Fornuftig sagtNei, jeg ville ikke kastet bort penger på detStreken kommer uansett hvis man er gravid
Ønsker deg masse lykke til, håper du får strek snart!
Takk og ligemåde! Nyt graviditeten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fornuftig sagtNei, jeg ville ikke kastet bort penger på detStreken kommer uansett hvis man er gravid
Ønsker deg masse lykke til, håper du får strek snart!
Takk og ligemåde! Nyt graviditeten
Fornuftig sagtTakk og iligemåde! Nyt graviditeten
![]()
Tusen takk!Fornuftig sagtTakk og ligemåde! Nyt graviditeten
![]()
Hehehe! Gleder megHahaha det frister jo enormt når du sier det sånnJeg har alltid bare tenkt at det ikke vil bli sterkere strek på kveld likevel, så da venter jeg til neste dag. Hvis du sier at det er mulig at den er sterkere ikveld så skal jeg være så ærlig å si at du sikkert får varsel om et nytt innlegg (med bilde) fra meg senere
![]()

Tok en test i desperasjon på jobben,på utvanner urin og ikke lenge siden sist jeg var på do
Noen andre som ser en liten skygge der eller er det bare meg? Føler jeg alltid ser en strek,så stoler ikke på meg selv lengre. Vis vedlegget 355303
Skal prøve å ta en test på riktig måte senere i kveld.
Disse er jo kjempepositive! Gratulerer!Hva tenker dere om disse? Vet det ikke er beste test, men var de jeg hadde. Hatt veldig rotete syklus den siste tiden, så etter mine beregninger er jeg 4+5 (tror jeg).
Var bare 20 min siden jeg var på do sist, så ikke beste utgangspunkt

Tørr ikke tro det er santDisse er jo kjempepositive! Gratulerer!![]()
må teste mer for å virkelig tro det...har hatt kjemisk en gang en MA, men synes jo og disse så veldig bra ut til å være så pass utvannet urin...Disse er jo uten tvil positiveHva tenker dere om disse? Vet det ikke er beste test, men var de jeg hadde. Hatt veldig rotete syklus den siste tiden, så etter mine beregninger er jeg 4+5 (tror jeg).

JuhuuuuuDisse er jo uten tvil positive![]()

helt utrolig hvis det blir en liten en. Må ta en ny test ikveld tror jeg, på skikkelig urin
Den er 100% ikke falsk positivJuhuuuuuhelt utrolig hvis det blir en liten en. Må ta en ny test ikveld tror jeg, på skikkelig urin
![]()
Du får ta en digital med ukeindikator. De er litt gøy
Mer enn sterk nok til å slå ut på de!! Gratulerer!Takk!!!Den er 100% ikke falsk positivDu får ta en digital med ukeindikator. De er litt gøy
Mer enn sterk nok til å slå ut på de!! Gratulerer!
![]()

Hva tenker dere om disse? Vet det ikke er beste test, men var de jeg hadde. Hatt veldig rotete syklus den siste tiden, så etter mine beregninger er jeg 4+5 (tror jeg).
8 dpo kveld
Syns dette var en grei økning fra morgen til kveld!
Tør ikke tro noe er sant helt enda![]()

Se der ja!! Kveldstesten sin det8 dpo kveld
Syns dette var en grei økning fra morgen til kveld!
Tør ikke tro noe er sant helt enda![]()
Måtte jo det!Se der ja!! Kveldstesten sin detGratulerer!!!