Cld97
Betatt av forumet
Testet nettopp! Kom akkurat inn døra fra jobb og rett ned på doFortsatt veldig svakt, men synes kanskje den er litt mer rosa? (Hvis dere ser noe i det hele tatt
)
Tok denne 7 dpo, men synes ikke stripa er «blå» nok

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Testet nettopp! Kom akkurat inn døra fra jobb og rett ned på doFortsatt veldig svakt, men synes kanskje den er litt mer rosa? (Hvis dere ser noe i det hele tatt
)

)
Klarte ikke dy meg, og svidde av en test i dag jeg også. 7 DPO.
Synes jeg ser en bitteliten antydning til strek.
Eller er det bare jeg som innbiller meg det?
Så spennende 
Jeg ser!Tok nettopp denne testen! 9 dpo og 6-7 dager til ikm (syklus på 31). Ser dere?![]()

Jeg ser!Så spennende
![]()
Tok nettopp denne testen! 9 dpo og 6-7 dager til ikm (syklus på 31). Ser dere?Synes den er mer rosa i virkeligheten
![]()

Helt klart babystrekVis vedlegget 340117
Denne testen tok jeg i dag, 1 dag igjen til jeg skal få mensen. Synes streken vises veldig godt æ . Er jeg gravid eller er det skyggestrek?
GratulererVis vedlegget 340117
Denne testen tok jeg i dag, 1 dag igjen til jeg skal få mensen. Synes streken vises veldig godt æ . Er jeg gravid eller er det skyggestrek?

Håpe virkelig detHelt klart babystrekgratulerer !
tusen takk Vis vedlegget 340117
Vis vedlegget 340117
Testet idag? Så spent!Gjør du? Da er det ikke bare i hodet mitt!
Blir spennende å se i morgen.

Gratulerer10 dpo og ikke i tvil lenger4 måneder siden SA, og de månedene har vært lange! Endelig

Gratulerer så mye10 dpo og ikke i tvil lenger4 måneder siden SA, og de månedene har vært lange! Endelig
Testet idag? Så spent!![]()