Oss testetøser imellom

Har aldri fått positiv test, men forrige runde startet jeg 5 dpo. Klarte bare ikke å la være :hilarious: Er på 6dpo i dag og klør i fingrene etter å teste! Skal prøve å vente til søndag i det minste, men er redd det ryker en test i morgen :banghead: :p
Er dpo 6 i dag, tok en i går og har aldri sett en så kritthvit test før:hilarious: Skal prøve å vente til tidligst mandag, så lenge til:arghh::hilarious:

Endelig! Cd 1 å første (forhåpentligvis) skikkelige syklus i gang etter pilleslutt 31.12.20:happy: aldri vært så glad for å se at tanta komme:joyful:

Snapchat-1247585396.jpg
Snapchat-475875381.jpg

5+0 tatt før/ca etter 1 min.

Er dpo 6 i dag, tok en i går og har aldri sett en så kritthvit test før:hilarious: Skal prøve å vente til tidligst mandag, så lenge til:arghh::hilarious:

Tiden går usedvanlig sakte i denne venteperioden, det er til å bli gal av :confused: Ble selvfølgelig til at jeg tok en test i dag 7 dpo :hilarious: synes jeg så en skygge, men det var nok øynene mine som hadde veldig lyst til å se en strek :shifty: Blir spennende å se! Du må gjerne oppdatere meg om hvordan det går :happy:

Tiden går usedvanlig sakte i denne venteperioden, det er til å bli gal av :confused: Ble selvfølgelig til at jeg tok en test i dag 7 dpo :hilarious: synes jeg så en skygge, men det var nok øynene mine som hadde veldig lyst til å se en strek :shifty: Blir spennende å se! Du må gjerne oppdatere meg om hvordan det går :happy:
Kjenner til det:shifty::hilarious: Krysser fingrene for at det var en babystrek og at den blir sterkere, håper på oppdatering fra deg:happy:
Jeg skal prøve å holde meg og ikke ta test før tidligst mandag, spent på hvordan det blir å gå:hilarious: Skal oppdatere etterhvert:happy:

Tok en tidligtest på ettermiddagen 7dpo hvor jeg faktisk kunne skimte en megasvak strek. Nå er jeg 10 dpo og det er bare blenda tester. Kjedelig altså...

Jeg klarte selvfølgelig ikke å vente og enda en test røk, tror jeg er dpo 7:oops::hilarious: MEN jeg ser en strek, aner ikke om det er skyggestrek eller babystrek, men såg den innen 1 minutt! Prøvde å ta bilde og aner ikke om den synes, har studert og redigert, tror jeg har blitt gal:hilarious::hilarious: HJELP!

Innser nå at bildene får elendig kvalitet her:shifty:

Vedlegg

• Screenshot_20210314-081244_Gallery.jpg
    Screenshot_20210314-081244_Gallery.jpg
    23,2 KB · Visninger: 139
  • Screenshot_20210314-081150_Gallery.jpg
    Screenshot_20210314-081150_Gallery.jpg
    23 KB · Visninger: 131
  • Screenshot_20210314-081105_Gallery.jpg
    Screenshot_20210314-081105_Gallery.jpg
    27,1 KB · Visninger: 132
  • 20210314_080722.jpg
    20210314_080722.jpg
    23,8 KB · Visninger: 132
Jeg klarte selvfølgelig ikke å vente og enda en test røk, tror jeg er dpo 7:oops::hilarious: MEN jeg ser en strek, aner ikke om det er skyggestrek eller babystrek, men såg den innen 1 minutt! Prøvde å ta bilde og aner ikke om den synes, har studert og redigert, tror jeg har blitt gal:hilarious::hilarious: HJELP!

Ser antydning! Men om det er babystrek eller skygge aner jeg ikke.. De neste dagene blir spennende :) krysser fingrene ❤️

Ser antydning! Men om det er babystrek eller skygge aner jeg ikke.. De neste dagene blir spennende :) krysser fingrene ❤️
Tar det som et godt tegn at noen andre ser noe, da vet jeg hvertfall at det ikke er jeg som har blitt gal:hilarious: Men da håper jeg det er babystrek vi ser:love7
Og håper dagene fremover kan gå litt raskt!

Klarte ikke vente og en test gikk i dag:hilarious: Aner ikke hva det er, men har lagt bilder her i tråden:happy:

Jeg skimter også en strek :D så spennende !!

18766E28-1C1E-40C9-B761-7A74438225F4.jpeg
Det er nok ønske som ser to streker, men når eg sammenligner dagenstest med den eg tok 7 dpo(som er ovitrelle rester) føler eg at eg ser strek :hilarious:

tanker ?

Klarte ikke vente og en test gikk i dag:hilarious: Aner ikke hva det er, men har lagt bilder her i tråden:happy:

Hehe, det er rart med det :hilarious: Skjønner hva du mener! Ser absolutt antydning til noe der:) Blir spennende i dagene fremover. Jeg krysser fingrene for deg og håper at det er en babystrek :angelic:

Testet selvfølgelig i dag jeg også, men ikke antydning til noe. Er fortsatt dpo 8, så håper det bare er for tidlig :nailbiting:

Jeg er 8/9 dpo idag (søn 14.03). Dagens test har gitt sterkest strek til nå, om det er skygge eller ei!
Tanker?

Vedlegg

• 1BA0961E-1AE8-435B-85B7-635C0D57EDDE.jpeg
    1BA0961E-1AE8-435B-85B7-635C0D57EDDE.jpeg
    22,6 KB · Visninger: 151
Back
Topp