Oss testetøser imellom

Hadde bare de «vanlige», ikke de tidlige, men ser dårlig ut:grumpy: Da kommer mensen, så får vi satse på neste gang! Prøver bare å finne grunn til hvorfor formen er så dårlig, men mulig første mens etter SA er generelt verre! Eggløsningstest og graviditetstest er negativ, så må være det da.

Alså.. Ikke for å gi falske forgåpninger eller noe men jeg føler jeg ser antydning til strek på den testen? Når i dag tok du den? Kan du ta nytt bilde av testen eventuelt?

Hei. Jeg fødte for 8 mnd siden, og har ikke fått mensen enda. Jeg og min partner har hatt lyst på to tette, så vi ønsker jo en graviditet så fort muligheten byr seg, så jeg går ikke på noen prevansjon. De siste par dagene har jeg vært skikkelig kvalm, sånn «bilsyk»-kvalm, noe som jeg aldri var med nr1. Tok en test på lørdag, syntes jeg kunne skimte en strek, men såpass utydelig at jeg tolket som negativ. Har ikke testet siden det. Sist vi hadde ubeskyttet sex var lørdag 6.februar.. føler jeg kjenner så mange som får negativt svar selv om de er gravide på nr2. Er det realistisk at jeg kan være gravid nå?

Ta ny test du :) absolutt mulig!

Tok en ny test nå... noen som skimter noe?

Vedlegg

• 0C47B7C4-E89E-48BE-B482-EF4F2E5E3049.jpeg
    0C47B7C4-E89E-48BE-B482-EF4F2E5E3049.jpeg
    41,8 KB · Visninger: 189
Alså.. Ikke for å gi falske forgåpninger eller noe men jeg føler jeg ser antydning til strek på den testen? Når i dag tok du den? Kan du ta nytt bilde av testen eventuelt?

Nytt bilde. Hadde eggløsning 5. februar. Føler den burde være sterkere i så fall, ikke bare skimte noe. Har mye symptomer, men også MYE brunt utflod!

Testen ble tatt på morgenurin.

Vedlegg

• 4B9D3608-53A8-437A-ADBC-95F79BBC7AF1.jpeg
    4B9D3608-53A8-437A-ADBC-95F79BBC7AF1.jpeg
    27 KB · Visninger: 181
Last edited:
Åh, nei.. Jeg hadde så troa på testen din. Kan se ut som en tidlig kjemisk? . Ville nevnt det for legen, og hørt om du kan få den til å telle med. Sånn med tanke på utredning ❤️

Hadde samtale med legen i dag og jeg skulle komme inn på en gyn-vurdering hos henne først. Så skulle hun vurdere å sende henvisning til oppfølgning før den 3. gangen. Hun forstår det blir tungt. Så deilig med en lege som bryr seg om hele mennesket!

Hva skjer i en sånn «utredning» egentlig? Og hvilke støttebehandlinger kan man få? Er helt ny i dette jeg. Føles stort og veldig ensomt til tider.

Måtte bare dele dette med dere. Jeg fikk skyggestrek på så og si alle testene jeg tok fra 9dpo til mensen dukket opp, og ble veldig frustrert over dette:banghead: Derfor skulle jeg «teste ut» med å ta en test CD 4, altså helt i slutten av mensen. Pigende skygge på denne også:nailbiting: skyggen kom etter 3 minutter, men før 5 minutt...
upload_2021-2-18_20-50-21.jpeg

Har forstått det slik at babyplan er kjent for skygger, så skal ikke kjøpe disse flere ganger:(

Måtte bare dele dette med dere. Jeg fikk skyggestrek på så og si alle testene jeg tok fra 9dpo til mensen dukket opp, og ble veldig frustrert over dette:banghead: Derfor skulle jeg «teste ut» med å ta en test CD 4, altså helt i slutten av mensen. Pigende skygge på denne også:nailbiting: skyggen kom etter 3 minutter, men før 5 minutt...
Vis vedlegget 348955
Har forstått det slik at babyplan er kjent for skygger, så skal ikke kjøpe disse flere ganger:(

Jeg har hatt mistanke om graviditet den siste uka, og alle testene jeg har tatt, både babyplan vanlig, early CB og test-tidlig-RFSU, har alle vist skyggestreker... Og nå viser det seg at jeg har eggløsning....... Så det er jo utrolig hvor varierte testene er, og det er pokker ikke lett å vite hva som er riktig. I tillegg koster det uhorvelig mye penger å teste så mye, men det er jo ikke så rart - når strekene kommer!

Jeg har heldigvis eksamen i dpo-land neste uke, så dagene kommer til å gå unna.. Jeg skal prøve å vente til 10 dpo med å teste. DET KOMMER ALDRI TIL Å GÅ.. Men jeg skal prøve... :laughing014
:Heartbigred

Hadde samtale med legen i dag og jeg skulle komme inn på en gyn-vurdering hos henne først. Så skulle hun vurdere å sende henvisning til oppfølgning før den 3. gangen. Hun forstår det blir tungt. Så deilig med en lege som bryr seg om hele mennesket!

Hva skjer i en sånn «utredning» egentlig? Og hvilke støttebehandlinger kan man få? Er helt ny i dette jeg. Føles stort og veldig ensomt til tider.

Så bra at hun tar deg alvorlig :Heartred håper du får noen gode svar!!
Det er godt mulig det er kjemisk.. Men krysser fingrene for at det ikke er det!! Skimter strek iallefall!

Jeg har hatt mistanke om graviditet den siste uka, og alle testene jeg har tatt, både babyplan vanlig, early CB og test-tidlig-RFSU, har alle vist skyggestreker... Og nå viser det seg at jeg har eggløsning....... Så det er jo utrolig hvor varierte testene er, og det er pokker ikke lett å vite hva som er riktig. I tillegg koster det uhorvelig mye penger å teste så mye, men det er jo ikke så rart - når strekene kommer!

Jeg har heldigvis eksamen i dpo-land neste uke, så dagene kommer til å gå unna.. Jeg skal prøve å vente til 10 dpo med å teste. DET KOMMER ALDRI TIL Å GÅ.. Men jeg skal prøve... :laughing014
:Heartbigred
Dpo-tida er helt forferdelig syns jeg:banghead: skriver bacheloroppgave og har derfor hjemmeskole. Føler jeg bruker mer tid på å tyde tester enn selve skrivinga:hilarious: Venter nå på ny eggløsning nesteuke, samtidig som koronavaksinering på jobb:sorry: Har stilt meg bakerst i køen i håp om at det ikke er nok vaksiner og jeg må vente til neste pulje i tilfelle vi treffer denne pp:angelic:

Noen som har fått lignende test der halve streken er sterkere enn resten? Den ble rosa med en gang den kom i kontakt med urin:eek:

Vedlegg

• D6726052-2AC1-4783-B8B0-A8812BB8C7A9.jpeg
    D6726052-2AC1-4783-B8B0-A8812BB8C7A9.jpeg
    36,9 KB · Visninger: 167
Vis vedlegget 348955

Åå! Dette ligner på mine tester! Søren!:shifty:

Hvilket merke har du best erfaring med?

Back
Topp