Oss testetøser imellom

479AA330-AA9B-4808-8BA5-C82EDED0D56C.jpeg

Kan noen hjelpe? Ser stadig innlegg om EL tester som «stiger» osv. Men i bruksanvisningen står det klart og tydelig at teststreken IKKE skal være lysere, men like mørk som kontrollstreken. Hva er det jeg ikke skjønner?? :computer012 Det betyr jo at alle EL tester med to streker. Der den ene er lysere enn den andre er negative. Sant? :help

Last edited:
Vis vedlegget 356398 Kan noen hjelpe? Ser stadig innlegg om EL tester som «stiger» osv. Men i bruksanvisningen står det klart og tydelig at teststreken IKKE skal være lysere, men like mørk som kontrollstreken. Hva er det jeg ikke skjønner?? :computer012 Det betyr jo at alle EL tester med to streker. Den den ene er lysere enn den andre er negative. Sant? :help
Når el-testen stiger er det vel bare at testestreken blir sterkere og sterkere for hver test. Så man antar at el nærmer seg :) men el er ikke før inntil 24-36 timer etter at teststreken er minst like sterk som kontrollstreken, nei :)

Angående disse EL testene, er deres erfaring at de faktisk stiger "jevnt" - blir positive - for så å synke igjen?

Angående disse EL testene, er deres erfaring at de faktisk stiger "jevnt" - blir positive - for så å synke igjen?
Har bare prøvd én gang men her virker det som den bare plutselig føyk i været uten forvarsel :p

Noen som ser noe? Øverste fra i dag tidlig og nederste fra nå.

Jeg har skyggestreker hver eneste måned, men nå er den sterkere.. men tør ikke håpe :sad010

Vedlegg

• 20210512_204841.jpg
    20210512_204841.jpg
    1,1 MB · Visninger: 157
Last edited:

Jeg har skyggestreker hver eneste måned, men nå er den sterkere.. men tør ikke håpe :sad010
Syns det absolutt ser ut som en strek på nederste testen! Krysser fingrene for deg :Heartred

Ahh, må altså vente i noe som føles som litt tilfeldig spenning da :hilarious:
Hoho, kaaanskje? ;) fordelen er jo at man ikke trenger en seig og lang stigning da :D men at man kan være nære uten at det må gå dagevis med «opptrapping» :p sånn så det ut hos meg! Mye som skjedde CD18 ser du :rolleyes:
F3463DF5-C228-4FEB-827D-506F2574D4D9.jpeg

Opplevde mange ganger at den teststreken faktisk ble helt blenda dagen før positiv test! Og noen ganger var det litt stigning før den ble positiv :) endte opp med å teste 3 ganger om dagen :hilarious:

Mine går ganske brått oppover, men hvis de scorer til over 0.6 på Premom går det mot el. Kan ha variasjoner mellom 0-0.5 i resten av syklusen uten at det betyr noe. Og utenom dagene rundt el varierer testene mye ut fra hvor konsentrert urinen er. Dagen når jeg begynner å få høye eller peak slår de ut uavhengig av når jeg var på do sist, hvor mye jeg har drukket osv.

Vedlegg

• AA884484-FE44-4E1F-A63D-D9E1C2703BD3.jpg
    AA884484-FE44-4E1F-A63D-D9E1C2703BD3.jpg
    177,2 KB · Visninger: 73

Ser absolutt strekene, men har hatt lignende skyggestreker på disse de siste dagene.. har du en annen test-type du kan kontrollere med? Håper for deg!

Ser absolutt strekene, men har hatt lignende skyggestreker på disse de siste dagene.. har du en annen test-type du kan kontrollere med? Håper for deg!
Nei.. men skal teste igjen i morgen. De andre fra samme pakken har kun hatt svaaake skygger som nesten ikke syns.. venter spent, for jeg er dronningen av skygger :nailbiting::rolleyes:

Har forøvrig en cb digital, men den sparer jeg til tydelige streker..:shy:

Nei.. men skal teste igjen i morgen. De andre fra samme pakken har kun hatt svaaake skygger som nesten ikke syns.. venter spent, for jeg er dronningen av skygger :nailbiting::rolleyes:

Har forøvrig en cb digital, men den sparer jeg til tydelige streker..:shy:

Håper du får en tydelig positiv i morgen da! Spent på min egen i morgen, hadde en svak strek i dag, men mistenker det er skygge.

Kom akkurat på noe sykt. Forrige svangerskap tok jeg ingen digitale tester. Hva gir du meg?? Tok bare én strimmel som var positiv og én til dagen etter :hilarious: nå har jeg 4 digitale liggende klar :bookworm:

Haha...sånn var det her og...tok 2-3 tester med første..andre gadd eg ikkje ta test ein gang(passa ikkje med graviditet akkurat då).
Denne gangen har eg testa siden 3 Dpo og fram til no 4+3...må jo snart slutta:oops::happy:

Back
Topp