Oss testetøser imellom

Jeg er ikke veldig god på tolkning av andres tester, men jeg elsker å se positive tester.:p:angelic: Er så gøy å se, bare ser for meg gleden til de det gjelder og håper på den samme for meg selv snart:p:p Du ser nok veldig snart mine tester:bag:
Jeg kjenner igjen denne følelsen og håper at alle får sine BFP slik som jeg har fått :Heartbigred

Trenger ikke å være mere enn at urinen er litt mer utvannet også.. :) ville ikke ha bekymret meg :) følte selv at de ikke steg noe av betydning hver eneste gang jeg testet.. Og jeg er 19+1 i dag! Ble litt opphengt selv i testing, men er usikker på hvor heldig det er om det påfører stress..
Du har helt rett :Heartpink Det er noe i det å bare høre fra andre at «du må roe deg ned» også:D:hilarious: Jeg tok CB plus etterpå og den var sterk og fin så da roet jeg meg godt ned. Takk for fint svar:love2

Ikke minst: gratulerer sååå mye:angel7:Heartbigred

:love2
Du har helt rett :Heartpink Det er noe i det å bare høre fra andre at «du må roe deg ned» også:D:hilarious: Jeg tok CB plus etterpå og den var sterk og fin så da roet jeg meg godt ned. Takk for fint svar:love2

Nei det er helt klart noe med det også :) men prøv og slapp av ❤️ av og til lettere sagt enn gjort men.. Hehe.. Jeg er en bekymrer selv.. Men man er ikke tjent med det.. Man må bare prøve å ta dagene etterhvert som de kommer :) masse lykke til ❤️

Nå kjenner jeg på nervene, og ikke minst ulempene med å fortsette å teste etter positiv test! Mine tester er så og si like fra 12 til 13 dpo. Noen andre som har opplevd det? Kjenner jeg har klump i magen og er livredd ektopisk.. Jeg vil veldig gjerne se andre sine tester som har opplevd det samme:Heartpink
Svarer meg selv her nå:hilarious: Her kommer andre test idag, men denne etter jobb. Fin økning fra fmu til eu:Heartblue

Vedlegg

• 3214A117-5BC3-49B2-95B9-9D07CC3328B4.jpeg
    3214A117-5BC3-49B2-95B9-9D07CC3328B4.jpeg
    873,2 KB · Visninger: 130
Nei det er helt klart noe med det også :) men prøv og slapp av ❤️ av og til lettere sagt enn gjort men.. Hehe.. Jeg er en bekymrer selv.. Men man er ikke tjent med det.. Man må bare prøve å ta dagene etterhvert som de kommer :) masse lykke til ❤️
Ja det er noe med det man har fått som man er livredd for å miste:Heartpink Tusen takk:love2 Lykke til videre til deg også:love7

Noen som vet hvordan llp testene er? :sorry: jeg blir jo så håpefull... er mellom 8-10 dpo idag, men tipper jeg er 9...

Kan dere se noe på denne? :nailbiting: Tror dere det er skygge eller babystrek...? Kanskje for tidlig å si, men gurimalla så utålmodig man blir :arghh: Bildene er tatt innenfor tidsramma :nailbiting:

Vedlegg

• 9525CAE1-6006-4385-A152-BFA647A4B44D.jpeg
    9525CAE1-6006-4385-A152-BFA647A4B44D.jpeg
    593,1 KB · Visninger: 130
  • B20B6306-B87A-4B44-B224-5854752F7B56.jpeg
    B20B6306-B87A-4B44-B224-5854752F7B56.jpeg
    139,8 KB · Visninger: 135
Noen som vet hvordan llp testene er? :sorry: jeg blir jo så håpefull... er mellom 8-10 dpo idag, men tipper jeg er 9...

Kan dere se noe på denne? :nailbiting: Tror dere det er skygge eller babystrek...? Kanskje for tidlig å si, men gurimalla så utålmodig man blir :arghh: Bildene er tatt innenfor tidsramma :nailbiting:
Ville prøvd en annen test hvis jeg var deg. Har fått flere slike streker på disse Lloyds testene. Min erfaring er at de ikke er til å stole på. Og har lagt merke til at mange i forumet har opplevd det samme. Håper virkelig at det er babystrek på gang da :happy: Anbefaler deg heller å kjøpe CB eller rfsu tidligtest :happy:

Ville prøvd en annen test hvis jeg var deg. Har fått flere slike streker på disse Lloyds testene. Min erfaring er at de ikke er til å stole på. Og har lagt merke til at mange i forumet har opplevd det samme. Håper virkelig at det er babystrek på gang da :happy: Anbefaler deg heller å kjøpe CB eller rfsu tidligtest :happy:

Ååå virkelig? :sorry: Jeg har cb tidlig test, men kun 1 så vil spare den til imorgen :hilarious:

Jeg tok en annen llp idag tidlig og den var mye svakere så håpet det var babystrek :hungover: Svir nok av en til i kveld, sitter å teller ned timene :hilarious: Tok siste 16:30 ca, så prøver å holde meg til 20-21, men dette er vanskelig altså :nailbiting::hilarious:

Ååå virkelig? :sorry: Jeg har cb tidlig test, men kun 1 så vil spare den til imorgen :hilarious:

Jeg tok en annen llp idag tidlig og den var mye svakere så håpet det var babystrek :hungover: Svir nok av en til i kveld, sitter å teller ned timene :hilarious: Tok siste 16:30 ca, så prøver å holde meg til 20-21, men dette er vanskelig altså :nailbiting::hilarious:
Spent på neste test:angelic:

Spent på neste test:angelic:

den ble tatt nå :hilarious: Gir meg ende over jeg altså, men stoler ikke på disse før de evt blir sterkere imorgen. Jeg sliter med å fange den opp på bilde pga blitz’en ødelegger, men jeg syns den er veldig rosa i virkeligheten, svakt, men rosa :angelic: Dette er en annen test, babyplan tidlig stav.. vet ikke om noen av de kan stoles på :banghead:

Vedlegg

• 458A5FEC-C6FF-4F7A-9980-D752B764926E.jpeg
    458A5FEC-C6FF-4F7A-9980-D752B764926E.jpeg
    599 KB · Visninger: 124
den ble tatt nå :hilarious: Gir meg ende over jeg altså, men stoler ikke på disse før de evt blir sterkere imorgen. Jeg sliter med å fange den opp på bilde pga blitz’en ødelegger, men jeg syns den er veldig rosa i virkeligheten, svakt, men rosa :angelic: Dette er en annen test, babyplan tidlig stav.. vet ikke om noen av de kan stoles på :banghead:
Skimter noe. Men nå er jeg spent på dagens test!

Skimter noe. Men nå er jeg spent på dagens test!

dagens test.... :nailbiting: Eller skal jeg si tester? :hilarious: Jeg ser streker, men jeg har kanskje blitt gal..:hilarious:

jeg syns llp testen er sterkest, babyplan syns jeg ikke man så streken like godt, men jeg ser den på begge :shy::angelic: Håpefull..

Vedlegg

• 07BE50E0-B944-4416-8CB8-4C7792FA554E.jpeg
    07BE50E0-B944-4416-8CB8-4C7792FA554E.jpeg
    683,8 KB · Visninger: 144
  • 3880EE69-D4AA-4822-992F-593052D351E8.jpeg
    3880EE69-D4AA-4822-992F-593052D351E8.jpeg
    969,2 KB · Visninger: 134
dagens test.... :nailbiting: Eller skal jeg si tester? :hilarious: Jeg ser streker, men jeg har kanskje blitt gal..:hilarious:

jeg syns llp testen er sterkest, babyplan syns jeg ikke man så streken like godt, men jeg ser den på begge :shy::angelic: Håpefull..
Ser streken uten å skimte på bilde 2. :angelic:

Jeg håååper jeg kan hå over i januargruppa snart :nailbiting: Tørr ikke helt enda, men tenkte å ta en digital i kveld :nailbiting:
Prøv å se i ettermiddag om streken er sterkere da, for jeg tviler på om digital slår ut med strek som dette. Jeg ville spart den til imorgen om streken er lik i ettermiddag:p Kjipt å få «ikke gravid» når du faktisk er det :love2

Back
Topp