Tok ikke bilde, men kan se om det er noe der nåHeheh! Prøv å legge ut bilde? Det er jo så spennende. Bruker du 10 eller 25 mlu tester?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tok ikke bilde, men kan se om det er noe der nåHeheh! Prøv å legge ut bilde? Det er jo så spennende. Bruker du 10 eller 25 mlu tester?

Noen her som har fått positiv test før 6 dager før ikm?![]()
Uff. Så kjedeligJa, men da var det kjemisk. Testet svakt positivt fra 6-10dpo.
Uff. Så kjedelig![]()
Da vet jeg at det faktisk er mulig!Oj. Ja da skjønner jeg at du hadde en litt annen opplevelse. Håper det går for dere snartJa, var selvfølgelig kjedelig at det ikke gikk, men det er første gang siden jeg fikk mitt første barn for 8 år siden at jeg har fått EL av meg selv, så var nesten mer fornøyd enn skuffa daDa vet jeg at det faktisk er mulig!

Sjekket testen igjen isted. Kan se strek hvis jeg legger godviljen til. Men den kommer aldri fram med den dårlige kvaliteten her inneHeheh! Prøv å legge ut bilde? Det er jo så spennende. Bruker du 10 eller 25 mlu tester?
Men kan skimte noe ultrasvakt, som man bare kan se når man vet hva man ser etter 
Hvor mange dpo var du her? Har så lyst å ta digitalSvaret er ja![]()

Hvor mange dpo var du her? Har så lyst å ta digital![]()
Heia heia!Skal ta en etterpå. Må bare vente en time tilHar du fått sterkere strek?Heia heia!
Såvidt jeg har holdt ut på jobb i dag pga kvalme. Helt grusomt
Det må jo bare være noe der inni 

Skal ta en etterpå. Må bare vente en time tilSåvidt jeg har holdt ut på jobb i dag pga kvalme. Helt grusomt
Det må jo bare være noe der inni
![]()
Gratulerer så mye!! Fikk en tåre i øyekroken jeg nåTårene renner. Etter 1 år med motgang, og kjemisk, så har jeg endelig en positiv digital. Jeg skjelvermannen kommer hjem om en halvtime. Der venter en overraskelse
![]()

Tårene renner. Etter 1 år med motgang, og kjemisk, så har jeg endelig en positiv digital. Jeg skjelvermannen kommer hjem om en halvtime. Der venter en overraskelse
![]()

TakkGratulerer så mye!! Fikk en tåre i øyekroken jeg nå![]()
kan ikke tro det 
TakkFantastisk! Gratulerer![]()

GratulererTårene renner. Etter 1 år med motgang, og kjemisk, så har jeg endelig en positiv digital. Jeg skjelvermannen kommer hjem om en halvtime. Der venter en overraskelse
![]()