Oss testetøser imellom

Har noen av dere erfaring med Lloydspharmacy tidligtester fra vitus apotek? Tok denne i dag, er bare 6dpo men kjente krampene begynte mye tidligere enn sist så våget meg å ta en test. Skimter noe, men uten farge så ble brått usikker på om det var en skyggestrek :wacky: har tatt disse før uten at jeg har sett skyggestrek, men tenkte å høre hva dere tror!

Vedlegg

• B7612776-F4C3-4840-8DE7-6B85D89EAC20.jpeg
    B7612776-F4C3-4840-8DE7-6B85D89EAC20.jpeg
    30,2 KB · Visninger: 138
  • B2890B17-B941-41D4-B5B8-5B4550E7869A.jpeg
    B2890B17-B941-41D4-B5B8-5B4550E7869A.jpeg
    20,3 KB · Visninger: 138
Har noen av dere erfaring med Lloydspharmacy tidligtester fra vitus apotek? Tok denne i dag, er bare 6dpo men kjente krampene begynte mye tidligere enn sist så våget meg å ta en test. Skimter noe, men uten farge så ble brått usikker på om det var en skyggestrek :wacky: har tatt disse før uten at jeg har sett skyggestrek, men tenkte å høre hva dere tror!
Jeg stoler ikke på disse testene :/ har selv fått skyggestreker på flere av de og blitt såå skuffet. Ville heller prøvd en annen test :)

Jeg stoler ikke på disse testene :/ har selv fått skyggestreker på flere av de og blitt såå skuffet. Ville heller prøvd en annen test :)
Har bare en til av samme type, så tenker at jeg prøver den i morgen eller i kveld bare fordi jeg er utålmodig:hilarious:, blir det ikke kraftigere så venter jeg til 10dpo og tester med vanlig test. Tiden vil jo vise uansett om det er en skyggestrek eller ikke.

Hvordan klarer man å se om det er skyggestrek eller babystrek?
Den får ikke farge :) Din ser nesten for sterk ut til å være en skyggestrek :D Har også hørt at babyplan er bra i forhold til skyggestreker, at ikke mange opplever å få skyggestreker på dem.

Den får ikke farge :) Din ser nesten for sterk ut til å være en skyggestrek :D Har også hørt at babyplan er bra i forhold til skyggestreker, at ikke mange opplever å få skyggestreker på dem.
Tok vekk bildet siden det så nesten ut som ett tullebilde ved siden av den barnetattoeringen. Hehe. Men, jeg er enig i at den ser for sterk ut. Men er bare 6-7 dpo evt. så den var nesten for sterk til det også. Hahaha, blir gal.

Tok vekk bildet siden det så nesten ut som ett tullebilde ved siden av den barnetattoeringen. Hehe. Men, jeg er enig i at den ser for sterk ut. Men er bare 6-7 dpo evt. så den var nesten for sterk til det også. Hahaha, blir gal.
Kanskje du er lenger enn du tror? Tatt el test?

Føler meg så dum nå. :banghead: Fikk blenda test på morran i dag også får jeg meg til å ta en ny en nå. :hungover: Akkurat som at det skulle ha skjedd noe i løpet av dagen... :banghead: Jeg blir gal. :arghh:

Noen som har fått strek på Make sure testene på de som ikke er tidlig, men fått negativ på digital?

Jeg har! 2 ganger. Regner med at det var kjemisk. Legger ved den svaaakt positive testen jeg fikk samtidig med negativ digital. Det merkelige er jo at den digitale er den med høyest sensitivitet, så ble aldri helt klok på det..

Vedlegg

• Screenshot_20201117-185253_Chrome.jpg
    Screenshot_20201117-185253_Chrome.jpg
    14,7 KB · Visninger: 152
Enig! Har erfaring med at Lloyds pharmacy kan gi skikkelige streker uten at man er gravid. Kommer ikke til å kjøpe de igjen. Her er et bilde av min da jeg ikke var gravid. Isåfall må det ha vært en ekstremt raskt forsvinnende kjemisk, for digital samme dag var negativ.

Vedlegg

• 20201117_190105.jpg
    20201117_190105.jpg
    15,8 KB · Visninger: 127
Enig! Har erfaring med at Lloyds pharmacy kan gi skikkelige streker uten at man er gravid. Kommer ikke til å kjøpe de igjen. Her er et bilde av min da jeg ikke var gravid. Isåfall må det ha vært en ekstremt raskt forsvinnende kjemisk, for digital samme dag var negativ.
Digital krever ofte mer føler jeg og er ikke bra for å fange opp tidlig. Jeg holder meg nå til i kveld og prøver å ikke drikke noe, så får jeg ta en til. Hcg vil øke gjennom dagen så om det faktisk var en strek vil det vise litt mer tenker jeg. Men vet det enda er ganske tidlig. Jeg ville tatt en til som ikke er digital om jeg var deg i morgen, for din så farget ut, og man kan fysisk ikke få en farget skyggestrek da den kun reagerer på hcg. Edit: hvis det var lenge siden så kan det hende det var kjemisk og at nivået ikke ble høyt nok før det forsvant til den digitale? Etter å ha lest mye her inne føler jeg i hvertfall det går igjen at de digitale fort blir negative om man tester tidlig.

Jupp. Og jeg kan nesten ikke ha hatt el noe tidligere uansett. For jeg går nesten rett fra mensen til el. Har 26 dagers syklus.
Kan være tvillinger da, eller bare at egget festa seg tidlig. Tror festningen har skjedd tidlig på meg. Registrerte symptomer forrige graviditet. Begynte å få murringer på dag 10sist og varte i 3 dager, denne gangen kom de på dag 4 og har vart i 3 dager nå.

Føler meg så dum nå. :banghead: Fikk blenda test på morran i dag også får jeg meg til å ta en ny en nå. :hungover: Akkurat som at det skulle ha skjedd noe i løpet av dagen... :banghead: Jeg blir gal. :arghh:
Det samme har jeg gjort. Tester flere ganger om dagen, selv om dagen starter med en blenda test:facepalm: Så du er ikke aleine!!

Gått å lese at det ikke bare er meg som surrer med tanker om skyggestrek å innbilninger om streker :whacky059 øya går i kryss, bokstavelig talt!

Håper på å få positiv test snart! Ikke lett å få sykluser til og klaffe når samboer jobber 2 uker ute på bøljan blå:salut

Digital krever ofte mer føler jeg og er ikke bra for å fange opp tidlig. Jeg holder meg nå til i kveld og prøver å ikke drikke noe, så får jeg ta en til. Hcg vil øke gjennom dagen så om det faktisk var en strek vil det vise litt mer tenker jeg. Men vet det enda er ganske tidlig. Jeg ville tatt en til som ikke er digital om jeg var deg i morgen, for din så farget ut, og man kan fysisk ikke få en farget skyggestrek da den kun reagerer på hcg. Edit: hvis det var lenge siden så kan det hende det var kjemisk og at nivået ikke ble høyt nok før det forsvant til den digitale? Etter å ha lest mye her inne føler jeg i hvertfall det går igjen at de digitale fort blir negative om man tester tidlig.

Jeg har motsatt erfaring når det gjelder digital test. Kjøpte en tidligtest fra rfsu et par ganger forrige svangerskap. Den viste en svaaak svak strek og den hadde ikke forandret seg når jeg tok ny test et par dager senere. Tok da en digital test med samme urinprøve som rfsu og den digitale sa gravid med en gang. Så jeg syntes digital har fungert bedre... :bored:

Det samme har jeg gjort. Tester flere ganger om dagen, selv om dagen starter med en blenda test:facepalm: Så du er ikke aleine!!

Mengden hcg i urinen øker jo for hver time som går da om man er gravid, så om dere gjenskaper morgenurin ved å holde dere i minst 4 timer uten å drikke for mye så kan det jo gå. Jeg tenkte å ta en ny en før jeg legger meg. Gikk på do sist kl.18:00 så tenker at jeg kjører på med en rundt 23 tiden. Er den blenda så er den blenda, så får vi heller kjøpe nye :hilarious: Det er jo så gøy å teste likevel!

Back
Topp