Oss testetøser imellom

Om du ikke får mensen . Kjøp en annen test rfsu kan være negativ mens andre tester er positive lest mye om det i kveld . Krysser fingrene for at tr ikke dukker opp :happy:

Dagens tester 8 dpo:nailbiting:
Er det antydning til noe her?

Vedlegg

• DAB8320E-1F16-4462-95EC-B6CCE4FE286C.jpeg
    DAB8320E-1F16-4462-95EC-B6CCE4FE286C.jpeg
    165,5 KB · Visninger: 150
  • 5295CC4E-F521-40BB-9349-067470F1A5FD.jpg
    5295CC4E-F521-40BB-9349-067470F1A5FD.jpg
    97,1 KB · Visninger: 146
Jeg anbefaler Make Sure sine tester. Babyplan har mye skygger. Fikk skygger på både babyplan og CB+, men på make Sure kom det ikke en ultrasvak strek før det faktisk var reelt.
Fikk antydning til strek 8dpo på kvelden. Har brukt Make Sure strimmel og stavtester. Nå er jeg 7+5.

Vedlegg

• A6D587CB-9B13-45A6-A185-7203D9574092.jpeg
    A6D587CB-9B13-45A6-A185-7203D9574092.jpeg
    451,3 KB · Visninger: 127
  • B6072859-5756-4216-863E-D67C0B2BBF1F.jpeg
    B6072859-5756-4216-863E-D67C0B2BBF1F.jpeg
    408,7 KB · Visninger: 120
Jeg anbefaler Make Sure sine tester. Babyplan har mye skygger. Fikk skygger på både babyplan og CB+, men på make Sure kom det ikke en ultrasvak strek før det faktisk var reelt.
Fikk antydning til strek 8dpo på kvelden. Har brukt Make Sure strimmel og stavtester. Nå er jeg 7+5.
Hvor kjøper du makesure sine stavtester og hva gjør at man bruker stavtester i stedet for strimmel? Er noen av de "tidlig" tester eller er det bare tull å bruke egentlig?

Hvor kjøper du makesure sine stavtester og hva gjør at man bruker stavtester i stedet for strimmel? Er noen av de "tidlig" tester eller er det bare tull å bruke egentlig?

Jeg bestilte begge fra farmasiet. Du får kjøpt Make Sure på Meny.
Kjøpte stavtester for å ha en variasjon i type tester dersom det skulle komme en strek. Strekene på stavtestene ble også noe sterkere enn strimmel-testene.
Ingen av de er tidligtester, og leser her inne at tidligtester slår ut nokså samtidig som vanlige tester. Men har ingen erfaring på det selv, annet enn at det droppet jeg. Å få en reell strek 8 dpo er tidlig uansett. :)

Jeg bestilte begge fra farmasiet. Du får kjøpt Make Sure på Meny.
Kjøpte stavtester for å ha en variasjon i type tester dersom det skulle komme en strek. Strekene på stavtestene ble også noe sterkere enn strimmel-testene.
Ingen av de er tidligtester, og leser her inne at tidligtester slår ut nokså samtidig som vanlige tester. Men har ingen erfaring på det selv, annet enn at det droppet jeg. Å få en reell strek 8 dpo er tidlig uansett. :)
Aha, skjønner! Har to tidligtest-staver fra CB hjemme, de spares til evt. positiv på strimmel. Jeg tenker at dersom du får positiv på 8 DPO på vanlig er det ikke veldig mye tidligere man kan få positiv med tidligtest.. Kommer vel gjerne an på hvor fort man produserer HCG. Men da kan jeg bare kjøpe på meny. Så farmasiet har makesure sine tidlig strimmeltester også, men er kanskje ikke vits da.

Ja jeg la liksom «merke til» noe der med en gang jeg så på de. Babyplan sin har sensitivitet 10 mIU/ml, mens make sure har 25.:D
Jeg er på jobb så har ikke fått sett på de når de har tørket helt:inpain:
Spennende! Ryker du på ny test senere?:angelic:

Er det noe vits sånn egentlig? Er ikke MU den mest pålitelige? Eller?:oops:
Ikke godt å si, hørt forskjellige erfaringer. Om det er vits er veldig objektivt. Klarer du å vente til i morgen er det størst sannsynlighet for sterkere strek. Men personlig hadde jeg gått på en smell:hilarious::hilarious::hilarious:

Ikke godt å si, hørt forskjellige erfaringer. Om det er vits er veldig objektivt. Klarer du å vente til i morgen er det størst sannsynlighet for sterkere strek. Men personlig hadde jeg gått på en smell:hilarious::hilarious::hilarious:
Hahaha det frister jo enormt når du sier det sånn:hilarious::hilarious:Jeg har alltid bare tenkt at det ikke vil bli sterkere strek på kveld likevel, så da venter jeg til neste dag. Hvis du sier at det er mulig at den er sterkere ikveld så skal jeg være så ærlig å si at du sikkert får varsel om et nytt innlegg (med bilde) fra meg senere :D:p:wacky:

Aha, skjønner! Har to tidligtest-staver fra CB hjemme, de spares til evt. positiv på strimmel. Jeg tenker at dersom du får positiv på 8 DPO på vanlig er det ikke veldig mye tidligere man kan få positiv med tidligtest.. Kommer vel gjerne an på hvor fort man produserer HCG. Men da kan jeg bare kjøpe på meny. Så farmasiet har makesure sine tidlig strimmeltester også, men er kanskje ikke vits da.
Nei, jeg ville ikke kastet bort penger på det :) Streken kommer uansett hvis man er gravid :)

Ønsker deg masse lykke til, håper du får strek snart!

Back
Topp