Det der må jo være babystrek!?Klarte ikke holde meg, for er så kvalm og magefølelsen min sier noe annet (bortsett fra den brune utfloden)Ikke like blendahvit denne?
14 dpo nå og venter mensen i morgen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det der må jo være babystrek!?Klarte ikke holde meg, for er så kvalm og magefølelsen min sier noe annet (bortsett fra den brune utfloden)Ikke like blendahvit denne?
Det der er nok en babystrek, jaKlarte ikke holde meg, for er så kvalm og magefølelsen min sier noe annet (bortsett fra den brune utfloden)Ikke like blendahvit denne?

Men... noen som ser som meg? Syns jeg ser antydning til strek, som er bitte litt sterkere enn forrige. Men kan være skyggestrek også.
Kanskje litt antydning, men da må jeg legge godviljen til
Jeg VET det er fortsatt for tidlig med testing, men kunne jo ikke la være! TestetøsMen... noen som ser som meg? Syns jeg ser antydning til strek, som er bitte litt sterkere enn forrige. Men kan være skyggestrek også.
Jeg tok også en redigering på invert og det er jo ikke alltid lett å få fram hvite strek, men ser litt der?
Vis vedlegget 349000
Vis vedlegget 349001
Jeg kommer nok til å svi av en test hver dag nå![]()

Ja, du vil bare være snill herKanskje litt antydning, men da må jeg legge godviljen tilkrysser fingrene!
![]()

Vi får se et par dager til kanskje
Jaa, blir spennende å se! Et par dager går ALDRI så treigt som i denne tiden!Ja, du vil bare være snill herMen har ikke høye forventninger her, for jeg vet det kan være den slemme skyggestreken
Vi får se et par dager til kanskje
![]()

Sier meg enig med deg!Jaa, blir spennende å se! Et par dager går ALDRI så treigt som i denne tiden!![]()

Jeg ser en strekden ser jo rosa ut også! Spennende!

Clearblue plus sier nei! Og det gjør utflod/blod på papiret også! Blir så forvirra
Kvalme, store pupper og stiklingene sier ja
Hører også om at flere opplever strek på babyplan, skyggestreker. Dårlig gjort av de som produserer disse. Tips til annet merke å bruke til okei pris? : )
Jaa, blir spennende å se! Et par dager går ALDRI så treigt som i denne tiden!![]()

Har så vanskelig for å tro at den streken er skygge.. Det er jo farge i den.. Blir nesten tullete i hode på dine veine
Blir ikke klok!

Men clearblue skal vel stole mest på og når den sier negativ, må man bare stole på den eller? 14 DPO, så skulle jo ha vistes nå! IKM i morra.![]()
Men det er jo antydning til strek der også? Skjønner ingenting jeg.. Viss ikke tanta dukker opp i helga får du ture til legen å be dem om å ta blodprøve og måle hcg!![]()
Kanskje jeg er innbilt gravid. Kanskje ikke unormalt etter så mange runder der det går feil vei. Denne ville jeg lest som positiv..! Men jeg skjønner jo hva du mener.. håper blødningen gir seg og at det er en spire derMen clearblue skal vel stole mest på og når den sier negativ, må man bare stole på den eller? 14 DPO, så skulle jo ha vistes nå! IKM i morra.![]()
Denne må vel være positiv?? Jeg har også opplevd skygge på Babyplan sine tester, men de forsvinner når jeg redigerer bildet.Clearblue plus sier nei! Og det gjør utflod/blod på papiret også! Blir så forvirra
Kvalme, store pupper og stiklingene sier ja
Hører også om at flere opplever strek på babyplan, skyggestreker. Dårlig gjort av de som produserer disse. Tips til annet merke å bruke til okei pris? : )
Må være noe annet som gjør meg kvalm i så fall, for jeg kaster seriøst opp når som helstKanskje jeg er innbilt gravid. Kanskje ikke unormalt etter så mange runder der det går feil vei.
Om jeg ikke har fått mensen til mandag, bestiller jeg privat gynekolog, som kan veilede videre : )
Ser strek på begge testene dine. Ikke for å være negativ, men med tanke på veldig svake streker og det at du har blod/brun utflod, så frykter jeg at dette ender i en SA.
Hadde det selv i januar, veldig svake streker fra 10 dpo som ikke økte noe særlig i styrke. Test tatt 5+0 var like svak som den jeg tok 12dpo. Begynte å blø 5+4. Test 4 dager etter det var helt negative igjen.
Håper og krysser fingrene for at det ender med et bedre resultat for deg![]()
Redd jeg nesten begynner å teste fra 6 DPO selv nå
Jeg VET det er fortsatt for tidlig med testing, men kunne jo ikke la være! TestetøsMen... noen som ser som meg? Syns jeg ser antydning til strek, som er bitte litt sterkere enn forrige. Men kan være skyggestrek også.
Jeg tok også en redigering på invert og det er jo ikke alltid lett å få fram hvite strek, men ser litt der?
Vis vedlegget 349000
Vis vedlegget 349001
Jeg kommer nok til å svi av en test hver dag nå![]()
Bare å gjøre det hvis du vil og har haugevis av testerRedd jeg nesten begynner å teste fra 6 DPO selv nå![]()

Nei, uff har lovt meg selv å vente lengst mulig denne gangen. Men frister så syktBare å gjøre det hvis du vil og har haugevis av tester![]()