikke å svare på det...syntes jo det er litt rart? Men var det like tester du brukte da?

Har bare brukt babyplan sine, strimler og stav. Og cb digital som viste "ikke gravid" før i uka da jeg hadde sterkere streker.. blir helt forvirret.

Gjør det du :) oppdater gjerne hvordan det går med deg etterhvert :) ♥️

Skal ta en ny test i morgen, med morgenurin. Alt er forvirrende, negative og positive tester fra dag til dag. Samme gjelder eggløsningstester. Kroppen er virkelig i ubalanse kjenner jeg! Har ikke så mange å snakke med om dette, så er glad for å ha dere her inne :Heartred

Hjelp!!
På nummer 1 prøvde vi i 15 mnd.. jeg fødte i mars:dummy: jeg har ikke startet på prevensjon fordi vi ønsket dem tette og tenkte at ting ville ta tid da jeg har hatt veldig uregelmessige sykluser…
Idag er jeg 10dpo på min første syklus..
Er det fler enn meg som ser noe her eller er det bare meg?:anyone Er det bare en skygge?
Klarer ikke å tro at det kan ha klaffet på første forsøk.

Vedlegg

• A4B3B42C-EF4F-4139-9692-DBD0C9C2B516.jpeg
    A4B3B42C-EF4F-4139-9692-DBD0C9C2B516.jpeg
    96,6 KB · Visninger: 180
  • CCEDEDF7-3E26-4892-BB54-F1AA4EA8AA00.jpeg
    CCEDEDF7-3E26-4892-BB54-F1AA4EA8AA00.jpeg
    1 MB · Visninger: 189
Hva tror dere om denne jenter?
3699E7F9-2F2A-4C7F-9AB3-9E7A8CF757E4.jpeg

Premom mener 0,88

Tok et bilde til,men innså at det var gått 1min over tiden;
337F90B8-9252-4976-95B7-BA49D5E2C9C8.jpeg

Så den er vel ugyldig?

Hjelp!!
På nummer 1 prøvde vi i 15 mnd.. jeg fødte i mars:dummy: jeg har ikke startet på prevensjon fordi vi ønsket dem tette og tenkte at ting ville ta tid da jeg har hatt veldig uregelmessige sykluser…
Er det fler enn meg som ser noe her eller er det bare meg?:anyone Er det bare en skygge?
Dette ser ut som babystrek i mine øyne! :) Ser rosa ut, så det er jo lovende! Sier gratulerer jeg :D

Last edited:
Hjelp!!
Ser ut som en babystrek det der :happy: trang ikke myse for å se heller.

Er det noen gtester fra apoteket som kan teste fra 9/10 dpo? Eller kan man bare bestille sånne på nett?:happy:

Jeg fikk også «ikke gravid» i går. Men har hatt svake tester med stigning fra lørdag til nå. Så tror jeg er gravid, men ikke har nok hcg til digital enda. Selv om den har samme sensitivitet som strimler med 25 mIU/ml kan vel strimlene slå ut med svak strek tidligere? Håper det går bra for deg framover ❤️ Er vanskelig å ikke bekymre seg
Hvordan går det med deg?:Heartred

Hvordan går det med deg?:Heartred

Det går greit med meg, men hadde så dårlig magefølelse (selv om jeg hadde mange positive tester osv), og tok meg en pause her for å prøve å koble litt av. Det endte dessverre i SA :arghh: selv om vi bare har visst det i overkant av en uke, og det var veldig tidlig enda, syns jeg det er både skuffende og trist. ❤️

Det går greit med meg, men hadde så dårlig magefølelse (selv om jeg hadde mange positive tester osv), og tok meg en pause her for å prøve å koble litt av. Det endte dessverre i SA :arghh: selv om vi bare har visst det i overkant av en uke, og det var veldig tidlig enda, syns jeg det er både skuffende og trist. ❤️
Ååå nei :sorry::sorry::sorry: Så utrolig kjipt:Heartred Sender masse styrkeklemmer:Heartred Neste gang er deres tur:Heartred

Fikk negativ test etter MA og utskraping den 10/6, også veldig sterk eggløsningstest samme dag (high på premom).

Går det an at man får hcg igjen etter det? Uten å være gravid?

Den siste er fra idag.

Vedlegg

• received_347748120100721.jpeg
    received_347748120100721.jpeg
    28,1 KB · Visninger: 132
  • IMG_20210620_184441.jpg
    IMG_20210620_184441.jpg
    549,9 KB · Visninger: 134
Er det noen gtester fra apoteket som kan teste fra 9/10 dpo? Eller kan man bare bestille sånne på nett?:happy:

Jeg så en test på apoteket som var «test tidlig», men den var svindyr i forhold til strimlene en får på nett :) også var det bare 1 i pakken. Mener den kostet over 200 kr

Back
Topp