Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var ikke lett å se om de er like sterke, sikkert bildet som gjør detDenne el testen må vel være positiv??
Var ikke lett å se om de er like sterke, sikkert bildet som gjør det
rettelse.. fikk skrudd opp lysstyrken på iPaden her.. ser ut som LH-stigning der ja!![]()

Her er det strek!Rfsu tidlig, er dette skyggestrek?
i følge premom 13 dpo( fikk positiv eggløsningstest cd 15, for så lavere cd 16, premom mener eggløsning fant sted cd 16.
Er det ikke evnt en veldig svak strek til å være babystrek positiv når jeg er 13 dpo?

Her er det strek!Ta en ny test litt senere hvis du har flere
![]()

Stikk på meny og kjøp 10 pk makesure tester til 119,-. Helt amazing! Regner med du vil følge med på utvikling av streken også såHmmh klarer ikke å tro at det er ekte strek
Er som sagt alt mellom 10/13 dpo men syns streken er svak til å evnt være 13 dpo så er redd det er skygge. Har ikke flere men 0 problem å kjøpe fler![]()
Stikk på meny og kjøp 10 pk makesure tester til 119,-. Helt amazing! Regner med du vil følge med på utvikling av streken også så![]()
Rfsu tidlig, er dette skyggestrek?
i følge premom 13 dpo( fikk positiv eggløsningstest cd 15, for så lavere cd 16, premom mener eggløsning fant sted cd 16.
Er det ikke evnt en veldig svak strek til å være babystrek positiv når jeg er 13 dpo?
Hvor i butikken er testene? Jeg har lett på Manglerud, men har ikke funnet deStikk på meny og kjøp 10 pk makesure tester til 119,-. Helt amazing! Regner med du vil følge med på utvikling av streken også så![]()

De ligger med bind, tamponger osvHvor i butikken er testene? Jeg har lett på Manglerud, men har ikke funnet de![]()
Ser strekspendt på oppdatering!
Stikk på meny og kjøp 10 pk makesure tester til 119,-. Helt amazing! Regner med du vil følge med på utvikling av streken også så![]()
Har kjøpt makesure nå å tatt en.. Er det skygger på de? Ser du noe her?
Jeg får sånne skygger på makesure, men kan også være babystrek. Krysser fingrene for deg!
Har nå tatt og ser du noe her? Altså føler jeg får strek utslag på alle jeg tar. Men kanskje bare jeg som ser, og evnt kanskje bare skygge?

Har kjøpt makesure nå å tatt en.. Er det skygger på de? Ser du noe her?
Har nå tatt og ser du noe her? Altså føler jeg får strek utslag på alle jeg tar. Men kanskje bare jeg som ser, og evnt kanskje bare skygge?
Hvor i butikken er testene? Jeg har lett på Manglerud, men har ikke funnet de![]()
Har sett de på Meny på Bryn i alle fall