Ja, tror det er fin stigning så langt (11 DPO)Fortsatt stigning i dag? <3

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, tror det er fin stigning så langt (11 DPO)Fortsatt stigning i dag? <3

Tusen takkGratulerer!!! Da må h*n bare klore seg godt fast <3 For en fin julegave!
Ny test, fremdeles veldig svak strek, så det er kanskje ikke skygge? (Bilde fra tidligere i dag lenger opp, er 8 DPO)
BabystrekTok denne på 8 DPO. Synes jeg kan skimte noe. Hva tror dere? Kan det være skygge?
Føler den er svak 12 dpo når jeg ser andre sine testerMakesure vanlig test.
Tusen takkMin var mye svakere når jeg fikk strek 11 dpo..vi produserer ikke alle lik mengde hcg
og dag 12 dpo er enda veldig tidlig, finnes de som ikke får utslag før flere dager etter forventet mens.. Så pust med magen
krysser fingrene for at spiren holder hus
![]()
Jeg har testa blenda 12 dpo og svakt positivt 14 dpo! Ble baby av det ogFøler den er svak 12 dpo når jeg ser andre sine testerMakesure vanlig test.
Føler den er svak 12 dpo når jeg ser andre sine testerMakesure vanlig test.
Jeg serSer dete noe?
Babyplan stil opp kontrasten litt
BabystrekBabyplan stil opp kontrasten litt
Tok en ny, og den var selvfølgelig negativ. Er bare 9 dpo, så håpet er heldigvis ikke ute!Føler jeg kan skimte noe på den nederste. Har du et bedre bilde?Må bare dele dette. Tok en eggløsningstest og en graviditetstest før jeg gikk i dusjen. Fikk helt sjokk da jeg så at det var strek på begge testene. Ble kjempeglad! Helt til jeg kom på at fargestoffet sikkert hadde glidd ned fra eggløsningstesten til graviditetstesten, da de lå helt inntil hverandre. JajaTok en ny, og den var selvfølgelig negativ. Er bare 9 dpo, så håpet er heldigvis ikke ute!

Lloyds tester.. Har aldri brukt disse før. Er 8-10 dpo, litt usikker. Noen som har erfaring med disse?
ser strek på de, men etter 4 års prøving og oppstart med IVF over nyåret så klarer eg ikke helt å tro at dette kan være begynnelsen på noe.. Noen formeninger? Den nederste er når testen er tørket.