Lillafrosk
Fembarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Ser dessverre ingenting:/Noen som ser strek her?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser dessverre ingenting:/Noen som ser strek her?![]()
Tok en vanlig CB-test i går, den var blenda. Så mest sannsynlig skyggestrek på testen fra Lloyds Pharmacy. Jeg brukte monitor forrige pp, har en del tester for eggløsning liggende. Men får jo ikke brukt de på monitor før mensen har vært på besøk. Tok en likevel, hva tror dere? Eggløsning på vei? PS. Er klar over at disse testene i utgangspunktet ikke skal leses av uten å bruke monitoren, men husker jeg så strekene før også.
Disse skal man ikke lese av uten monitor, så det er umulig å si om eggløsning er på vei. Får alltid to streker på dem.Tok en vanlig CB-test i går, den var blenda. Så mest sannsynlig skyggestrek på testen fra Lloyds Pharmacy. Jeg brukte monitor forrige pp, har en del tester for eggløsning liggende. Men får jo ikke brukt de på monitor før mensen har vært på besøk. Tok en likevel, hva tror dere? Eggløsning på vei? PS. Er klar over at disse testene i utgangspunktet ikke skal leses av uten å bruke monitoren, men husker jeg så strekene før også.

Hvorfor er det så mange som alltid legger små gjenstander ved siden av testene? F.eks ringer, hårspenner, hårstrikker.. Har aldri skjønt poenget og tenkt så mye på det at nå MÅ jeg spørre..![]()

Jeg gjør det for at kamera skal fokusere![]()
Men takk for svar!Åja, fokuserer den bedre da? Ikke tenkt overMen takk for svar!
9 DPO og testet i dag tidlig på morgenurin. Er så redd for at det er skyggemen har ikke fått skygge på noen andre tester jeg har testet med.

Er det makesure? Har ikke fått skygge på de før jeg ihvertfall. Krysser fingrene for deg![]()
har brukt opp en av de pakkene jeg kjøpte + 2 tester av denne pakken og aldri fått skyggestek før
er livredd nå for å bli skuffet 
ja det er disse som har utløpsdato denne mndhar brukt opp en av de pakkene jeg kjøpte + 2 tester av denne pakken og aldri fått skyggestek før
er livredd nå for å bli skuffet
![]()
Klarte ikke å vente så jeg smellet av 2 tester til av forskjellige merker og sensitivitet
Blå fra makesure tidlig og en vanlig fra babyplan. Vet ikke om dere andre ser streker på begge to MEN det gjør jeg![]()
Ser godt at det er streker på beggeKlarte ikke å vente så jeg smellet av 2 tester til av forskjellige merker og sensitivitet
Blå fra makesure tidlig og en vanlig fra babyplan. Vet ikke om dere andre ser streker på begge to MEN det gjør jeg![]()
Hurra11dpo i dag, har hatt innsett av en 3-dagers eskimo ❤ Nå må du bare klamre deg fast helt til juni lille spire!
Vis vedlegget 337101
Hurrakrysser fingrene for at det blir baby i juni
![]()
❤12 Dpo, skyggestrek på to forskjellige typer tester
Innen tidsfrist. Fikk skyggestrek i går også, men nå har den økt så jeg slipper stå i lyset for å se den skikkelig. hva tror dere, er det håp?
ser ingenting på dei øverste, kaanskje ein antydning på den nederste der! Lykke til!