Oss testetøser imellom

Jøss, det var tidlig ja.. Kan du ha hatt eggløsning litt tidligere enn antatt? Men har aldri sett en så sterk skyggestrek før, så ville tolket det som positiv! Prøv et annet merke i morgen evt en digital. :) Lykke til!

Ja... Skjønner ingenting av dette her.
Hadde en SA og påfølgende aborttabletter 16. juni. Men jeg har fått eggløsning igjen og negative graviditetstester, så det er ingenting som tyder på at HCG ikke har gått ned etter SA.

Hjelp meg å tolke, 10 dpo :rolleyes: Syns jeg skimter noe både i dag og i går på testene mine.. Fikk ikke ordentlig strek før 12 dpo sist (da ganske svak).. Hååper :Heartred

Vedlegg

• D3B4A40E-2C15-478C-B92C-2669997D6843.jpeg
    D3B4A40E-2C15-478C-B92C-2669997D6843.jpeg
    15,6 KB · Visninger: 273
Ja... Skjønner ingenting av dette her.
Hadde en SA og påfølgende aborttabletter 16. juni. Men jeg har fått eggløsning igjen og negative graviditetstester, så det er ingenting som tyder på at HCG ikke har gått ned etter SA.
Testet du etter el da? Den må jo ha kommet noen dager før :) veldig sterk til å bare være 5 dpo :happy:

Hjelp meg å tolke, 10 dpo :rolleyes: Syns jeg skimter noe både i dag og i går på testene mine.. Fikk ikke ordentlig strek før 12 dpo sist (da ganske svak).. Hååper :Heartred
Er det tidlegtest? Eg ser dessverre ikkje noko:oops:

Åh! Jeg er så misunnelig på dere som tester! :p Jeg er kun 2dpo og er testesyk:p:D

Tok en tidligtest i går ettermiddag, 10 DPO (øverste bilde) og en ny i dag 11 DPO

Er dette lite stigning eller ser det greit ut?

Fikk også Positiv 1-2 på CB Digital

Er så redd for kjemisk at jeg ikke klarer å glede meg, og angrer nesten på at jeg har fortalt det til mannen :(

8E63A10A-C499-4670-A522-C23ECCE8B61C.jpeg

Tok en tidligtest i går ettermiddag, 10 DPO (øverste bilde) og en ny i dag 11 DPO

Er så redd for kjemisk at jeg ikke klarer å glede meg, og angrer nesten på at jeg har fortalt det til mannen :(

Vis vedlegget 332015

Det ser fint ut :Heartred noen får sterkest strek på kvelden også, så du kan jo se i kveld?

Ugyldig? Synes skyggen er for tett på kontrollstreken?

Vedlegg

• AD66B429-834D-4FA9-8CE5-C63CD1532327.jpeg
    AD66B429-834D-4FA9-8CE5-C63CD1532327.jpeg
    46 KB · Visninger: 198

Vis vedlegget 332015

Jeg synes jeg ser stigning :happy:

Hei! Nå er det lenge siden jeg har vært innom her! Tror jeg er 9dpo i dag men får negative tester, og reiser på hyttetur med familie i morgen. Lurer på om noen av dere har fått helt negative tester 9dpo men positiv senere? Føler meg så fryktelig gravid, og er så frustrerende når jeg hverken får tr eller positiv test :nailbiting: Skal teste igjen i morgen tidlig før jeg drar, men...

Hei! Nå er det lenge siden jeg har vært innom her! Tror jeg er 9dpo i dag men får negative tester, og reiser på hyttetur med familie i morgen. Lurer på om noen av dere har fått helt negative tester 9dpo men positiv senere? Føler meg så fryktelig gravid, og er så frustrerende når jeg hverken får tr eller positiv test :nailbiting: Skal teste igjen i morgen tidlig før jeg drar, men...
Fikk negativ 9dpo og positiv 10dpo. Så det er mulig :joyful:

Kveldens test! Om jeg bare får sove inatt så jeg får tatt en på morgenurin.. :p Syns jeg ser streker på det meste, så nå må enten tanta komme - eller en sterkere strek.. 11 dpo idag, hadde svak strek 12 dpo på morgenurin sist!

Vedlegg

• BEAFF59B-8B7C-4526-981C-4D4B7C8CEFD5.jpeg
    BEAFF59B-8B7C-4526-981C-4D4B7C8CEFD5.jpeg
    16,3 KB · Visninger: 211
Kveldens test! Om jeg bare får sove inatt så jeg får tatt en på morgenurin.. :p Syns jeg ser streker på det meste, så nå må enten tanta komme - eller en sterkere strek.. 11 dpo idag, hadde svak strek 12 dpo på morgenurin sist!

Spennende! Jeg skimter noe her altså, men har blitt skuffet med disse testene så mange ganger. Men morgenurin er vel ofte mer pålitelig! :joyful: Lykke til! En varm dusj og en kopp te pleier å gjøre meg trøtt i alle fall. Men det skal ikke så mye til da hehe :shy:

Spennende! Jeg skimter noe her altså, men har blitt skuffet med disse testene så mange ganger. Men morgenurin er vel ofte mer pålitelig! :joyful: Lykke til! En varm dusj og en kopp te pleier å gjøre meg trøtt i alle fall. Men det skal ikke så mye til da hehe :shy:

Ja, får bare prøve igjen imorgen! :happy: Kjedelig å skimte ting, skulle ønske det bare var enten eller.. Er ute å fisker i båten nå, så etter en deilig fiske nattmat tror jeg søvnen slår meg greit :smiley-angelic003

Back
Topp