Jozo
Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
❤ Juliskattene 2018 ❤
Sommerfuglene
JuniJubel2021
✨️Julestjernene2023✨️
Ser noe der ja!Vis vedlegget 343657 Yey or ney?! Blir gal av å myse på disse testene. Er mellom 9 og 12 dpo en plass
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser noe der ja!Vis vedlegget 343657 Yey or ney?! Blir gal av å myse på disse testene. Er mellom 9 og 12 dpo en plass
Har også hørt litt forskjellig om LLP-testene. Tok en selv i dagtidlig, 9 dpo, der synes jeg fargen var synlig, og ikke bare skygge. Men vi får begge leve i håpet og fortsette å teste fremoverTatt 8 dpo. Lloyd har jeg hørt mye dårlig om, så dette er jo «spennende»..![]()

Tror det er en vinner jeg9 dpo. Krysser fingrene for at det ikke er skyggeBildene er tatt innen for fristen.
![]()

Synes jeg ser så vidt en strek på den nederste jegOkei.. Har aldri opplevd at jeg kan se antydning til strek etter tidsfristen når di først har vært blenda..Er det vanlig med Metode sin stav og rfsu sine strimmeltester? Legger ved bilder..
På den ene metode testen var den blenda.. Mens på den andre er det antydning til strek, tror jeg.. Om det ikke er skyggestrek! Man ser jo det man ønsker og se av og til
Ikm i morgen tror jeg..
Synes jeg ser så vidt en strek på den nederste jeg![]()

Bare for å sammenligne er dette min metode test fra i dag, kan godt være starten på noe hos deg?Okei.. Har aldri opplevd at jeg kan se antydning til strek etter tidsfristen når di først har vært blenda..Er det vanlig med Metode sin stav og rfsu sine strimmeltester? Legger ved bilder..
På den ene metode testen var den blenda.. Mens på den andre er det antydning til strek, tror jeg.. Om det ikke er skyggestrek! Man ser jo det man ønsker og se av og til
Ikm i morgen tror jeg..

Bare for å sammenligne er dette min metode test fra i dag, kan godt være starten på noe hos deg?![]()
har aldri opplevd at tester har blitt positive etter fristen.. Har bare vært helt blenda liksom?
men utrolig kjekt å se at du har fått utslag
Ingenting er vel umuligJeg er nesten litt redd for å håpe, siden vi la inn aksjer 6-7 dager før EL.. Så sjangsen er i utgangspunktet snevert.. Men, det er ikke umulig! Skal ta ny test i morgen tidlig for å se om den gir utslag siden den fra metode fikk strek, riktig nok etter fristen var utehar aldri opplevd at tester har blitt positive etter fristen.. Har bare vært helt blenda liksom?
men utrolig kjekt å se at du har fått utslag
![]()
Lykke til!Husk at ingen graviditeter er likeMine tester i dag. Øverste fra i dag tidlig og nederste i kveld. Føler nesten den er blitt svakere
9 dpo så ennå tidlig. Men sist jeg var gravid så fikk jeg sterkere streker på ettermiddagen.

Ingenting er vel umuligLykke til!
jeg har egentli gått å tenkt at det ikke er sjangs i havet, men man blir jo litt ivrig når man aner et snev av håp å tester som en tulling
takk!!
12 dpo, og hadde egentlig gitt opp. Men det er «noe» på den nederste testen på bildene? Har redigert litt, men så den godt med egne øyne. Ser det best på screenshoten fra Premom appen. Vet ikke hva jeg skal tro....Hva tenker dere? Streksynet mitt begynner å bli slitent![]()