Oss testetøser imellom

Vanskelig å se om det er skylle eller ikke men noe er det :D krysser fingre for babystrek!

Trodde ikke jeg hadde noe særlig strek idag så tenkte det var skyggestrek på den jeg tok igår. Nå tok jeg bilde av alle 3 testene jeg tok idag og jammen ser jeg svaaake streker på alle 3. Håper ikke det er skygger alt i sammen:bored:

Vedlegg

• 57A80093-2E2A-47D7-BA36-5111723BA42D.jpeg
    57A80093-2E2A-47D7-BA36-5111723BA42D.jpeg
    37,4 KB · Visninger: 163
  • 7779C94C-9FB2-44CB-B030-CA745BA01B27.jpeg
    7779C94C-9FB2-44CB-B030-CA745BA01B27.jpeg
    30,9 KB · Visninger: 162
13 dpo. Tok den nettopp. Jeg er i sjokk!! Må kjøpe flere tester før jeg kan klare å tro på dette :nailbiting::nailbiting::nailbiting:

Vedlegg

• 54D5E94E-EF89-425B-8732-623138E68AE2.jpeg
    54D5E94E-EF89-425B-8732-623138E68AE2.jpeg
    24,5 KB · Visninger: 141
Noen flinke EL-tydere her? Tok bilde av EL-test på lørdag (blank), i går og i dag. Den jeg tok i kveld var blankere igjen. Er på CD16 i dag..
Kan toppen ha vært i mellomrommet her? .. :hungover:

Edit: Bildene ligger i riktig rekkefølge. Lørdag, mandag, tirsdag dag, tirsdag kveld

Vedlegg

• 22A4A836-B86D-48AD-9BC9-EB00C90BA59B.jpeg
    22A4A836-B86D-48AD-9BC9-EB00C90BA59B.jpeg
    21,6 KB · Visninger: 100
  • 7FDFD294-0E6C-4178-80EC-66FFA9D4889C.jpeg
    7FDFD294-0E6C-4178-80EC-66FFA9D4889C.jpeg
    12,2 KB · Visninger: 91
  • 73E225F1-D18E-40FD-82A3-2B01AF7DDADD.jpeg
    73E225F1-D18E-40FD-82A3-2B01AF7DDADD.jpeg
    20,3 KB · Visninger: 87
  • 3FBDA19C-9017-42B7-B542-22740612A1E8.jpeg
    3FBDA19C-9017-42B7-B542-22740612A1E8.jpeg
    14,9 KB · Visninger: 91
Noen flinke EL-tydere her? Tok bilde av EL-test på lørdag (blank), i går og i dag. Den jeg tok i kveld var blankere igjen. Er på CD16 i dag..
Kan toppen ha vært i mellomrommet her? .. :hungover:

Edit: Bildene ligger i riktig rekkefølge. Lørdag, mandag, tirsdag dag, tirsdag kveld

Søndagen da? :)
Om du har kort topp og i tillegg 28 dagers syklus til vanlig så kan du ga gått glipp av den.. Men det betyr ikke noe om aksjer har blitt lagt inn :)
Men av erfaring så hadde jeg sånne tester omtrent hele syklusen!
Fortsett og test du :) jeg trodde jeg hadde 28 dager, viste seg etter noen runder med testing at det ikke stemte :) så her var EL på dag 17 eller 18! Ganske sikker på dag 17 med tanke på symptomer :)
Her klaffet det på første forsøk når vi fikk clearblue advanced fertility monitor i hus :hilarious:
Den tester man med morgenurin! Testet selfølgelig også med strimmeltest på formiddag/ettermiddag! Skal sies at den gangen slo strimmeltest ut på kvelden dagen før monitoren var enig, men da visste jeg at jeg at jeg var inne i en periode der jeg hadde høy fertilitet!
Sier ikke at du skal kjøpe monitor, men den staven til clearblue med dobbel hormonindikator kan jo være grei for da vet du som sagt når du er i en periode hvor du kan forvente max fertilitet / positiv EL test :)

Last edited:
Jaja, ser ut som EL / temping bare leker med meg:p El testene har ikke blitt lysere, men ganske jevnt med litt mørk strek i de siste dagene. Og tempen har falt ned ved 6 DPO, men idag har den steget kraftig igjen:hilarious: (festedipp to ganger liksom? Noen som vil si noe her?) Hvilepulsen har gått opp nå også. G-test idag er blenda som forventet, men håååper å få se strek om et par dager:angelic: Lite sannsynlig, men håpe bare da jeg fikk positiv g-test 9 DPO i forrige svangerskap:angelic:

Vedlegg

• AF06A481-40B1-42FA-B65D-D7A946538747.jpeg
    AF06A481-40B1-42FA-B65D-D7A946538747.jpeg
    54,1 KB · Visninger: 93
  • 80A44453-E487-4223-8A23-690826520A2C.jpeg
    80A44453-E487-4223-8A23-690826520A2C.jpeg
    34,5 KB · Visninger: 88
Søndagen da? :)
Om du har kort topp og i tillegg 28 dagers syklus til vanlig så kan du ga gått glipp av den.. Men det betyr ikke noe om aksjer har blitt lagt inn :)
Men av erfaring så hadde jeg sånne tester omtrent hele syklusen!
Fortsett og test du :) jeg trodde jeg hadde 28 dager, viste seg etter noen runder med testing at det ikke stemte :) så her var EL på dag 17 eller 18! Ganske sikker på dag 17 med tanke på symptomer :)
Her klaffet det på første forsøk når vi fikk clearblue advanced fertility monitor i hus :hilarious:
Den tester man med morgenurin! Testet selfølgelig også med strimmeltest på formiddag/ettermiddag! Skal sies at den gangen slo strimmeltest ut på kvelden dagen før monitoren var enig, men da visste jeg at jeg at jeg var inne i en periode der jeg hadde høy fertilitet!
Sier ikke at du skal kjøpe monitor, men den staven til clearblue med dobbel hormonindikator kan jo være grei for da vet du som sagt når du er i en periode hvor du kan forvente max fertilitet / positiv EL test :)

Takk for svar ❤️ Jeg målte ikke på søndag fordi den var så svak på lørdag :hilarious: Legger ved den jeg tok nå. Den ser svakere ut igjen.. Så da er nok toget gått for vår del. Vi la ikke aksjer før i går fordi vi først var usikre på om vi skulle kjøre på denne perioden. Jaja..!

Vedlegg

• 7B5879A9-7E68-4B12-9A9D-794F132EDBB4.jpeg
    7B5879A9-7E68-4B12-9A9D-794F132EDBB4.jpeg
    16,8 KB · Visninger: 82
Takk for svar ❤️ Jeg målte ikke på søndag fordi den var så svak på lørdag :hilarious: Legger ved den jeg tok nå. Den ser svakere ut igjen.. Så da er nok toget gått for vår del. Vi la ikke aksjer før i går fordi vi først var usikre på om vi skulle kjøre på denne perioden. Jaja..!

Det trenger ikke og være sikkert det, ville ha testet i noen dager til i tilfelle :)
Mine kunne bli sterkere for å bli svake, så sterkere og plutselig helt blank for så og bli positiv dagen etter :) men om dere virkelig prøver og du alikevel tester så anbefaler jeg clearblue med dobbel hormonindikator, da vet man at når man får høy fertilitet så er max rundt hjørnet :)

Jaja, ser ut som EL / temping bare leker med meg:p El testene har ikke blitt lysere, men ganske jevnt med litt mørk strek i de siste dagene. Og tempen har falt ned ved 6 DPO, men idag har den steget kraftig igjen:hilarious: (festedipp to ganger liksom? Noen som vil si noe her?) Hvilepulsen har gått opp nå også. G-test idag er blenda som forventet, men håååper å få se strek om et par dager:angelic: Lite sannsynlig, men håpe bare da jeg fikk positiv g-test 9 DPO i forrige svangerskap:angelic:

For meg ser det nå ut som om EL test var positiv dag 16/17?

Håper det har klaffet! Krysser fingrene ❤️

Spes dag 17! Og hadde du testet en gang til på klokkeslett som det er anbefalt feks ettermiddag, kan det være den testen hadde vært enda sterkere?

Last edited:
Spes dag 17! Og hadde du testet en gang til på klokkeslett som det er anbefalt feks ettermiddag, kan det være den testen hadde vært enda sterkere?
Kanskje det ja! Åååh jeg angret at jeg IKKE tok en til på ettermiddagen:yuck::yuck: Hvis du tar en titt på min innlegg her "Noen som kan gi meg et svar her? (EL/temping)" så har jeg lagt ut mine tester i hele denne syklusen så hva ser du? :angelic:

Begynner å tro at du kanskje har rett i det, i flg tempen som har sunket ned cd 17 og så steg den dagen etter pga EL. Mon tro?o_O Kroppen er håpløs den:hilarious:

Kanskje det ja! Åååh jeg angret at jeg IKKE tok en til på ettermiddagen:yuck::yuck: Hvis du tar en titt på min innlegg her "Noen som kan gi meg et svar her? (EL/temping)" så har jeg lagt ut mine tester i hele denne syklusen så hva ser du? :angelic:

Begynner å tro at du kanskje har rett i det, i flg tempen som har sunket ned cd 17 og så steg den dagen etter pga EL. Mon tro?o_O Kroppen er håpløs den:hilarious:

Jeg var innom såvidt og så over testene, den ene runden så det jo ut som du hadde positiv test CD 13?
Hvor lang er syklusen din til vanlig?

Jeg syntes CD 17 så ut som positiv.. Men jeg hadde testet et par dager til før jeg ga opp denne runden! :)
Skulle det ikke ha klaffet nå så prøv og test 2 ganger om dagen :) en på formiddag og en på ettermiddag :)

Mine er helt svake/blenda både før og etter den er positiv, er aldri jevn stigning hos meg. Det kan også være at du får EL i løpet av de neste dagene, ville testet noen dager til.

Mine er helt svake/blenda både før og etter den er positiv, er aldri jevn stigning hos meg. Det kan også være at du får EL i løpet av de neste dagene, ville testet noen dager til.
Takk for info! Har litt fler symptomer på EL nå hvor det murrer litt i lillemagen og hoftene. Utfloden øker, så jeg håper EL kommer pang-snart!

Det trenger ikke og være sikkert det, ville ha testet i noen dager til i tilfelle :)
Mine kunne bli sterkere for å bli svake, så sterkere og plutselig helt blank for så og bli positiv dagen etter :) men om dere virkelig prøver og du alikevel tester så anbefaler jeg clearblue med dobbel hormonindikator, da vet man at når man får høy fertilitet så er max rundt hjørnet :)
Takk for svar :) Aha! Så det kan svinge såpass, altså! Kjenner fler symptomer på EL nå, så kanskje det kommer snart! Tester på nytt i kveld :) Skal vurdere monitor ved evt neste syklus ♥️

Jeg var innom såvidt og så over testene, den ene runden så det jo ut som du hadde positiv test CD 13?
Hvor lang er syklusen din til vanlig?

Jeg syntes CD 17 så ut som positiv.. Men jeg hadde testet et par dager til før jeg ga opp denne runden! :)
Skulle det ikke ha klaffet nå så prøv og test 2 ganger om dagen :) en på formiddag og en på ettermiddag :)
Jeg har egentlig varierende syklus. Men forrige EL kan jeg lese testene lett, da var de sånn lys og så mørk og lys igjen. Men denne runden var det litt vrient å forstå EL testeneo_O Legger ved her på min syklus og EL testen fra forrige syklus:happy:

Vedlegg

• 8DA7BC05-78BD-43F9-95EC-392C2E954610.jpeg
    8DA7BC05-78BD-43F9-95EC-392C2E954610.jpeg
    26,5 KB · Visninger: 87
  • 915D02E2-D484-4FED-9DD6-40170C424E9D.jpeg
    915D02E2-D484-4FED-9DD6-40170C424E9D.jpeg
    37 KB · Visninger: 78
Jeg har egentlig varierende syklus. Men forrige EL kan jeg lese testene lett, da var de sånn lys og så mørk og lys igjen. Men denne runden var det litt vrient å forstå EL testeneo_O Legger ved her på min syklus og EL testen fra forrige syklus:happy:

Skjønner godt hva du mener, før jeg hadde MA i sommer så var mine strimmeltester lette og tyde.. Men etterpå var det vare tull og jeg sleit veldig med å klare lese resultatene riktig.. Endte opp med at jeg gikk glipp av EL og ikke la vi inn aksjer heller.. Så jeg begynte og bruke clearblue digital med dobbel hormonindikator.. Endte så opp med clearblue advanced fertility monitor.. Testet med strimmeltest i tillegg, og ble gravid første syklusen med den monitoren :) 12+4 nå❤️

Du har jo en veldig variert syklus ja!

Takk for svar :) Aha! Så det kan svinge såpass, altså! Kjenner fler symptomer på EL nå, så kanskje det kommer snart! Tester på nytt i kveld :) Skal vurdere monitor ved evt neste syklus ♥️

Det varierer veldig fra person til person har jeg lært i løpet av prøveperiodene :) syntes det ble vanskelig å bare teste en gang om dagen så endte opp med å teste på morgen med monitor eller den digitale i tillegg til strimmeltester utover dagen! Tok vel 2-3 strimmeltester :) :hilarious: var veldig greit med enten monitor eller den digitale staven :) føler man har litt mere kontroll da...funket bra for meg iallefall :)

Øverst før jobb, nederst etter jobb! Hold meg lenge da. Er 8, 9 dpo ca. Kan jo ikke være to skyggestreker på samme dag...? Har aldri fått skyggestrek på disse.. og synes de er rosa, og litt tydligere i virkeligheten! Hva tenker dere? Tørr nesten ikke å tro på det, etter å prøvd i 2,5 år...

Vedlegg

• Snapchat-1854346526.jpg
    Snapchat-1854346526.jpg
    12,6 KB · Visninger: 130
Back
Topp