Floken
Forumet er livet
Øverste i ettermiddag og nederste fra i kveld. Etter litt Google søk så leste jeg at noen har fått skyggestrek på disse.. Så ble veldig i tvil. Men hallo?? Så sterke skygger går vell ikke an å få??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja har hørt om det før her dessverre, hvis du ser på streken så er den også sterkere øverst og er ikke lik farge gjennom hele, så den er nok ødelagt. Får krysse fingrene for at streken vi skimter bare blir sterkere!Oj, det var jo spennende! Tror ikke jeg får til bedre bilde, dessverre. Har lurt selv om jeg kan skinte noe, men tror ikke det er noe.
Men er det sannsynlig at fargestoffet kan ha blitt overført til graviditetstesten? Eller kan tester av samme type ha såpass ulik sensitivitet. Tror jo egentlig på det første, men lov å håpe![]()
Dette var min skyggestrek på samme test, jeg var gravid da, men hadde ikke begynt å produsere hcg enda for det gikk 3-4 dager før jeg begynte å få positiv på andre tidligtester. Den så veldig rosa ut også. Fikk slik strek på alle jeg prøvde fra det merket så kommer ikke til å kjøpe de igjenØverste i ettermiddag og nederste fra i kveld. Etter litt Google søk så leste jeg at noen har fått skyggestrek på disse.. Så ble veldig i tvil. Men hallo?? Så sterke skygger går vell ikke an å få??
Takk for svar. Greit å høre andres erfaringer når man velger å teste så tidligDette var min skyggestrek på samme test, jeg var gravid da, men hadde ikke begynt å produsere hcg enda for det gikk 3-4 dager før jeg begynte å få positiv på andre tidligtester. Den så veldig rosa ut også. Fikk slik strek på alle jeg prøvde fra det merket så kommer ikke til å kjøpe de igjenDet betyr ikke at du ikke er gravid da, kan hende din strek er babystrek selv om disse testene ikke er så bra
ville prøvd en annen for å bekrefte uansett
Lloyds tester.. Har aldri brukt disse før. Er 8-10 dpo, litt usikker. Noen som har erfaring med disse?
ser strek på de, men etter 4 års prøving og oppstart med IVF over nyåret så klarer eg ikke helt å tro at dette kan være begynnelsen på noe.. Noen formeninger? Den nederste er når testen er tørket.

Så lenge fargen er blå så kan det det, men de er kjent for skyggestreker har jeg lest, og de blir ofte tydeligere etter fristen. Ta en ny test duVis vedlegget 344842 Idiotisk spørsmål som har blitt stilt tusen ganger før, og som jeg selvfølgelig vet dere ikke kan svare på... trøster meg med at de fleste her inne er i samme båt, og dermed forstår min frustrasjon
Tok en test i dag tidlig, trooor jeg er ca 10 dpo. Venta ikke ut tidsfristen før jeg kasta den, den så liksom bare veldig negativ ut og jeg hadde knapt med tid. Ca en time etterpå gjorde jeg jo det man ikke skal gjøre - jeg så på testen igjen. Da var det antydning til blå strek (kommer ikke tydelig frem på bildet, men jeg ser den på en armlengdes avstand til og med uten briller...)
KAN dette være begynnelsen på noe....? Eller er det minimale sjanser for at denne streken er av betydning...?
Så lenge fargen er blå så kan det det, men de er kjent for skyggestreker har jeg lest, og de blir ofte tydeligere etter fristen. Ta en ny test du![]()
Hvis du klarer å holde deg så kan du jo ta en ny litt seinere. Ellers kan du prøve rfsu sine tidligtester, de har jeg ikke hørt noe spesielt omFargen er sterkt blå helt øverst på streken, der med kanten ved vinduet. Og ser svakt blått ut nedover også. Men om de er kjent for skyggestrek i tillegg, kan jo dette bety hva som helst.. Har én test igjen, jeg får ta den i morgen tidligHadde håpa på et mer tydelig svar i dag siden det er snakk om et glass vin eller to i kveld, men de får jeg heller bare stå over sånn for sikkerhets skyld..
Hvis du klarer å holde deg så kan du jo ta en ny litt seinere. Ellers kan du prøve rfsu sine tidligtester, de har jeg ikke hørt noe spesielt omHvis skyggestreken er blå så ville jeg tenkt babystrek, men det beste er å få det bekreftet av en annen test
![]()

Det er sant, masse lykke til! Håper på babystrekSkal prøve å vente til i morgenEr hjemme hos mine foreldre, og ikke sjans å få tak i nye tester her. Surt å ta den siste i dag med samme resultat
Takk for svar!
![]()

Denne da, er den positiv?Svidde av siste testen nå, får ikke tak i nye før i neste uke
Denne gangen kom derimot streken opp i god tid før tidsfristen gikk ut, om enn veldig svak
Vis vedlegget 344902
Denne da, er den positiv?Svidde av siste testen nå, får ikke tak i nye før i neste uke
Denne gangen kom derimot streken opp i god tid før tidsfristen gikk ut, om enn veldig svak
Vis vedlegget 344902
Vis vedlegget 344902
Ja jeg har testet negativ både 11 og 12 og vært gravid. Skal ikke gi falske forhåpninger altså, men jeg har slutta å teste før 12 dpo siden jeg vet jeg får hcg seintTestet i dag. Antar jeg er 10 dpo i forhold til EL test.
Negativ test I dag.. jeg ser i allefall ingenting der.
Gått med lignende menssmerter og ligamentsmerter + korsryggen siste 2 - 3 dagene av og på, spesielt kveld, slik jeg hadde sist ganger jeg var gravid. bruker ikke få menssmerter før rett før mens...
Aldri testet før over IKM før... så kan jo være at det var for tidlig for meg???
Flere som har fått negative tester 10 dpo og likevel vært gravide?
Testet i dag. Antar jeg er 10 dpo i forhold til EL test.
Negativ test I dag.. jeg ser i allefall ingenting der.
Gått med lignende menssmerter og ligamentsmerter + korsryggen siste 2 - 3 dagene av og på, spesielt kveld, slik jeg hadde sist ganger jeg var gravid. bruker ikke få menssmerter før rett før mens...
Aldri testet før over IKM før... så kan jo være at det var for tidlig for meg???
Flere som har fått negative tester 10 dpo og likevel vært gravide?