Oss testetøser imellom

Nei, uff har lovt meg selv å vente lengst mulig denne gangen. Men frister så sykt :D
Testing er vanskelig å avstå!! Dessverre :hilarious:
lykke til om du klarer å holde ut lenger!:hilarious:

Etter flere skyggestreker (til og med farget!) på både Babyplan vanlig, early CB og tidligtest RFSU i flere dager, så dukket endelig EL opp! I morgen er den store EL -dagen og vi har stått på de siste døgnene ♥️
Konklusjonen er; skyggestreker er no dritt! Skal prøve å ikke teste tidlig utover i dpo-land..

Vedlegg

• 47763881-F06B-41DD-9B82-890C27B77809.jpeg
    47763881-F06B-41DD-9B82-890C27B77809.jpeg
    30,5 KB · Visninger: 147
Etter flere skyggestreker (til og med farget!) på både Babyplan vanlig, early CB og tidligtest RFSU i flere dager, så dukket endelig EL opp! I morgen er den store EL -dagen og vi har stått på de siste døgnene ♥️
Konklusjonen er; skyggestreker er no dritt! Skal prøve å ikke teste tidlig utover i dpo-land..

Masse lykke til med prøvingen! Håper det klaffer!

Er nok lurt å vente til IKM ja! Veldig stressende hele greia, så neste gang får jeg også gjøre det, tror jeg:p Blir bare mer og mer febrilsk hver gang det IKKE går veien. Også blir man jo påvirket av hverandre her inne også. Blir fristet.

Håper virkelig alle dere flotte damer her inne får positiv graviditetstest snart og at baby holder hele veien ut❤️❤️

Hei alle damer!:D Nå har jeg sett meg gal på disse testene. Tok noen babyplan tester i går som man kunne skimte en strek på(men etter det hadde gått 3 minutt) I morges kunne jeg også skimte en strek, men den kom før gåtte 3 minutter.

Såååå da måtte jeg jo bare ta to til i andre merker. Kan det virkelig være skyggestreker på alle?? Har ikke fått skyggestreker så ofte. Utrolig vanskelig å ta bilder av dem også.. ser det litt bedre i virkeligheten. Hjelp:rolleyes:

Vedlegg

• 4E581E5E-97DF-437A-82BF-1A70FB284D22.jpeg
    4E581E5E-97DF-437A-82BF-1A70FB284D22.jpeg
    17,1 KB · Visninger: 157
  • 5A9C7F90-1F28-42F2-B4F0-9F96DEEC2CB5.jpeg
    5A9C7F90-1F28-42F2-B4F0-9F96DEEC2CB5.jpeg
    12,7 KB · Visninger: 152
  • A4D0665A-2175-46E1-9D1E-804C858E6AC4.jpeg
    A4D0665A-2175-46E1-9D1E-804C858E6AC4.jpeg
    48,5 KB · Visninger: 159
Hei alle damer!:D Nå har jeg sett meg gal på disse testene. Tok noen babyplan tester i går som man kunne skimte en strek på(men etter det hadde gått 3 minutt) I morges kunne jeg også skimte en strek, men den kom før gåtte 3 minutter.

Såååå da måtte jeg jo bare ta to til i andre merker. Kan det virkelig være skyggestreker på alle?? Har ikke fått skyggestreker så ofte. Utrolig vanskelig å ta bilder av dem også.. ser det litt bedre i virkeligheten. Hjelp:rolleyes:

Hvor mange DPO er du? Skimter noe på 2 og 3, men veldig usikker. Mulig du er veldig tidlig.:happy:

Skimter noe på de :) Krysser fingrene for at streken blir sterkere!

Masse lykke til med prøvingen! Håper det klaffer!

Er nok lurt å vente til IKM ja! Veldig stressende hele greia, så neste gang får jeg også gjøre det, tror jeg:p Blir bare mer og mer febrilsk hver gang det IKKE går veien. Også blir man jo påvirket av hverandre her inne også. Blir fristet.

Håper virkelig alle dere flotte damer her inne får positiv graviditetstest snart og at baby holder hele veien ut❤️❤️
Tusen takk ♥️ Ja, det er nok ikke sikkert jeg klarer å vente helt til da, men iallfall til 12 dpo. Dersom det dukker opp vesentlige symptomer, så tar jeg kanskje test tidligere. Det blir spennende å kjenne om det er noe som kommer til å feste seg etc.. Jeg har aldri fulgt så godt med i en syklus/pp før.
Ja, man blir litt fristet til å teste når andre gjør det.

Lykke til du også! ♥️

Beklager alle innleggene mine, damer, men jeg dør av bekymring her (føles det ut som):shy:

Jeg føler strekene har usunn utvikling! At de skulle vært sterkere nå ved 14 DPO. Ble nevnt her inne tidligere også. Pluss den brune utfloden da. Ikke hele tiden, men av og til (ofte ved avføring eller fysisk tungt arbeid).

Jeg takler at dere er ærlig!

Bildene er fra 10 til 14 dpo (i dag).
Clearblue viser 1 - 2 uker, men den er jo MEGET sensitiv da og betrygger ikke så mye.

Venter opprinnelig mens i dag.

Skulle gjerne dratt til legen, men nå er det helg. Bestiller time på mandag.

Vedlegg

• 4DE546C4-36A1-49B2-96F7-41CB60C244B5.jpeg
    4DE546C4-36A1-49B2-96F7-41CB60C244B5.jpeg
    23 KB · Visninger: 181
Beklager alle innleggene mine, damer, men jeg dør av bekymring her (føles det ut som):shy:

Jeg føler strekene har usunn utvikling! At de skulle vært sterkere nå ved 14 DPO. Ble nevnt her inne tidligere også. Pluss den brune utfloden da. Ikke hele tiden, men av og til (ofte ved avføring eller fysisk tungt arbeid).

Clearblue viser 1 - 2 uker, men den er jo MEGET sensitiv da og betrygger ikke så mye.

Synes det ser meget bra ut. Fin utvikling på streken. Prøv å slapp av om du klarer. Jeg vet av egen erfaring at jeg blir fullstendig ødelagt av å overanalysere. Jeg sier gratulerer og håper spiren holder til termin:Heartred

Du trenger ikke og beklage ❤️ det som er viktig og huske på, er at man produserer hcg ulikt.. Noen får ikke positiv test før etter tanta skulle ha dukket opp!
Så.. Det var jo snakk om kjemisk tidligere... Men den tanken svinner bort hos meg nå for det er tydelig økning på de testene dine!
❤️ Jeg håper at den brune utfloden er helt uskjyldig!
Håper du klarer å finne roen nå i helgen!
Krysser fingrene for deg ❤️

Last edited:

Synes du har en fin stigning på testene dine :) Strekene blir jo tydelig strekere. Og selv om du er 14 dpo idag så kan egget ha festet seg litt senere eller så kan det være litt treg hcg stigning. Det er veldig normalt med litt brun utflod eller til og med blod når man er gravid. Jeg blødde friskt blod fra uke 5+2 til 8+5, og spottet mye brun utflod i mange uker. Kom av skjøre slimhinner. Så det trenger ikke å gå galt selv om du har litt brun utflod. Krysser fingrene for deg :)

Synes det ser meget bra ut. Fin utvikling på streken. Prøv å slapp av om du klarer. Jeg vet av egen erfaring at jeg blir fullstendig ødelagt av å overanalysere. Jeg sier gratulerer og håper spiren holder til termin:Heartred

Åå! Jeg klarer ikke glede meg enda, men jeg krysser fingre og tær og alt jeg har!❤️ Klarer ikke flere skuffelser nå, merker jeg. Takk for svar.

Blir sterkere og sterke for hver dag. Jeg hadde litt brunt på papiret hver dag fra uke 4 til uke 10 i sist svangerskap.

Synes du har en fin stigning på testene dine :) Strekene blir jo tydelig strekere. Og selv om du er 14 dpo idag så kan egget ha festet seg litt senere eller så kan det være litt treg hcg stigning. Det er veldig normalt med litt brun utflod eller til og med blod når man er gravid. Jeg blødde friskt blod fra uke 5+2 til 8+5, og spottet mye brun utflod i mange uker. Kom av skjøre slimhinner. Så det trenger ikke å gå galt selv om du har litt brun utflod. Krysser fingrene for deg :)

Åh! Takk! Det hjelper å høre at det ikke er dømt fordi man opplever brunt utflod eller små blødninger❤️ Jeg kjente faktisk den dagen egget festa seg, kan ikke helt forklare hvorfor, men det skjedde 9 dpo og da kom det 1-2 dråper friskt blod i trusa rett etterpå. Så det er kanskje litt sent festet da? Ellers har det kun vært brunt og kun ved anstrengelser.

Vet det er best å slappe av, men ikke enkelt!

Back
Topp