Oss testetøser imellom

Skulle da bare mangle :Heartred her er vi mange som er/har vært i samme båt! Så her får du nok full forståelse fra alle! Håper det klaffer! Om ikke så kan det kanskje være en ide og ta det opp med lege? For støtte og eventuellt utredning?

En SA eller MA til, så skal jeg få støtte, men ikke før den tid, dessverre. Strengt system : /

Den øverste er fra i dag. Helt blank som jeg kan se:meh: For en berg og dalbane! Har en god del brunlig utflod i dag å, så mensen kommer nok til helga som «planlagt». Mulig jeg har mista veldig veldig tidlig da, at det er derfor den plutselig er negativ i dag. Begynner å bli lei hele greia:arghh: Påvirker hele systemet dette.
Åh, nei.. Jeg hadde så troa på testen din. Kan se ut som en tidlig kjemisk? . Ville nevnt det for legen, og hørt om du kan få den til å telle med. Sånn med tanke på utredning ❤️

Åh, nei.. Jeg hadde så troa på testen din. Kan se ut som en tidlig kjemisk? . Ville nevnt det for legen, og hørt om du kan få den til å telle med. Sånn med tanke på utredning ❤️

Kan virke sånn. Eggløsningstest er også negativ.:shifty:

Skal ringe henne å ta en prat i dag!

Takk for all større her inne!:love017

Hei :) er det noen som ser noe på denne testen? Er ca 9 dpo og dette er vanlig bp test! Synes det er vanskelig og tolke disse selv:bored::jimlad:

Vedlegg

• F7125F07-E896-49AD-B8FC-CF92AA28B29C.jpeg
    F7125F07-E896-49AD-B8FC-CF92AA28B29C.jpeg
    34,9 KB · Visninger: 168
Nok en morgentest med skyggestrek. Nå har jeg fått skygger/svake streker på både babyplan, cb early og tidligtest rfsu.. og sterkere EL-test i går kveld..! Blir spennende å teste EL senere i dag. Vi har hoppa i høyet for sikkerhets skyld.

Vedlegg

• E7D95B5A-0EFA-4075-BAE4-881CDB8E9FAD.jpeg
    E7D95B5A-0EFA-4075-BAE4-881CDB8E9FAD.jpeg
    30,7 KB · Visninger: 144
Finnes ikke en antydning til strek, heller ikke i dag. 11 dpo (mest sannsynlig) og 3 dager til mensen. Begynner å tvile på testene og syns det er da vitenskapelig umulig at den andre streken skal dukke opp. :smiley-ashamed005

Hei alle sammen
70464258-B02C-45A9-95A1-4C1E89578D70.jpeg
FCB79477-A3B3-4601-84D2-A1E14AA66334.jpeg

Har kjøpt meg en pakke med Make sure graviditetstest. Men synes strimlen har misfarging før bruk.
Noen som har erfaring om hvordan de skal se ut?

Legger ved to bilder før bruk.

Er det bare at jeg vil så gjerne eller er det en antydning til strek her? Skygge eller babystrek.. synes iallefall jeg ser noe:bored:

Vedlegg

• FDF980EE-AFE2-4A04-9A24-2139FEA4CF14.jpeg
    FDF980EE-AFE2-4A04-9A24-2139FEA4CF14.jpeg
    40,1 KB · Visninger: 130
Hei damer! Har et spørsmål igjen jeg, til dere som kan mye om dette. Om man får negativ eggløsningstest, er man helt sikkert ikke gravid da? Må den være positiv først, før en graviditetstest kan bli det? : )

Takk på forhånd❤️

Hei damer! Har et spørsmål igjen jeg, til dere som kan mye om dette. Om man får negativ eggløsningstest, er man helt sikkert ikke gravid da? Må den være positiv først, før en graviditetstest kan bli det? : )

Takk på forhånd❤️

Litt usikker faktisk.. Men trodde kanskje at det skulle være litt hcg økning før den slår ut på EL test :) ville nok ha stolt på hcg test fremfor EL test dersom det er tidlig etter en EL :)

Takk :Heartred hva? Var den blenda? Har vanskelig for å tro at det der var en skyggestrek! Vent en dag eller to til og test på ny :Heartred

Hadde bare de «vanlige», ikke de tidlige, men ser dårlig ut:grumpy: Da kommer mensen, så får vi satse på neste gang! Prøver bare å finne grunn til hvorfor formen er så dårlig, men mulig første mens etter SA er generelt verre! Eggløsningstest og graviditetstest er negativ, så må være det da.

Vedlegg

• 179D8C6C-6AE0-4E14-8421-931E9D296A08.jpeg
    179D8C6C-6AE0-4E14-8421-931E9D296A08.jpeg
    17,7 KB · Visninger: 130
Hei. Jeg fødte for 8 mnd siden, og har ikke fått mensen enda. Jeg og min partner har hatt lyst på to tette, så vi ønsker jo en graviditet så fort muligheten byr seg, så jeg går ikke på noen prevansjon. De siste par dagene har jeg vært skikkelig kvalm, sånn «bilsyk»-kvalm, noe som jeg aldri var med nr1. Tok en test på lørdag, syntes jeg kunne skimte en strek, men såpass utydelig at jeg tolket som negativ. Har ikke testet siden det. Sist vi hadde ubeskyttet sex var lørdag 6.februar.. føler jeg kjenner så mange som får negativt svar selv om de er gravide på nr2. Er det realistisk at jeg kan være gravid nå?

Hei. Jeg fødte for 8 mnd siden, og har ikke fått mensen enda. Jeg og min partner har hatt lyst på to tette, så vi ønsker jo en graviditet så fort muligheten byr seg, så jeg går ikke på noen prevansjon. De siste par dagene har jeg vært skikkelig kvalm, sånn «bilsyk»-kvalm, noe som jeg aldri var med nr1. Tok en test på lørdag, syntes jeg kunne skimte en strek, men såpass utydelig at jeg tolket som negativ. Har ikke testet siden det. Sist vi hadde ubeskyttet sex var lørdag 6.februar.. føler jeg kjenner så mange som får negativt svar selv om de er gravide på nr2. Er det realistisk at jeg kan være gravid nå?

Det er absolutt sjanse for at du kan være gravid ja :) Ville tatt en test til for å se om streken du skimtet har økt i styrke siden lørdag :)

Back
Topp