Oss testetøser imellom

Jeg tok en test i mårres. Satt og så på den og fargen hadde begynt å forsvinne og så ingen strek. Jeg la den bort en stund før de fem minuttene hadde gått, men så glemte jeg den helt bort. Så på den nå noen timer senere og da er det strek. Det jeg lurer på er om det kan komme en ganske tydelig svak strek etter tiden? Jeg aner ikke om den kom før tiden gikk ut eller ikke i så fall.

Jeg tok en test i mårres. Satt og så på den og fargen hadde begynt å forsvinne og så ingen strek. Jeg la den bort en stund før de fem minuttene hadde gått, men så glemte jeg den helt bort. Så på den nå noen timer senere og da er det strek. Det jeg lurer på er om det kan komme en ganske tydelig svak strek etter tiden? Jeg aner ikke om den kom før tiden gikk ut eller ikke i så fall.

Om det er babyplan så har jeg opplevd å få strek etter tidsfristen flere ganger, ikke gravid.

Ville tatt en ny test i morgen:happy:

Er rfsu

Vedlegg

• 20201025_135953.jpg
    20201025_135953.jpg
    7 KB · Visninger: 192
Hei. Jeg testet denne (se første bilde) på lørdag. Var igrunnen ikke i tvil på at den var positiv. Så jeg tok en ny i morges å den følte jeg var svakere? Om den i det heletatt var positiv. (Se siste bilde). Burde ikke testen vært sterkere i dag? Kan også nevne at ikm var i går.

Vedlegg

• BAE4358C-6D7F-4EDD-958B-669480BAF792.jpeg
    BAE4358C-6D7F-4EDD-958B-669480BAF792.jpeg
    20,5 KB · Visninger: 149
  • EE26FC3A-7064-4F0B-B230-BBD84F9B4DFC.jpeg
    EE26FC3A-7064-4F0B-B230-BBD84F9B4DFC.jpeg
    17,6 KB · Visninger: 148
Back
Topp