Testing er vanskelig å avstå!! DessverreNei, uff har lovt meg selv å vente lengst mulig denne gangen. Men frister så sykt![]()

lykke til om du klarer å holde ut lenger!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Testing er vanskelig å avstå!! DessverreNei, uff har lovt meg selv å vente lengst mulig denne gangen. Men frister så sykt![]()

Haha, takk det trenger jeg virkelig <3Testing er vanskelig å avstå!! Dessverre
lykke til om du klarer å holde ut lenger!![]()
Etter flere skyggestreker (til og med farget!) på både Babyplan vanlig, early CB og tidligtest RFSU i flere dager, så dukket endelig EL opp! I morgen er den store EL -dagen og vi har stått på de siste døgnene
Konklusjonen er; skyggestreker er no dritt! Skal prøve å ikke teste tidlig utover i dpo-land..
Hei alle damer!Nå har jeg sett meg gal på disse testene. Tok noen babyplan tester i går som man kunne skimte en strek på(men etter det hadde gått 3 minutt) I morges kunne jeg også skimte en strek, men den kom før gåtte 3 minutter.
Såååå da måtte jeg jo bare ta to til i andre merker. Kan det virkelig være skyggestreker på alle?? Har ikke fått skyggestreker så ofte. Utrolig vanskelig å ta bilder av dem også.. ser det litt bedre i virkeligheten. Hjelp![]()

Hvor mange DPO er du? Skimter noe på 2 og 3, men veldig usikker. Mulig du er veldig tidlig.![]()

Skimter noe på deHei alle damer!Nå har jeg sett meg gal på disse testene. Tok noen babyplan tester i går som man kunne skimte en strek på(men etter det hadde gått 3 minutt) I morges kunne jeg også skimte en strek, men den kom før gåtte 3 minutter.
Såååå da måtte jeg jo bare ta to til i andre merker. Kan det virkelig være skyggestreker på alle?? Har ikke fått skyggestreker så ofte. Utrolig vanskelig å ta bilder av dem også.. ser det litt bedre i virkeligheten. Hjelp![]()
Tusen takkMasse lykke til med prøvingen! Håper det klaffer!
Er nok lurt å vente til IKM ja! Veldig stressende hele greia, så neste gang får jeg også gjøre det, tror jegBlir bare mer og mer febrilsk hver gang det IKKE går veien. Også blir man jo påvirket av hverandre her inne også. Blir fristet.
Håper virkelig alle dere flotte damer her inne får positiv graviditetstest snart og at baby holder hele veien ut![]()
Hvilke tidligtester er mest pålitlig??![]()

Synes det ser meget bra ut. Fin utvikling på streken. Prøv å slapp av om du klarer. Jeg vet av egen erfaring at jeg blir fullstendig ødelagt av å overanalysere. Jeg sier gratulerer og håper spiren holder til terminBeklager alle innleggene mine, damer, men jeg dør av bekymring her (føles det ut som)
Jeg føler strekene har usunn utvikling! At de skulle vært sterkere nå ved 14 DPO. Ble nevnt her inne tidligere også. Pluss den brune utfloden da. Ikke hele tiden, men av og til (ofte ved avføring eller fysisk tungt arbeid).
Jeg takler at dere er ærlig!
Bildene er fra 10 til 14 dpo (i dag).
Clearblue viser 1 - 2 uker, men den er jo MEGET sensitiv da og betrygger ikke så mye.
Venter opprinnelig mens i dag.
Skulle gjerne dratt til legen, men nå er det helg. Bestiller time på mandag.

Beklager alle innleggene mine, damer, men jeg dør av bekymring her (føles det ut som)
Jeg føler strekene har usunn utvikling! At de skulle vært sterkere nå ved 14 DPO. Ble nevnt her inne tidligere også. Pluss den brune utfloden da. Ikke hele tiden, men av og til (ofte ved avføring eller fysisk tungt arbeid).
Clearblue viser 1 - 2 uker, men den er jo MEGET sensitiv da og betrygger ikke så mye.
Beklager alle innleggene mine, damer, men jeg dør av bekymring her (føles det ut som)
Synes det ser meget bra ut. Fin utvikling på streken. Prøv å slapp av om du klarer. Jeg vet av egen erfaring at jeg blir fullstendig ødelagt av å overanalysere. Jeg sier gratulerer og håper spiren holder til termin![]()
Synes du har en fin stigning på testene dineStrekene blir jo tydelig strekere. Og selv om du er 14 dpo idag så kan egget ha festet seg litt senere eller så kan det være litt treg hcg stigning. Det er veldig normalt med litt brun utflod eller til og med blod når man er gravid. Jeg blødde friskt blod fra uke 5+2 til 8+5, og spottet mye brun utflod i mange uker. Kom av skjøre slimhinner. Så det trenger ikke å gå galt selv om du har litt brun utflod. Krysser fingrene for deg
![]()
Blir sterkere og sterke for hver dag. Jeg hadde litt brunt på papiret hver dag fra uke 4 til uke 10 i sist svangerskap.