Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 357263 Noen som ser?12 DPO og veldig utvannet emu
Kan premom appen brukes til å laste opp bilder av stav tester, eller kun strimler?![]()
Se på de første to dagene hos meg!Panikk! Dagens test er svakere enn den i går.
Pls, betrygg meg noen.
Se på de første to dagene hos meg! Vis vedlegget 357288

Hcg dobler seg hver 2. dag, og det er ørsmå mengder i starten. I tillegg kan det være forskjellig konsentrasjon av hcg i urinen, og ulike mengder fargestoff i testene. Dersom det stresser deg å teste ofte ville jeg lagt vekk testene en stund, og evt heller få malt hcg hos legenTusen takk!
Kjenner jeg orker ikke at noe går galt. Se forskjellen!![]()
Ta en ny senere i dagTusen takk!
(regner med å vente til i mårra er uaktuelt)Hcg burde doble seg hver andre dag, så prøv en ny ikveld eller imorgen. Mine tester var nesten blenda på morgenen og sterkere på kvelden, noen får sterkere på ettermiddag/ kveldTusen takk!
legger med mine tester, nå er gutten 6 mnd Hcg burde doble seg hver andre dag, så prøv en ny ikveld eller imorgen. Mine tester var nesten blenda på morgenen og sterkere på kvelden, noen får sterkere på ettermiddag/ kveldOg uansett hvor mye man vil betrygge seg selv med å se økning hver dag på g tester, så er det kun blodprøve med 2 dagers mellomrom som kan gi helt konkret svar. Ring legekontoret ditt og be om en blodprøve om du blir usikker.
Det kan forøvrig være forskjell i fargestoff på testene også, så ikke alltid man ser økning selv om det er økning om du skjønner hva jeg menerlegger med mine tester, nå er gutten 6 mnd
![]()
Jeg syns jeg ser starten på noe på den nederste testenJeg ser ingenting. 9/10 dpo. Andre som ser?![]()

Jeg syns jeg ser starten på noe på den nederste testen![]()

Syns jeg skimter noe på den øversteJeg ser ingenting. 9/10 dpo. Andre som ser?![]()
Den nederste og forsåvidt! Spennende! Mine var såå svake i starten ved 8-9dpo forrige graviditet. Jeg var sikker på at det var strekJeg ser ingenting. 9/10 dpo. Andre som ser?![]()
Gratulerer!!13dpo: 1 test denne ppen.
Jeg har en strek, den så rosa ut i morges, men på bildet ser den litt grå ut.Vis vedlegget 357315

Tusen takkGratulerer!!![]()