Oss testetøser imellom

For min del hadde nok håpet vert ute, men eg har ikm 12 dpo, så tenker det avhenger litt av syklusen din? :rolleyes:
Venter mensen mellom søndag-tirsdag tror jeg. Har ikke så mye å sammenligne med. Dette er andre PP etter uttak av spiral :) syns å huske at jeg har pleid å ha syklus på 26 dager, har hatt 28 dager etter uttak av spiral o_O så jeg vet liksom så lite om min egen kropp

Vedlegg

• 2B6DA32C-8413-4C82-9A51-8553099C5D17.jpeg
    2B6DA32C-8413-4C82-9A51-8553099C5D17.jpeg
    25,5 KB · Visninger: 71
Fikk denne noen timer etterpå:rolleyes:
Tar en ny om fem sekunder, haha. Såå ivrig da vet du! :p
Det der er en vinner :gen014. Så gøy! Sier gratulerer jeg altså:cool05.
Så da kan det jo hende at WY har gjort jobben for oss begge to denne pp:-). Og like lenge siden vi mistet begge to .. mystisk:excited001

Jeg får bare svake skygger på testene mine, samboeren ser de ikke i det hele tatt. Er det da sannsynlig at denne digitale stemmer?

Vis vedlegget 352971

Vis vedlegget 352972

Vis vedlegget 352973

Ser flere har svart deg med å stole på den digitale, og jeg håper virkelig at den stemmer!:Heartpink hvor mange DPO er du?

Jeg hadde dessverre en erfaring i januar der jeg hadde veldig svake streker som jeg ble lei av å prøve å tyde fra 10DPO til 12 DPO. Tok digital 13 DPO som slo ut som positiv 1-2, og jubla. Men tempen falt 14 DPO og jeg fikk mensen som vanlig:( CB med ukesindikator er ganske sensitiv, trenger bare 10 mU/l for å slå ut som 1-2 uker. Så hvis du er flere dager før IKM, ville jeg kanskje vært liiiitt forsiktig med å juble til du ser noe økning på testene evt er kommet forbi IKM:angelic:

Hvilken ville dere stolt på?:hilarious:
Cb sin har jeg gode erfaringer med fra før.. mn pregmate er "ny" for min del:hilarious:
Stillestående smiley vs strimmel

20210402_073752.jpg

Hvilken ville dere stolt på?:hilarious:
Cb sin har jeg gode erfaringer med fra før.. mn pregmate er "ny" for min del:hilarious:
Stillestående smiley vs strimmel

Vis vedlegget 353020

Tok du den strimmeltesten nå i morges? Om du gjorde det, så ta en ny strimmeltest i formiddag og eventuellt i ettermiddag clearblue sin skal tas med morgenurin og strimmel skal tas mellom 10:00 og 20:00 mener jeg på at det er når den bare leter etter LH hormon.

11 dpo første morgenurin.
Med tynne så og si ikke eksisterende streker på rfsu test ofte (rød pakke) siden 9 dpo og ganske positiv babyplan 8 dpo har jeg ligget våken i hele natt og tenkt at jeg ikke er gravid til tross for masse symptomer! Fyrte likevel av denne i morgest... åh jeg er så glad :oops::oops:

Vedlegg

• 5E5A8793-EE4E-4B38-9EC7-A02C919B2D85.jpeg
    5E5A8793-EE4E-4B38-9EC7-A02C919B2D85.jpeg
    41,9 KB · Visninger: 60
Tok du den strimmeltesten nå i morges? Om du gjorde det, så ta en ny strimmeltest i formiddag og eventuellt i ettermiddag clearblue sin skal tas med morgenurin og strimmel skal tas mellom 10:00 og 20:00 mener jeg på at det er når den bare leter etter LH hormon.

Begge tatt på samme urin, ja:p
Ja, har en plan om å prøve meg på strimmel igjen i løpet av dagen, kanskje også rosa cb:shy:
Den CB jeg tok nå er den lilla, så de har vel både østrogen(?) Og lh:p

Med tynne så og si ikke eksisterende streker på rfsu test ofte (rød pakke) siden 9 dpo og ganske positiv babyplan 8 dpo har jeg ligget våken i hele natt og tenkt at jeg ikke er gravid til tross for masse symptomer! Fyrte likevel av denne i morgest... åh jeg er så glad :oops::oops:
Ååå gratulerer heltgrønn:Heartbigred. Nå ble jeg også glad:-) :wav

Begge tatt på samme urin, ja:p
Ja, har en plan om å prøve meg på strimmel igjen i løpet av dagen, kanskje også rosa cb:shy:
Den CB jeg tok nå er den lilla, så de har vel både østrogen(?) Og lh:p

Lurt! Ja den har begge :) men LH hormon skal høre til å være høyere på dagtid.. Derfor strimmel skal tas senere :) tror clearblue sin sier ifra når østrogen er høyt og LH stigende?
Men alså, kjør på! Den clearblue er jo positiv :) :) da blir nok strimmel og! Eller så var den det i går :)

Gratulerer :shy::love7

Sterkere streker hos meg idag, tok min siste tidlig strimmeltest og en vanlig strimmeltest.

9F04714C-FD89-437B-9CFA-C2AE54D32B16.jpeg

Jeg har ikke rukket få mensen etter at jeg fjernet spiralen første uka i mars. Hadde blødning 2-3 dager etter den var fjernet bare. Må ha hatt veldig flaks. Hvordan skal jeg regne uker nå?

Lurt! Ja den har begge :) men LH hormon skal høre til å være høyere på dagtid.. Derfor strimmel skal tas senere :) tror clearblue sin sier ifra når østrogen er høyt og LH stigende?
Men alså, kjør på! Den clearblue er jo positiv :) :) da blir nok strimmel og! Eller så var den det i går :)

Usikker på hva lilla cb sier fra om:hilarious: men vet den har begge hormonene:p strimmel var ikke positiv i går, så håper den blir d i dag:smug:

Back
Topp