Oss testetøser imellom

Mengden hcg i urinen øker jo for hver time som går da om man er gravid, så om dere gjenskaper morgenurin ved å holde dere i minst 4 timer uten å drikke for mye så kan det jo gå. Jeg tenkte å ta en ny en før jeg legger meg. Gikk på do sist kl.18:00 så tenker at jeg kjører på med en rundt 23 tiden. Er den blenda så er den blenda, så får vi heller kjøpe nye :hilarious: Det er jo så gøy å teste likevel!

Er så enig i at det er gøy å teste! Føler nesten det er som å skrape flaxlodd. Kanskje jeg vinner på denne testen:hilarious:

Noen som ser noe? Kun 7 dpo i dag, men klarer ikke la være å teste :p

Vedlegg

• 6F4D82EA-5138-4470-98E2-37E32E27C822.jpeg
    6F4D82EA-5138-4470-98E2-37E32E27C822.jpeg
    30,4 KB · Visninger: 183
Føler det er ganske stort fokus på hvor tidlig man kan få positiv graviditetstest (har sett folk fått positiv test så tidlig som 7dpo). Det jeg lurer på er, hvor sent (dpo) kan man få positiv test? F.eks ei testetøs som meg som tester 2 ganger for dag og den ene er mer blenda enn den andre. Hvor lenge er det egentlig vits i å teste? Hvor sent har dere opplevd å få første positive graviditetstest etter å ha fått negativ først?

Føler det er ganske stort fokus på hvor tidlig man kan få positiv graviditetstest (har sett folk fått positiv test så tidlig som 7dpo). Det jeg lurer på er, hvor sent (dpo) kan man få positiv test? F.eks ei testetøs som meg som tester 2 ganger for dag og den ene er mer blenda enn den andre. Hvor lenge er det egentlig vits i å teste? Hvor sent har dere opplevd å få første positive graviditetstest etter å ha fått negativ først?
Det er vel dagen etter IKM testen skal være 99% sikker. Hvis du ikke vet så ville jeg tatt utgangspunkt i at egget fester seg mellom 6-12 dpo, og jeg leste et sted at det tok 48 timer fra egget festet seg og til kroppen hadde produsert nok hcg til å gi en positiv test. Så da vil vel 15 dpo gi riktig resultat. Mitt første svangerskap tok jeg en test 9 dpo som var negativ (eggløsning ut i fra termin), tok en ny en uke etterpå, viste ikke på det tidspunktet når el var så gikk ut i fra at testen var riktig derfor testet jeg ikke før en uke etterpå siden mensen aldri kom som var positiv, da var jeg jo 16dpo.

Tok en rfsu tidligtest i dag, helt blenda, så må ha vært skyggestrek på de fra Lloydspharmacy. Blir dyrt, men tenker å teste morgen og kveld til jeg får positiv test eller mensen. Første syklus etter ammeslutt så tviler på det sitter denne gangen egentlig, men kan jo håpe!

Håper dette da er gullegget som slipper. Aldri fått så høy tidligere . Det har vært sånn at man så vidt ser at den er positiv. Men denne idag var knallpositiv. Aksjer lagt inn :angelic:

Vedlegg

• Screenshot_20201118_173007.jpg
    Screenshot_20201118_173007.jpg
    30,4 KB · Visninger: 123
Tok en rfsu tidligtest i dag, helt blenda, så må ha vært skyggestrek på de fra Lloydspharmacy. Blir dyrt, men tenker å teste morgen og kveld til jeg får positiv test eller mensen. Første syklus etter ammeslutt så tviler på det sitter denne gangen egentlig, men kan jo håpe!
Samme her, bare jeg tok ikke tidligtest i dag da. Og streken på den andre testen er ikke like synlig (etter tiden da). Så regner med det var skyggestrek her også. Så da kan vi heie på hverandre neste måned. :smiley-bounce016
Hahaha, jeg skal vente med å teste. Prøve å spare noen kroner. :smiley-ashamed004

Den var helt hvit i sted også, tok en på morgenurin er tidligtest og skal ha mensen på lørdag/søndag, så da burde den vel gitt utslag nå om jeg er gravid?
Den burde jo slå ut på morgenurin når det er tidligtest ja. Men, som de andre damene her sier. Håper er jo ikke ute før mensen kommer. :happy:

Back
Topp