Jeg skimter strek på CBFremdeles bare make sure som viser positiv. Er så merkelig.![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skimter strek på CBFremdeles bare make sure som viser positiv. Er så merkelig.![]()

Har også sett flere skrive her inne at Makesure vanlig test har slått ut før/sterkere enn babyplan tidlig for eks![]()
Ikke annen erfaring annet enn at jo lengre man venter jo mer øker den. Men noen får jo ikke stigning før dagen etter heller. Så vanskelig å si!
Jeg skimter strek på CB![]()

Selvfølgelig!Så burde prøve igjen i morgen eller torsdag, tenker du? Det er fremdeles håp?![]()
Du har jo en positiv Make Sure og en svaaaak CB! Lover veldig godt! Hvor mange dpo er du?Selvfølgelig!Du har jo en positiv Make Sure og en svaaaak CB! Lover veldig godt! Hvor mange dpo er du?
Den makesuren er jo uten tvil positiv? Hvis du har fått så sterke streker på flere forskjellige makesure forstår jeg ingenting dersom de er feil11 DPO i dag. Festeblødning (en dråpe) for to dager siden, som alle de andre gangene.

Den makesuren er jo uten tvil positiv? Hvis du har fått så sterke streker på flere forskjellige makesure forstår jeg ingenting dersom de er feilSkimter på CB også.
![]()
Denne må vel være sterk nok til å slå ut på digital snart?Dagens test:

Jeg føler det er en påbegynnende strek der!Noen som ser noe her? Føler jeg skimter en strek men kan være syner.. Har alltid hatt svake streker selv om jeg har vært gravid og vært etter ikm. Skal ha mens om tre dager.
Vis vedlegget 355895 Vis vedlegget 355896

Dagens test:

Så jeg sier meg litt fornøyd med det foreløpig

Er ikke vits å legge ut engang, for det var vanskelig å fange på bilde. Og det pluss kvaliteten her inne er jo helt tragisk
Men denne testetøsen klarte ikke å holde seg unna. Test nr.2 i dag og jeg skimter noe! Kan være en skygge og. Jeg har ikke helt troen. Men første gang jeg får noe annet enn blendaSå jeg sier meg litt fornøyd med det foreløpig
![]()

Ja, altså! Jeg ser faktisk noe. På de andre blenda tidligere klarer ikke jeg å late som jeg ser strek engang. Nå har den tørker og jeg ser streken uten å måtte vri og vende den i lyset.. Men tørr ikke helt tro på det! Ryker et par tester til i dag for å si det sånnJeg ser noe der![]()

Dette tror jeg går veienEr ikke vits å legge ut engang, for det var vanskelig å fange på bilde. Og det pluss kvaliteten her inne er jo helt tragisk
Men denne testetøsen klarte ikke å holde seg unna. Test nr.2 i dag og jeg skimter noe! Kan være en skygge og. Jeg har ikke helt troen. Men første gang jeg får noe annet enn blendaSå jeg sier meg litt fornøyd med det foreløpig
ene bildet er redigert

Redd det bare er skyggestrekDette tror jeg går veien![]()

Jeg ser!Er ikke vits å legge ut engang, for det var vanskelig å fange på bilde. Og det pluss kvaliteten her inne er jo helt tragisk
ene bildet er redigert
Ups, ser nå at jeg postet i feil tråd7 dpo og første test er tatt!
Ser noe, men det er helt sikkert bare skygge![]()
Noen som ser noe her?9 dpo