Oss testetøser imellom

Og min test fortsetter med blinkende smiley:hilarious: får ta en strimmel test å se hvordan den ser ut.... Noen som vet om CB digital (lilla) viser blinkende smiley selvom EL ikke er på vei?:hilarious:

Skimter noe der :rolleyes: men ser ikke om det er skygge eller en rosa strek
Nesten litt flaut å poste en som ikke vil komme frem på bilde. Merkelig hvor svake se blir nå man laster dem opp her. Men er en veldig tidlig rosa og ser den gjennom test vinduet. Blir å ta en ny om noen dager i hvertfall :)

Nesten litt flaut å poste en som ikke vil komme frem på bilde. Merkelig hvor svake se blir nå man laster dem opp her. Men er en veldig tidlig rosa og ser den gjennom test vinduet. Blir å ta en ny om noen dager i hvertfall :)

Det som er så kjipt her på bv forumet :wacky: kvaliteten på bildene blir jo bare værre

Det som er så kjipt her på bv forumet :wacky: kvaliteten på bildene blir jo bare værre
Ikke sant :P Måtte FaceTime mamma i stad for å vise den og hun så de like rosa som meg. Og med tanke på symptomer så er jeg optimistisk nå. Kjøper ny test på apoteket så poster den i løpet av uka :)

Ikke sant :p Måtte FaceTime mamma i stad for å vise den og hun så de like rosa som meg. Og med tanke på symptomer så er jeg optimistisk nå. Kjøper ny test på apoteket så poster den i løpet av uka :)

Hvor IKM er du da?
Hvis det nærmer seg en uke, ta en tur til legen for å bekrefte hva det er :) sykluser er jo så forskjellige. Jeg har gått nesten 1 uke over før, så jeg trodde ikke først på testen :p helt til alle ble en til rosa strek + digital. Og til sluttmåtte dra til legen for blodprøve for å virkelig bekrefte det :p

Var nok kroppen min som var i litt sjokk tydeligvis.

Hvor IKM er du da?
Hvis det nærmer seg en uke, ta en tur til legen for å bekrefte hva det er :) sykluser er jo så forskjellige. Jeg har gått nesten 1 uke over før, så jeg trodde ikke først på testen :p helt til alle ble en til rosa strek + digital. Og til sluttmåtte dra til legen for blodprøve for å virkelig bekrefte det :p

Var nok kroppen min som var i litt sjokk tydeligvis.

I følge Flo så er det nå til fredag, så om den da stemmer så er det ikke feil med svak strek for da er jeg bare 11-12 dpo evt..

I følge Flo så er det nå til fredag, så om den da stemmer så er det ikke feil med svak strek for da er jeg bare 11-12 dpo evt..

Har hatt god følelse av den appen da jeg har brukt den og den har jo så og si aldri feilet :) og har den vistnoe feil, så har dette gjeldt 1 dag eller to hvis ikke syklusen har klusset dette så til med flere dager

Har hatt god følelse av den appen da jeg har brukt den og den har jo så og si aldri feilet :) og har den vistnoe feil, så har dette gjeldt 1 dag eller to hvis ikke syklusen har klusset dette så til med flere dager
Da håper jeg det stemmer for meg også ❤️ Kanskje det blir 6 desember baby ❤️

Har ikke god nok kjennskap til pcos så jeg tørr ikke og uttale meg :/ ja gjør det :) lykke til iallefall :)

Har lest meg litt opp på diverse sider om dette nå. Kan stemme det jeg tenkte.
Man får LH-stigning når kroppen gjør seg klar til å slippe egg. Men det er ikke alltid kroppen gjør det, dermed vil den prøve igjen en annen gang. (Fant ikke ut om hvor lenge det er mellom hver gang den prøver.)

Virker som det kan stemme, for jeg har jo ikke fått mensen enda selv etter positiv EL test for flere uker siden. Så da må vel kroppen slippe et egg før jeg kan få mensen igjen. :p

Vet ikke hvor interessant det var, men følte for å dele informasjonen :angelic::angelic::p:hilarious:

Har lest meg litt opp på diverse sider om dette nå. Kan stemme det jeg tenkte.
Man får LH-stigning når kroppen gjør seg klar til å slippe egg. Men det er ikke alltid kroppen gjør det, dermed vil den prøve igjen en annen gang. (Fant ikke ut om hvor lenge det er mellom hver gang den prøver.)

Virker som det kan stemme, for jeg har jo ikke fått mensen enda selv etter positiv EL test for flere uker siden. Så da må vel kroppen slippe et egg før jeg kan få mensen igjen. :p

Vet ikke hvor interessant det var, men følte for å dele informasjonen :angelic::angelic::p:hilarious:

Da må du bare fortsette og teste!! :) håper den snart blir positiv igjen :)

Lykke til :)

Tester og tester. Det er dyrt med EL tester når man har en umulig syklus!!:hilarious: Ikke får jeg mensen og ikke er jeg gravid. Syklusdag 42 i dag:hungover::p

Vedlegg

• 246B7EEB-A4EE-421C-805F-4E5BD5A0274E.png
    246B7EEB-A4EE-421C-805F-4E5BD5A0274E.png
    44,2 KB · Visninger: 103
Tester og tester. Det er dyrt med EL tester når man har en umulig syklus!!:hilarious: Ikke får jeg mensen og ikke er jeg gravid. Syklusdag 42 i dag:hungover::p
Har du lege med ultralyd-mulighet? Kanskje du kan ringe inn å høre om du kan få sjekket ut hva som er i gjære?

Når du tester med strimmel så er det anbefalt og teste mellom 10:00 og 20:00 :) du kan gå glipp av stigning ved å teste feks kl 6 om morgenen :) prøv og test på formiddag/ettermiddag til samme tid om det lar seg gjøre...
Clearblue digital derimot ska tas med morgenurin, pga den leter etter 2 hormoner :)

Last edited:
Kanskje en telefon til lege? Her kom el på cd 37 denne gangen, men jeg temper bare, tester ikke.

Hei alle:Heartred ser denne testen 11 dpo sterk nok ut?

Vedlegg

• 75592C21-74B6-409D-8821-6515FDBF872F.png
    75592C21-74B6-409D-8821-6515FDBF872F.png
    93,7 KB · Visninger: 147
Back
Topp