Oss testetøser imellom

Tok en vanlig CB-test i går, den var blenda. Så mest sannsynlig skyggestrek på testen fra Lloyds Pharmacy. Jeg brukte monitor forrige pp, har en del tester for eggløsning liggende. Men får jo ikke brukt de på monitor før mensen har vært på besøk. Tok en likevel, hva tror dere? Eggløsning på vei? PS. Er klar over at disse testene i utgangspunktet ikke skal leses av uten å bruke monitoren, men husker jeg så strekene før også.

Umulig å vite. De aller fleste har litt LH som går opp og ned i løpet av syklusen uansett. Noen får til og med nesten positive tester under menstruasjonen. Så, med mindre man tar flere og ser tydelig øking, eller at den er veldig positiv, så er det vanskelig å anta noe som helst. :/

11dpo. Fått mye skygger på eBay-testen, så den er egentlig bare å ignorere.. ingenting på babyplan. Belager meg på enda noen runder.

Vedlegg

• P_20201001_103446_1.jpg
    P_20201001_103446_1.jpg
    35,3 KB · Visninger: 162
Tok en vanlig CB-test i går, den var blenda. Så mest sannsynlig skyggestrek på testen fra Lloyds Pharmacy. Jeg brukte monitor forrige pp, har en del tester for eggløsning liggende. Men får jo ikke brukt de på monitor før mensen har vært på besøk. Tok en likevel, hva tror dere? Eggløsning på vei? PS. Er klar over at disse testene i utgangspunktet ikke skal leses av uten å bruke monitoren, men husker jeg så strekene før også.
Disse skal man ikke lese av uten monitor, så det er umulig å si om eggløsning er på vei. Får alltid to streker på dem.

Hvorfor er det så mange som alltid legger små gjenstander ved siden av testene? F.eks ringer, hårspenner, hårstrikker.. Har aldri skjønt poenget og tenkt så mye på det at nå MÅ jeg spørre.. :hilarious:

12 Dpo, skyggestrek på to forskjellige typer tester
Innen tidsfrist. Fikk skyggestrek i går også, men nå har den økt så jeg slipper stå i lyset for å se den skikkelig. hva tror dere, er det håp?

Vedlegg

• D856343C-2BC9-4EC6-A568-86C0420C18D3.jpeg
    D856343C-2BC9-4EC6-A568-86C0420C18D3.jpeg
    27,8 KB · Visninger: 178
Er det makesure? Har ikke fått skygge på de før jeg ihvertfall. Krysser fingrene for deg:smiley-angelic001

ja det er disse som har utløpsdato denne mnd :hilarious: har brukt opp en av de pakkene jeg kjøpte + 2 tester av denne pakken og aldri fått skyggestek før:bag: er livredd nå for å bli skuffet :banghead:

ja det er disse som har utløpsdato denne mnd :hilarious: har brukt opp en av de pakkene jeg kjøpte + 2 tester av denne pakken og aldri fått skyggestek før:bag: er livredd nå for å bli skuffet :banghead:

Blir ulidelig spennende å teste i morgen da! Skjønner redselen for å bli skuffet ❤

11dpo i dag, har hatt innsett av en 3-dagers eskimo ❤ Nå må du bare klamre deg fast helt til juni lille spire! :smiley-angelic001

20201001_090857.jpg

Klarte ikke å vente så jeg smellet av 2 tester til av forskjellige merker og sensitivitet
Blå fra makesure tidlig og en vanlig fra babyplan. Vet ikke om dere andre ser streker på begge to MEN det gjør jeg :bag:

Vedlegg

• C9E9949E-E47C-4678-AAD3-EE50E84F00D2.jpeg
    C9E9949E-E47C-4678-AAD3-EE50E84F00D2.jpeg
    31,9 KB · Visninger: 218
Klarte ikke å vente så jeg smellet av 2 tester til av forskjellige merker og sensitivitet
Blå fra makesure tidlig og en vanlig fra babyplan. Vet ikke om dere andre ser streker på begge to MEN det gjør jeg :bag:
Ser godt at det er streker på begge :D

12 Dpo, skyggestrek på to forskjellige typer tester
Innen tidsfrist. Fikk skyggestrek i går også, men nå har den økt så jeg slipper stå i lyset for å se den skikkelig. hva tror dere, er det håp?

ser ingenting på dei øverste, kaanskje ein antydning på den nederste der! Lykke til!

Back
Topp