Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Har sett litt nærmere på min test idag. Det er en skygge derSikkert tusen spørsmål om dette allerde, men er det alltid sånn at disse babyplan - vanlig testene får en skygge? Vet ikke om dere ser den, eller om jeg bare innbiller meg? Hatt samme skyggen på sikkert fire tester det siste døgnet. Tenker at den kanskje burde bli sterkere på et døgn? Er 10 dpoTatt innen 10 min.
Vis vedlegget 355600
Vis vedlegget 355601
- det er jo tidlig test da. Mener å ha lest mange får skygge, og mange får ingenting. Kommer kanskje an på batch
har du spart på de andre så kan du jo se om det er noen stigning?Haha! Nei, jeg krøller de sammen og kaster de etter en times tid, da slipper jeg å gå og glo hele dagenHar sett litt nærmere på min test idag. Det er en skygge der- det er jo tidlig test da. Mener å ha lest mange får skygge, og mange får ingenting. Kommer kanskje an på batch
har du spart på de andre så kan du jo se om det er noen stigning?
Eneste som funker her! Haha, sykt! Men jeg ser på makesure testen fra i går, som jeg visst glemte å kaste, ser også en skygge der. Ser du på begge? Merkelig med disse skyggene, altså. Meeen, de teite skyggene gir i alle fall inspirasjon til å utsette testinga til tidligst 10dpo neste ppHaha! Skjønner jeg godt! ser skygge på begge, jaHaha! Nei, jeg krøller de sammen og kaster de etter en times tid, da slipper jeg å gå og glo hele dagenEneste som funker her! Haha, sykt! Men jeg ser på makesure testen fra i går, som jeg visst glemte å kaste, ser også en skygge der. Ser du på begge? Merkelig med disse skyggene, altså. Meeen, de teite skyggene gir i alle fall inspirasjon til å utsette testinga til tidligst 10dpo neste pp
Har du testet i dag? Vis vedlegget 355607
- - testet isted, kom en liten strek også forsvant den like fort som den kom 
Ser noe på den også, var dette før 10 min? Merkelig, altsåHaha! Skjønner jeg godt! ser skygge på begge, ja- - testet isted, kom en liten strek også forsvant den like fort som den kom
![]()
Gir ikke helt opp håpet enda, men burde bli sterkere ila dagen, syns jeg! Heia oss!!10-15 minutter før jeg rakk å ta bilde. Samboeren skulle selvfølgelig ha en samtaleSer noe på den også, var dette før 10 min? Merkelig, altsåGir ikke helt opp håpet enda, men burde bli sterkere ila dagen, syns jeg! Heia oss!!
(han vet ikke at jeg tester-tester i skjul) hehe. Håper håper håper for oss 
Ser noe på den også, var dette før 10 min? Merkelig, altsåGir ikke helt opp håpet enda, men burde bli sterkere ila dagen, syns jeg! Heia oss!!
Ja, jeg kommer nok til å ryke på noen tester i dag!Prøv å ta ny test nå snart om du ikke har drukket myenå siste gang droppet jeg morgenurin de siste dagene pga enormt mye svakere utslag! Mange andre her inne som også har opplevd å få mer utslag neste tisserunde
![]()

Ja, jeg kommer nok til å ryke på noen tester i dag!![]()
øya i kryss å på grensa til hodepine
enda tidlignæ så håper du ser sterkere strek snart!Ser du har termin i september, er vel både digg og litt vemodig når all usikkerheten og testetrangen er overDet blir fort sånnøya i kryss å på grensa til hodepine
enda tidlignæ så håper du ser sterkere strek snart!
Trøster meg med det, at om ikke så lenge, kan det hende jeg er ferdig med testing for alltid (siste baby nå), og da kommer jeg til å savne galskapen 

Ser du har termin i september, er vel både digg og litt vemodig når all usikkerheten og testetrangen er overTrøster meg med det, at om ikke så lenge, kan det hende jeg er ferdig med testing for alltid (siste baby nå), og da kommer jeg til å savne galskapen
![]()
Stemmer der! Haha ja det er litt både ogmen mest glad for at det har klaffet
![]()
kanskje jeg for oppleve galskapen en gang til! Har en fra før
så er spendt på når mini i magen kommer ut om jeg sitter med en følelse av at jeg er tilfreds med to! Har så lyst på en jente også
![]()
Ja! Det skjønner jeg godt! Jeg tror jeg aldri vil føle meg ferdig, men mannen vil ha maks tre, så får vi seVi har to gutter, så hadde vært veldig moro med ei jente her også
![]()
tiden vil rett og slett vise! Foreløpig trives jeg godt som guttemamma
men det er lov og drømme Jeg har nettopp vært gjennom det samme! Testene dine peaker idag, noe som indikerer at du mest sannsynlig har EL imorgen mandag 03.05 og er 1 dpo tirsdag 04.05Se her var en egen tråd for testing, ja! Da er det kanskje enda bedre å spørre her:
Dette er første PP vi bruker el-tester. I dag er jeg på CD 15. Testet fra CD 11, og fikk først noe som lignet positive i går. Legger ved bilde, da jeg føler meg helt grønn på dette området, så kanskje noen vil hjelpe meg litt :-D
Legger ved bildene av tester fra i dag tidlig (bildet med testene sammen), og testene fra i går ettermiddag. I tillegg fikk jeg «statisk» smilefjes på CB sin digitale el-test i går ettermiddag/kveld. Vi la inn aksjer natt til CD14 og natt til CD15. Bør vi legge inn aksjer i dag også?
Setter stor pris på svar!!![]()
Jeg ville lagt inn aksjer både idag og imorgen jeg, men hvis du vil prioritere en av dagene er gjerne idag den viktigste
Da er svømmerne klare når egget slipper ihvertfall Jeg har nettopp vært gjennom det samme! Testene dine peaker idag, noe som indikerer at du mest sannsynlig har EL imorgen mandag 03.05 og er 1 dpo tirsdag 04.05Jeg ville lagt inn aksjer både idag og imorgen jeg, men hvis du vil prioritere en av dagene er gjerne idag den viktigste
Da er svømmerne klare når egget slipper ihvertfall
Masse lykke til!

Jeg er 12 dpo idag og fikk positiv digital 9 dpoTusen takk for svar, Babyfever2021! Dette blir spennendeSå artig at du nettopp har vært gjennom det samme! Er du ferdig med eggløsningsperioden nå og venter spent på å kunne teste med graviditetstester? Masse lykke til til deg også!!
![]()
Så kanskje det er ekstra lurt å høre på min taktikk da