Oss testetøser imellom

Så gøy! :HeartbigredTusen takk:Heartred jeg tok en babyplan tidlig test igjen i dag, og den var litt sterkere med rosa strek , så jeg dristet meg til å ta den digitale gravidtesten jeg hadde kjøpt inn, og da kom det opp gravid! :love7 jeg kan ikke tro at det er sant, og gleder meg til mannen kommer hjem så jeg kan vise, han er like spent som meg, men tenkte å overraske han med denne testen når han kommer hjem:Heartred Det er jo enda tidlig og strekene mine er ikke sterke, men den følelsen at det står gravid på den digitale, gjør at jeg blir helt overlykkelig:happy: så gøy at vi bare er noen dager i mellom hverandre, tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger:love7

Vis vedlegget 339355
Åhh så deilig!!! Gratulerer så mye:love7 Er noe helt annet å få opp «gravid» enn to streker man må tyde!:hilarious: Nyt lykkerusen og kos deg med mannen i kveld:D Veldig gøy, du får melde deg inn i juli 2021 forumet:joyful:

Negativ ikke gravid på cb digital igjen. Inni er den slik. Fikk 4 positive tester i sommer å var ikke gravid. Er 1 dag over ikm nå:/ men står at jeg ikke er

Ikke åpne de digitale. De vil alltid ha streker her og der, uansett. Hvis du vil tolke streker, anbefaler jeg å heller kjøpe strimmeltester ♥️

Fikk idag første tydelige rosa strek, etter «usynlige» skyggestreker i et par dager, 10-12 dpo. Antageligvis 11.

Ble ikke så tydelig på bildet, ser mest ut som om den ikke er ferdig og fargen henger bare, men dette var det eneste jeg rakk å knipse før tiden gått ut. Men var igjen en svaaaak men rosa strek også når all fargen sveipet ferdig. Som ble nesten borte når testen tørket helt inn senere på dagen, men det er resultatet før 5 min som teller, sant?

Noen som ser den her? :bored:

Vedlegg

• 7AA6B3E3-F599-4107-8DFA-EC4AE29AFE79.jpeg
    7AA6B3E3-F599-4107-8DFA-EC4AE29AFE79.jpeg
    28,1 KB · Visninger: 176
Kan jeg ha fått et parti med skyggestreker, tro? Noen som har opplevd det på 'alle testene' 9DPO kveld nå :smiley-angelic001
IMG_20201030_214307.jpg

Fikk idag første tydelige rosa strek, etter «usynlige» skyggestreker i et par dager, 10-12 dpo. Antageligvis 11.

Ble ikke så tydelig på bildet, ser mest ut som om den ikke er ferdig og fargen henger bare, men dette var det eneste jeg rakk å knipse før tiden gått ut. Men var igjen en svaaaak men rosa strek også når all fargen sveipet ferdig. Som ble nesten borte når testen tørket helt inn senere på dagen, men det er resultatet før 5 min som teller, sant?

Noen som ser den her? :bored:
Jeg skimter en strek :)

Håper, håper, håper :smiley-angelic001 ble lurt av noen skyggestreker på babyplan sist, så får ha litt is i magen ❤️

QUOTE="Dipsy, post: 26553707, member: 133238"]Håper, håper, håper :smiley-angelic001 ble lurt av noen skyggestreker på babyplan sist, så får ha litt is i magen ❤️[/QUOTE]

kan være lurt:happy: de har lurt meg også et par ganger:wtf:

Back
Topp