Oss testetøser imellom

Kan dette virkelig være Lloyds vanlige lurestrek? o_O

Vedlegg

• IMG_20210113_065121.jpg
    IMG_20210113_065121.jpg
    15,6 KB · Visninger: 179
Jeg stoler ikke på Lloyds, men dette var en ganske så synlig strek :) Prøv en annen test, får du strek der og så er du nok gravid ja :D
Jeg stolte på dem før, men når jeg så at gubben til ei hadde tissa på en, å fikk strek, da ga jeg meg over :-P har holdt meg sidene i natt, å skal kjøre på apoteket når de åpner, så får vi se!

Kjøpte clearblue sin tidligtest, den var negativ! Jeg skjønner ikke at det er mulig, to positive fra lloyds, å helt negativ clearblue. Tror jeg skal sende lloyds epost, med bilde av testene å klage!

Kjøpte clearblue sin tidligtest, den var negativ! Jeg skjønner ikke at det er mulig, to positive fra lloyds, å helt negativ clearblue. Tror jeg skal sende lloyds epost, med bilde av testene å klage!

Så rart! Ville dratt rett på butikken og kjøpt andre tester. Den var jo SÅ tydelig!!

Merkelig! Prøvd med vanlig stav/strimmel i stede for tidligtest?

Skulle egentlig vente til i morgen med digital.. Men klarte ikke og holde meg :hilarious: hurraaa!! Nå håper jeg bare at spiren holder hus!!

Vedlegg

• IMG_20210113_142926.jpg
    IMG_20210113_142926.jpg
    29 KB · Visninger: 162
Back
Topp