Abbie90
Glad i forumet
Typisk at den første testen blir positiv, og alle de andre har gått ut på dato til neste gang![]()
Sant, så sant
får satse på å gi bort til andre prøvere, om det skulle bli slikFollow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Typisk at den første testen blir positiv, og alle de andre har gått ut på dato til neste gang![]()
får satse på å gi bort til andre prøvere, om det skulle bli slikSant, så santfår satse på å gi bort til andre prøvere, om det skulle bli slik
![]()
Amazon![]()

var det lang leveringstid?
Sykt mye billigere enn i norge d.
bestilte 27.12 og hadde de var på plass forrige tirsdag, men sto at de ikke skulle komme før i dag
helt klart! Kjøpte de 2 first respons eskene, pregmate testene (100stk) å den CB med 4 tester i ei eske, for i overkant av 900 inkl.toll
Nei, synes ikke det var så illebestilte 27.12 og hadde de var på plass forrige tirsdag, men sto at de ikke skulle komme før i dag
helt klart! Kjøpte de 2 first respons eskene, pregmate testene (100stk) å den CB med 4 tester i ei eske, for i overkant av 900 inkl.toll
![]()
ikke verstom det ikke klaffer denne pp skal jeg bestille tror jeg. Har brukt sykt mye på g-tester og el-tester i et år nå..
vurderer dog å bestille en stor pakke med el-tester da.. går litt av de herKnow the feeling.. tok 7-8 pp'r før mini satt.. gikk med noen kr på tester.. men tror jeg skal ha nok g-tester ei stund nå davurderer dog å bestille en stor pakke med el-tester da.. går litt av de her
![]()

tok 7-8 her også, så ble jeg gravid men mistet i uke 9. nå er testetøsa verre enn før
El-tester skal jeg hamstre hos babyplan neste pp. Gikk tom denne pp, så aner ikke når el kom![]()

Åh.. så trist
Her ble spira sittende, til 8 uker før tiden og er 10 mnd gammel nå
Har fra bp nå... er litt skuffa.. fått mer utslag på makesure og cb sine på el så langt...![]()

Herlig
Åå? Har bare testa bp sine og er fornøyd med de. Har så ustabile sykluser, så det går en del av de![]()
Var fornøyd med de tidligere jeg og.. så vet ikke helt hva som er skjedd.. om der bare er meg og kroppen eller hva
rart man blir stressa i hue eller?De første rundene med bp sine fikk jeg bra utslag, nå de siste gangene har jeg vært veldig i tvil selvså her ble det metode sine i tillegg tror jeg det var.. Og så clearblue sim advanced fertility monitor! Men denne runden fikk jeg utslag på bp og metode sine, monitoren sa ikke max fertilitet før dagen etter
rart man blir stressa i hue eller?

Var som meg det, var fornøyd med de da jeg brukte de i 2019, men nå er jeg ikke så sikker... men venter ennå i spenning på når el kommer, om den kommer etter cerazetteslutt![]()
og det ser ut som om det klaffet
nå må bare spiren bare holde seg inni der!!Ja jeg fikk så tydelie positive tidligere, det var liksom ikke noe tvil om at den var positiv.. Så nå denne runden ble det trippelsikringog det ser ut som om det klaffet
nå må bare spiren bare holde seg inni der!!
Tester du en gang til dagen etter EL? Eller flere ganger?

Samme her.. har den lilla digitale fra cb også nå da
Tester stortsett en gang om dagen ja![]()
tror jeg testet 3 ganger om dagen når det var nær EL i følge kalenderen
pleier ikke å stemme med sykluskalenderen.. Tror det har skjedd en gang siden vi starta med å prøve oss på nr 2!Bra det ikke bare er meg som holder på sliktror jeg testet 3 ganger om dagen når det var nær EL i følge kalenderen
pleier ikke å stemme med sykluskalenderen.. Tror det har skjedd en gang siden vi starta med å prøve oss på nr 2!

Hehe.. kjenner det holder med en gang om dagen, frem til jeg finner dagen det kommer noe som helst slags stigning
Skulle egentlig ikke begynne å prøve på nr 2 før i feb en gang.. men noen avglemte/forseint tatt piller endret de planene![]()
har ikke brukt noe etter sist fødsel, håpte å få det til å klaffe for en god stund siden.. Men.. Sånn gikk det jo ikke
hehe, 1 gang holder nok